סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 26 בספטמבר 2007 בשעה 11:16

כעת, לאחר מחקר מקיף שעשיתי, זה רשמי - הזין שלי בסכנת הכחדה.

לא, זה לא משהו שאמור להטריד את מנוחתכם (ובעיקר לא את מנוחתכן), כי הוא בסכנת הכחדה בדיוק מהסיבה שהוא לא מטריד את מנוחתכם (למעשה, כאן זה אמור להיות רק מנוחתכן).

הימים ימים קשים. קשים מאד. השכם והערב אני מוצא את עצמי מהלך לי ברחובות העיר כשמחשבות זימה בראשי וכלי זין שבטוח שהוא הולך להרוג כמה דרקונים בזמן הקרוב מתנוסס לו בין רגליי (אחרת לא ניתן להסביר מדוע הוא בטוח שהוא הרומח של דון קישוט - ומתנהג בהתאם).

לאחרונה, עקב מחסור חמור במישהי הנמנית עם בנות המין היפה (החזק, החכם ושאני כה מעריץ - זה בסוגריים כי זה אתר BDSM ואני אמור להיות "שולט", אז איכשהו זה לא אמור להסתדר עם הערצתי לנשים. עמכם/ן הסליחה), אני מוצא את עצמי יושב (וגם שוכב ועומד) ומצחצח את חרבי יום וליל.

שלא תבינו אותי לא נכון - אני מאד בעד שלום, אך את החרב הזו אני ממש לא רוצה שיכתתו לאת (את זה אני משאיר בשמחה לישעיהו). אולם, נראה שהרעיון הזה של לאונן במשך 21 שעות מתוך 24 אפשריות, הוא לא מעשה כה נבון ואתמול הבנתי זאת. הבנתי זאת והתחלתי מאד לדאוג.
אוננות זה מעשה (לפחות איך שאני מכיר אותו) שמאד תלוי בחיכוך (ומומלץ שיהיה כמה שיותר), אך הבחנתי שלאחר בערך 3 שעות רצופות של אוננות (והקטע הבא לא מיועד לבעלי לב חלש) אני מסיים את מעשיי עם שכבה די עבה של תאים מתים על ידיי. וכאן, בדיוק כאן טמונה הבעיה:
לפי חישוביי, הרי שאם מעשה אונן שכזה מחסיר 0.5 מ"מ מקוטר הזין שלי בכל פעם, הרי שתוך 1,200 יום אני אשאר בלי זין! הוא יעלם!!!
זה יותר גרוע מהאף של קובאליוב שנעלם בסיפור של גוגול. אצלו זה היה אף ועד כמה שהוא בוכה, אף זה לא כה נורא. בטח לא אף עם חצ'קון בצד שמאל כפי שהיה לו, אבל זין... זין זה סיפור אחר לגמרי! אי אפשר בלי זין!

בכל אופן, לאחר הגילוי המרעיש הזה שהדיר שינה מעיניי, החלטתי לפנות בתקופה חגיגית זו אל טוב לבכן, בנות ישראל החביבות, ולבקש מכן להושיט (הכל חוץ מ)יד לזין הנמצא בסכנת הכחדה. אני בטוח שהוא יוקיר לכן טובה על מעשיכן ואף בעליו יודה לכן מקרב לב.
לפרטים פנו אלי. אני אפנה אתכן אליו.

immortal​(נשלטת){MrMiller} - מותק.....
העם איתך.
דרך אגב, השפעת האלכוהול חלפה?
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - לא רוצה את העם!
מספיקה לי אחת שיודעת לרדת ושיכולה לעמוד בזיון של שעתיים לפחות. וכן, רצוי שיהיה שכל בקודקודה היפה (ושתהיה יפה).

ואלכוהול? אל תגזימי, הייתי אמנם בראש טוב, אך לא ברמה של הנגאובר. אבל היה ערב חביב להחריד. חבל שאת עוזבת לצפון הרחוק... :-(

לפני 16 שנים
אלית - וזאת למרות גילך "המופלג"?
מה יקרה לו כשיגיע לגילנו?
חג שמח.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אני קשיש, ישיש וזקן. אני מציע לבנות 16 לעזור לי לחצות את הרחוב והן עושות זאת בחפץ לב. (אך זה אף פעם לא עובד בשלב הסוכריה. כה מאכזב.)

לפי חישוביי המוזכרים לעיל, יש לי עדיין קצת מעל 1,200 ימי חסד. אולי בסוף אני אשאיר שם שלט: "כאן היה זין בין השנים 1982-200X. זכרו יעמוד לנו לעד".

לפני 16 שנים
נילי ונילי - עזוב את הקטנת ההיקף. מה עם העיוורון? מה עם השיערות על הידיים?
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - טוב. זה יסביר את המשקפיים.

לגבי שערות על הידיים, אז חשבתי שהן אמורות להיות שם במידת מה.
אם אני אפסיק לאונן, הן ינשרו...?
לפני 16 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - גם שכל,גם קודקוד יפה,גם יודעת לרדת,גם עומדת בזיון של שעתיים לפחות. אל תהיה חמדן :-()
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - לא ביקשתי שגם תהיה עשירה...
אני ממש לא חמדן! :-)
לפני 16 שנים
SPENKY{שייכת} - טו מאץ' אינפורמיישן
בלי ספק
ונילי התכוונה לשערות על כף היד..
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אי אפשר להגיד שלא הזהרתי מראש.

אהה. אז זו כוונת המשורר(ת)...
אז זה בגלל זה? ולי בלבלו את השכל על איזו מחלה נדירה. אם הייתי יודע שלא צריך כל בוקר מחדש לגלח את כפות הידיים אם מפסיקים לאונן, כבר מזמן הייתי עושה זאת.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י