שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 3 שנים. 12 באפריל 2021 בשעה 11:33

השנה היא 2059. בלוח המודעות של "מלכות בעבדים" מתפרסמת המודעה הבאה:

 

מאת: אימת_הישבנים(שולטת)

הנושא: דרוש נשלט.

פירוט: היי לכולם. למי שלא מכיר, אני אימת הישבנים (לשעבר בועלת_בהסכמה), שולטת בת 36 שכבר נמצאת לא מעט שנים בעולם הזה. ההנאה המהולה בתסכול של בעילת גבר עם איבר מסיליקון הביאה אותי לקבל את ההחלטה ובקרוב אני עתידה לעבור ניתוח  (Autologus penis transplantation) APT.

למי שלא מכיר מדובר בהליך רפואי במהלכו משתילים לי איבר מין זכרי שגודל במעבדה מתאי גזע שלי. הזין והביצים שלי (בחרתי לעבור הליך מלא כולל אשכים, מתה לדעת איך זה ירגיש ואיך הטעם שלי) גדלו בשנה האחרונה במעבדה מתאי גזע שנלקחו ממני כשהייתי עוד עובר והם מוכנים להשתלה. הרופאים אומרים שקשה להגיד על פי המראה הרפוי מה יהיה גודלו בזמן זקפה אבל שהם מאמינים שיצא לי איבר גדול מהממוצע. אני חייבת להגיד שראיתי אותו ומעבר לזה שהתרגשתי מאד אני חושבת שהוא באמת יפה, גם כשהוא רך :).

בכל מקרה במהלך הניתוח מחברים את מערכת העצבים של הפין החדש למערכת הקיימת של הפות שלי ובעיקר לדגדגן. לאחר הניתוח אהיה למשך 3 שבועות על תרופות משככות כאבים ועם אלחוש מקומי כך שלא ארגיש כלל את האיזור. כמו כן אקח תרופות מדכאות חשק מיני וזקפה. 

בסוף שלושת השבועות האלו, לאחר ההחלמה הפיסית יחל תהליך הפיסיותרפיה. לפי מה שהרופאים הסבירו לי אני צריכה לחווט, לכוונן ולכייל מחדש את מערכת העצבים שלי מהכיפה ועד המוח. על כן אצטרך לחשוף את הזין החדש למגוון תחושות סנסוריות במגוון מצבים שונים. להעלאת הסיכויים להצלחת ההליך בשבוע הראשון יש להשקיע באופן אינטנסיבי מאד בהיקף של לפחות 8 שעות ביום. לאחר מכן ניתן לרדת לשעתיים ביום למשך חודש. במסגרת הזמן הזה אמור להתרחש תהליך הקליטה המלא של הזין כזין מתפקד לכל דבר ועניין. הצלחת חוויה של אורגזמה מלאה יחד עם שפיכה בפרק הזמן הזה תעיד על הצלחת הרוב המשמעותי של התהליך וגם לאחר מכן ההנאה מהזין תלך ותתעצם.

אז כאן אתה נכנס לתמונה. הרופאים הכינו אותי שבעיקר בשבוע הראשון צפוי לי תהליך סיזיפי, מתסכל ומתיש פיסית ונפשית. אני צריכה להיות מעוררת מינית ולתת לזין שלי לחוות מרקמים שונים, עוצמות לחץ משתנות וכו'. הוא עלול לזדקף ולהרפות ללא קשר לרמת העוררות שאחוש. הם בעיקר הדגישו שכשאהיה בזמן האקט אני צריכה להמשיך ולהמשיך. גם אם ארגיש שאיני מרגישה את החיכוך ואיני מתקרבת לשיא כלל. לכן אצטרך שהחור שלך יוכל להכיל ולבלוע את הזין החדש שלי למשך שעות ארוכות ובעוצמה הכי חזקה שאפשר. תצטרך גם לרכב עליו כשאני אתעייף ולהשתמש בידיים ובפה שלך לענג אותו באופנים שונים שאנחה אותך בין זיון לזיון. גם אם הוא זקור וגם אם הוא רך. שפתיים, לשון, גרון. בכולם ייעשה שימוש. בנוסף צפויות שפיכות בתזמונים שאינם קשורים למצב העוררות שלי, אז תהיה מוכן לבלוע.

תצטרך לעשות גם הכל כדי לשמור על המיינד שלי מגורה, מה שאומר ספיגה של כאב, השפלה, והמון שירותיות והערצה מצידך. תצטרך לצאת מגדרך להפוך את החוויה המתסכלת והמתישה הזאת לנעימה ביותר ויעילה ביותר.

חושב שאתה מתאים? שלח הודעה. ייערכו אודישנים עם איברים מסיליקון :)

 

http://porngifs.club/tmp/femdom_gif_shemale_8.gif

https://thumb-p6.xhcdn.com/a/calqnrtew178QaYu9HU3qQ/000/413/851/036_1000.gif

https://i1.wp.com/cumception.com/wp-content/upload/2018/09/surprise_peg-4986.gif


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י