שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 9 במרץ 2021 בשעה 21:13

פוסט שאני כותבת בעייפות (יתרה, יש לציין), עם זאת חשוב לי לכתוב אותו.

היום הייתי ביום כיף בתל אביב, אתמול היה לי ערב מהחלומות, התעוררתי בבית של ידיד שלי לחיבוק שלו לפני שהלך לעבודה. כשקמתי, היה בית פרטי לרשותי, עם כורסת מסאז, תה הודי, גינת ירק, שמש, מקלחת חמה, וצינצילה חמודה ביותר. היום המשיך עם חברה שלי מכאן, שהיא הרבה יותר מאנשים שהכרתי כאן, היא כבר משפחה ואנחנו מכירות מספר שנים. הלכנו לעיסוי תאילנדי, מסעדה טבעונית, רשת אוכל יפני, היא הזמינה אותי לתה מאצ׳ה שטעמתי לראשונה, שתינו בירה, יין, עשינו שופינג, גבר מטריד התחיל איתנו, דיברנו והתחבקנו. סיימנו את היום בשבע בערב.

חשבתי על זה היום- האם זה שאני נשלטת אומר שאני פחות, או חלשה? המון פעמים אני קולטת סיטואציות יותר מהר ונכון ממי שמולי, מתבטאת נכון, ומדויק יותר. מבינה לעומק דברים שאחרים לא מבינים, כי אני אינטיליגנטית, ברמה קשה. הגעתי  לתובנה שיש נשלטים שחזקים יותר מהשולטים שלהם, והרי קשר שליטה משמעותו כאשר השולט בוחר בנשלט, אבל קודם כל, כאשר הנשלט מוריד מעצמו עבור השולט, וגם בשביל עצמו, הרי הוא אוהב להיות במקום הזה. פעם ראשונה שלמרות החסמים שלי והלחצים שהיו לי לפני כן, הייתי משוחררת הרבה יותר ממי שמולי. ועליי לחדד כאן כדי שלא ישמע לשתי פנים, אני לא נשלטת של אף אחד ואחת. אני מרשה לעצמי לשחק, אבל אני עבור עצמי כרגע. האם זה בודד? או שמא אני חזקה לבד, כי טוב לי לבד?

טוב לי לבד. כי אני לא באמת לבד.. יש לי חברים מדהימים, משפחה נהדרת, מאמנת, וגורמי תמיכה נוספים. כשאני בקשר שליטה אני רוצה שיראו דרכי את הטראומות, את הקשיים, שיהיו חזקים ממני ועם זאת לא יתנו לי להרגיש נרמסת. ולבד, אני רואה את הטראומות שלי, את הקשיים והפחדים. אני מרימה את עצמי למעלה כאשר אני צריכה.

אני השולטת של עצמי, לפני שמישהו ישלוט עליי. 

https://www.youtube.com/watch?v=T-04S6Jw7UA

Master Maor​(שולט){הפוכית} - ילדת טבע שלנו,

הזהרי מלחשוב שאם את נשלטת, הרי את פחות או חלשה. משמעותה של נשלטת היא שאת מוסרת כח. את לא חלשה אלא את בוחרת למסור חלק מכוחך לשולט שלך. הכח שיש לשולט נובע ממך. זה מאד חשוב להבין ולהפנים! אתם מתחילים בכח שווה ואז את מעבירה לו חלק מכוחך, כל מה שיש לו מגיע ממך, מההתמסרות שלך. זו בחירה שלך להעניק לו את הכח הזה ובחירה שלך לקחת אותו חזרה בכל רגע נתון.

טעות בידיך שאת חושבת שבקשר שליטה השולט בוחר בנשלט. שניהם בוחרים זה בזה. למעשה ברוב המקרים הנשלט בררן יותר בבחירת השולט שלו.

יכול להרחיב הרבה, אם יש צורך.

אה כאן, תה מצ'יה תמיד יש בבית - מציע עם ג'ינג'ר שמרסקים טיפה בפומפיה. (איזה כיף להיות בגיל שלך שיש עוד כל כך הרבה שלא טעמת)

באהבה רבה

מאורי
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - מה שכתבת זה בדיוק מה שכתבתי, לא רואה איפה טעיתי? ממש כתבתי שזה הדדי.
דיברתי על מאצ׳ה, לא מכירה מצ׳יה (:
לפני 3 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - אוקי, אם כך אני טעיתי בהבנת הנקרא. מעולה. את מדהימה.
משער שמדברים על אותו תה... מכיר אותו באנגלית, נחשתי את התעתיק העברי.
לפני 3 שנים
ממפ - כמה חזק ונכון מה שכתבת. את השולטת של עצמך. כל אחד מכיל בתוכו נשלט ויצרים שגוררים אותו למקומות לא טובים וההצלחה זה להיות השולט של עצמך. עלי והצליחי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י