ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 2 באוקטובר 2007 בשעה 4:58

את המשפט הזה כתבו לי ידידיי הטובים ליום הולדתי ה-18 על פח זבל מעשה ידיהם שהעניקו לי במתנה. אני תמיד תוהה אם הפח הזה מספיק יפה כדי להכיל את הזבל בחיי.

כהרגלי בקודש, אני נוטה בד"כ לכתוב על דברים ברומו של עולם, דהיינו: סקס, סקס, סקס ועוד סקס. אני אבקש את סליחתכם, אך הפעם אאלץ לכתוב על משהו שמטריד את מנוחתי זה זמן רב ובעיקר לאחרונה.

רוב האנשים שאני נתקל בהם פה מסכימים פה אחד שאני די מוזר (נו טוב, זה אתר של מוזרים - מותר גם לי להיות מוזר!), אך אינם מודעים לסיבה העיקרית לכך. מי שכבר היה חד אבחנה (אולי יש להגיד גם הבחנה) דיו יכול היה לשים לב שיש סיבה לאסוציאציות המקראיות והחז"ליות הרבות בהן אני נעזר לעתים קרובות (וד"ל) - יש בעברי נוכחות מאסיבית של מסורת יהודית.
ובמילים אחרות: נכון להיום אני דתל"ש.

ומדוע זה חשוב? התשובה היא די פשוטה: אני חושב שקדוש (כן כן, ההוא שלמעלה. האחד שהוא ואני הפסקנו את חברותנו רבת השנים לא מזמן) לא כ"כ אוהב את הרעיון שעזבתי את כתבי קודשו בשביל למצוא זיונים.
הוא עד כדי כך לא אוהב זאת, שהוא עושה הכל כדי שזה לא יקרה.

לא, לא מדובר פה בעוד גברבר מתוסכל מינית שבוכה על כך שהוא לא מצליח לזיין אף פרחה במועדון. אני מניח שתסכול מיני לא פסח עלי, אך זה לא משהו שיגרום לי לכתוב פוסט בשש וחצי בבוקר לאחר לילה ללא שינה. מה שכן יכול לגרום לי לעשות זאת, זה להבין שכל קשר שרציתי להקים ושהיה בו את כל מה שאני מחפש בקשר (וניתן לראות מהי האשה המושלמת בעיניי כאן) איכשהו נהרס לו כליל, בת זוגי (אם ניתן לכנותה כך) איכשהו נעלמה וכל פעם הסיבה הזויה יותר מקודמתה (שזה הישג לא מבוטל לכשעצמו).

אני מניח שלא נותר לי, אלא באמת לתהות אם הוא קיים, האם הוא מנסה לרמוז לי שלאחר 11 שנים של לימוד תושב"כ ותושב"ע אין לי ברירה אלא להמשיך בדרך הישר והאם לבסוף אמצא את עצמי עושה את הדרך ההפוכה מביאליק?

ואם תשאלו אז למה בכלל נטשתי את "דרך האמת והישר", אז התשובה נמצאת בגוף השאלה. אני לא רואה ערך כלשהו לכנות את עצמי "דתי" בעוד שאני בועל נידות ושופך זרע לבטלה השכם והערב (יש לציין שאני עושה זאת בהנאה מרובה).
אני אשקר אם אגיד שאין לי בעיה עם אותם "דתיים" אשר מתגאים באמונתם בזמן שהם מקיימים יחסי מין ומתעסקים בדברים הקשורים בכך. (לכל אותם אנשים חביבים, הריני להזכירכם שהעונש על בעילת נידה הוא כרת.)

זהו. את התסכול שלי שפכתי. כעת נותר לי לראות אם אמצא את עצמי עוד שבוע בבית המדרש קושר קשר תפילין, מרביץ תורה ומכה על חטא או להבדיל קושר בחורה, מרביץ בה את תורתי ומכה אותה בעודי מבצע בה חטא.

SPENKY{שייכת} - תענוג!!
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - אני הבנתי שאת מאזוכיסטית...
מאיפה ההנאה הסאדיסטית הזו מסבלו של אחר, אה?

כבר אין כבוד מינימלי לסבלו של אדם בימינו. :-)
לפני 16 שנים
מיתוסית​(שולטת) - אתה יכול לעשות מה שרוב האנשים עושים
בעולמנו אין שחור ולבן
זה לא שאו שאתה חילוני גמור או חרדי ירא שמיים. אתה יכול להתקרב לדת עד כמה שאתה רוצה ומתאים לך ברמה שתספק אותך גם רוחנית ומצד שני לנסות וליהנות מסקס ומזוגיות כפי שאתה רואה את זה.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - טעות בידייך, לפחות מבחינה דתית.
"מומר לדבר עבירה" הוא אדם שמקיים את כל התורה כולה, אך לא מקיים מצווה אחת באופן קבוע, הרי שאין לו חלק לעולם הבא.
כמו כן, מה בדיוק הקטע לשמור על הדת, אם אינך עושה זאת כבר לפי הכללים שהיא מציבה?

ועל כך אומר הרמב"ם: "כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא... ואלו שאין להם חלק לעולם הבא..."
שלא יהיה לך ספק - רוב האנשים שאני מכיר נמצאים בסיפא ולא ברישא. אבל העיקר שיש לכ-ל ישראל חלק לעולם הבא.
לפני 16 שנים
מיתוסית​(שולטת) - תקיים בקביעות מצוות אחרות כמו כשרות, שמירת שבת, נידה וכו

וחוצמזה , שכחת שאין אדם בעולם כולו היכול למלא את כל תרי"ג המצוות?
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - באמת שאת יכולה לעשות עם מה שכתבתי לעיל מה שמתחשק לך, אך זה עדיין לא משנה: אדם שלא מקיים מצווה אחת באופן קבוע (או לחלופין, עובר על עבירה אחת באופן קבוע), הרי כאילו שלא עשה מאומה.

אז מה הטעם לשמור על כל השאר אם בסופו של דבר זה חסר ערך אפילו מבחינה דתית?
לפני 16 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - מותק, אתה יודע איפה אני ואיפה הדת,לכן מה שנותר לי להגיד לך זה, אנחנו חייבים לצאת לבלות !!!!
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - זה דווקא נשמע נפלא.

את חוקי הדת שלך אני מוכן לקיים. :-)
לפני 16 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - החוקים הם..... שאין חוקים :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י