בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 3 שנים. 31 בדצמבר 2020 בשעה 12:06

 

לפני שנים הסבירה הגבירה לאפס הנעול שבין יתר מטלותיו ישמש לצרכייה כשתזמין זיינים זכרים כדי שיענגם. באחת משיחותיהם ציינה הגבירה כי הייתה רוצה שיותר זכרים יזיינו את האפס מאשר מספר הנשים אותם זיין האפס כשהיה עוד פעיל בתחום הזה – בטרם פגש בגברתו האלוהית.

האפס היה ספקן – מי ירצה לזיין בארבי זכרית עם איבר בכלוב ומנעול כשיכול הוא לזיין נשים כאוות נפשו. "עוד תראה", ציינה הגבירה.הגבירה כרגיל צדקה.הזיינים הגיעו, לאט לאט. לא אחד ולא שניים. לבטח יותר מתריסר. מסתבר כח חלק מהם התמכרו ומבקשים מן הגבירה לשוב והגבירה – מסיבותייה – מבקשת תמיד לאתר חדשים. אולי כדי להגדיל את מספר האיברים החודרים לפתחה הנקבי של הבארבי. הגבירה לבטח יודעת.

השבוע חזר בפעם השנייה (אולי אולי השלישית) זיין נשוי צעיר ונמרץ. אשתו לבטח מרשימה וכל גבר יחפוץ בה אם תרצה. כמעט כל השבים נשואים הם. ניכר כי הזיין החוזר מתמכר. "הבארבי מוצצת במקצועיות", מסבירה הגבירה. כשנכנס בשארי הוילה הכפרית הייתה כבר הבארבי כוסית לכל דבר עם שדי סיליקון אימתניים וסקסיים, עם שיער ארוך ערמוני וגולש ואיפור כבד וסקסי. הגבירה החדירה את הדילדו השחור לפתחה הנקבי ובמפתיע בקלות יתרה. האורח התפשט וכשהתחננה הבארבי למצוץ הוא הצטרף לחגחגה בהתלהבות עם קונדום על אברו הזקור. בשעה הקרובה מצצה הבארבי בשקיקה על גבה ועל ברכייה. כשהדילדו של הגבירה באחורייה, או שלא. מה שבטוח שבכל רגע נתון היה איבר בתוך אחד מנקבי הבארבי המיוחמת שהתמכרה והתמכרה ויבבה בתאוותנות אין קץ ללא הפסקה.

בהוראת הגבירה פרק האורח מחוץ לפתחה של הבארבי ולאחר הפסקה קלה, התישב על כסא והביט בעיניים קרועות כשראה מה תכננה הגבירה לבארבי להמשך המפגש. 

בתחילה היו אלה הצלפות איומות ונוראות. חיש קל הפכו אחורי הבארבי החשופים למצגת של פסים אדומים ומדממים בשילוב יבבות וקולות בכי מעצמת הכאב.  והאורח מאונן בטירוף חושים.

מייד אחר כך הצמידה הגבירה כתריסר (או יותר...) אטבים כסופים אל חלציו של הבארבי במרחבי העור החשוף שלא היו מכוסה במנעול הפלסטיק. בצידי המפסעה, באשכים. בתחתית החלצים. היכן רק שאפשר. והאורח מאונן בטירוף חושים.

כעבור דקות פרק בפעם השנייה, התלבש ויצא לדרכו אל זוגתו האובה. הזכתה היא לזיון מטורף מבעלה הרעב באותו לילה? או אולי סובב לה את הגב, כי לא מצא בה עניין לאור חוויותיו בשעות בערב.

כשנהג לביתו המשיכה הגבירה להתעלל בבארבי המורעבת. הורתה לה לבצע בה פיסטינג כפול עד אבדן חושים ואחר כך – משהוסר הכלוב – לפרוק במעלה ירכה הצחורה.

כשעשתה הגבירה את דרכה לבייתה אל אהובה וילדייה הממתינים לארוחת הערב, הייתה הבארבי שוב נעולה בכלוב, מדמיינת ומתגעגעת שוב לשליטת הגבירה הנסגדת.

 

 

 

 

 

Narkos - ואו אילעית כלכך
לפני 3 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - נשמע כייף
לפני 3 שנים
גידיאפ​(נשלט) - האם היו מגיעים בלי שהגבירה נמצאת?
לפני 3 שנים
בחום וברגש​(שולט) - מדהימה
לפני 3 שנים
משרת מאושר{המלכה ליסה} - הגבירה ליליאן את מושלמת!!!!
לפני 3 שנים
האריה הנודד - וואו איזה כתיבה וחוויה מושלמת
לפני 3 שנים
דיאלקטי - יואו, מדליק ברמות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י