ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנתיים. 28 במרץ 2021 בשעה 21:39

וישבנו משני הצדדים שלו והעברנו עליו ידיים ושיחקנו לו בזין וליטפנו לו את הביצים. רוב הזמן עמד לו. מתישהו רכבתי עליו קצת. לא גמרתי אבל נרגעתי מזה.

הוא ילך מחר בבוקר, אני אמנם בהדממה מהעבודה אבל לו יש עבודה ולימודים (ומישהי שהוא יוצא איתה... אוווופססס)

הילד יודע לתת עבודה. השכנה מתה עליו. אמרתי לה שהעולם מלא בבני 24 שנשארים זקורים ושהיא מוזמנת למצוא אחד משל עצמה. :-)

חוץ מזה שיחקנו משחקי לוח, בישלנו ואכלנו, שמענו מוזיקה, עישנו קצת וויד.

בערב עשינו תורות על הזין שלו, ניסינו לעייף אותו ואני גאה לומר שהצלחנו לבסוף, הוא גמר עוד פעם ופשוט נשארככה. בלי לזוז. ונרדם כמעט מיד.

אה והשכנה החליטה לרכב עליו בלי קונדום, נגד המלצתי. אז היא קיבלה את הגמירה האחרונה. עשיתי לה בדיקה יסודית ומעמיקה למציאת ראיות אבל נראה לי שהוא היה כבר דליל מדי... מכירות איך כשאת מכריחה אותו לגמור פעם רביעית בתוך יום אחד הגמירה האחרונה יוצאת מים? אז ככה.

בכל מקרה יש לה התקן כמוני. נראה מה יהיה, אני אדבר איתה על זה מחר. אני כמובן האחרונה שיכולה להרצות על מין בטוח, אחרי שהיא ראתה אותי רוכבת עליו בלי קונדום דקה לפני, ואחרי שראתה מה אני נותנת לדוש לעשות לי.

הדוש שלח לי הודעה אחרי הצהריים. הזמין אותי למסיבה בסופ"ש. אם הוא מזמין אותי למסיבה יש שם מניע נוסף כנראה. ניסיתי להבין ממנו אבל הוא התחמק. אפילו לא ברור מי האנשים במסיבה ואיך הוא מכיר אותם. אנסה להבין עוד לפני ד אני עונה לו כי לא בא לי ללכת על עיוור. ללכת בעיוורון זה רק עם מישהו שאני סומכת עליו ועל הדוש מיותר לציין שאני לא סומכת.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י