בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 11 בדצמבר 2020 בשעה 17:44

רצה הגורל ומכל המקומות שבהם יכול היה העור שלי להלבין, זה קרה על הזין. בהתחלה ככתם בהיר טיפה בהשוואה לעור מסביב, ואז עוד אחד, ועוד אחד על הביצים בצד. ואז הם מאבדים עוד ועוד צבע ואני מתחיל לדאוג איזה שם מ-101 כלבים דלמטיים יהיה הכי מתאים כשם חיבה חדש לכלבלב זב החוטם שלי. freckels יכול לעבוד. הומור בצד- בהקת העור יכלה לפרוץ בצורה הרבה יותר חמורה ובאיזורים יותר חשופים ובשלב הרבה יותר פגיע בחיים מאשר זה שאני נמצא בו כעת.

עריכה: המצב שלי לא כזה חמור כמו שאני מתאר אותו וכמו שחיפוש של בהקת יחזיר לכם תמונות בגוגל. לקחתי קצת חופש יצירתי והגזמתי. החיים הם לא שחור-לבן. תודה כנה למגיבים בפרטי. המשך הפרסום המקורי מטה:

הקוריוז שבזין מנוקד אמנם העסיק לי את המחשבה איך שותפות מיניות ייתחסו למצב. האם הן יופתעו, יתנהגו בטבעיות, ירתעו כאילו שמדובר במחלת מין? העיסוק עצמו היה לא בריא לנפש. התשובה הגיעה לבסוף כשערב שלם הידיים שלה ושלי לא ירדו מ-patch (יותר טוב?). אמנם היה חשוך מספיק לאור הנרות שישאר הספק אם בכלל ראו את הכתמים של domino (??) אך לבסוף הבנתי שלא משנה מה יהיה, אני ו- dottie (שבמקור היא בכלל כלבה) נישאר צמודים כל החיים ושלא משנה כמה מכוער או לא הכלב, לכולם מגיע ליטוף. 🐶

הומור בקדמת הבמה- הבריטים האלה והקינוחים המשוגעים שלהם. מרגע שגיליתי שקיים פודינג שהמרכיבים העיקריים בו הם שומן בקר מזוקק וצימוקים שחורים, רשמתי לעצמי שאני חייב לאכול את הזין המנוקד הזה לפחות פעם אחת בחיים. שלא לדבר על שיטת הבישול/אידוי המשוגעת הזו. מכירים מקום שמייבא את הגרסה בפחית השימורים של זה לארץ?

מה?

לא. לא מדובר בלמצוץ לעצמי את הזין.

איך הגעתם לזה בכלל?!

נר שני של חנוכה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י