אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

העולם שבקצה הגבעה

מעלליו של שאטון וסיפורי מערה
לפני 3 שנים. 14 באפריל 2021 בשעה 5:59

הראשונה שלי בראטית, גם השנייה אבל הראשונה אוהבת להתנגח איתי, ולא ממקום של סמכות אלא כי היא לא רואה את מה שאני רואה כמשקיף מהצד.

באילו מקומות זה מופיע? ההתעקשות שלי שהיא תעשה כושר למשל. בפגישה השנייה שלנו באותו סופ"ש אצלי בפעם הראשונה, היא הייתה נבוכה מידי להתפשט כי פחדה שאשפוט אותה בגלל המראה הפיזי שלה. בגלל ששמנה מסיבות כאלה ואחרות. לא שפטתי כי אין לי על מה ולמה. אבל כן ביקשתי דבר אחד פשוט. שלחתי לה תרגילים של חצי שעה ביום כדי להחזיר אותה למוטב. הסברתי לה את השיקולים שלי שהם בראש ובראשונה הבריאות שלה. כבר אחרי הפעם הראשונה היא קפצה מאושר כי זה החזיר לה תחושה ברגל. בהמשך אותו שבוע ועד סופו, היא הורידה 2 וחצי קילו והייתה באופוריה. אתמול כששוחחנו עם חברה שלה בשיחת ועידה, היא הלכה לשקול את עצמה וחזרה כשהיא קופצת כמו ארנב פסחא מאושר. היא התיישבה כשכולה קורנת מאושר ואמרה "אדוני תנחש מה המשקל שלי?"- כמובן שאני וניחושים זה כמו אני ורמזים,לא מסתדרים. היא אמרה שירדה ל-110. אני לא חושב שמישהו היה יכול להיות גאה בה יותר ממני כי לרדת מ-120 ק"ג ל-110 בשבועיים וחצי בלי התערבות מאמן או תזונאית זה מדהים. היא אשכרה הצליחה להוריד כמעט 10 וחצי קילו בשבועיים וחצי של אימונים אישיים. האמת? אני מאוד גאה בה כי סוף סוף יש לה את הנכונות לשאוף. סוף סוף לדבריה היא מצאה את השולט שרואה את האישה שבה ולא את החורים שיש לה. היא סיפרה לחברה שלה על כמה סבלה בלילות בשבוע שהייתה אצלי כי לא יכלה לתת לי מינית מה שאני צריך. עצרתי אותה ואמרתי לה שתפסיק לבלבל לי את השכל ואז אמרתי לחברה שלה: "חורים אני תמיד יכול למצוא,אבל היא מעצימה אותי,בזכותה למדתי יותר על הקהילה ואילו טעויות לא לעשות,היא מחזקת אותי לא פחות מאשר אני אותה ועוד כל כך הרבה דברים. היא ביקשה לעזור לי עם העסק, כדי שיהיה לי פנאי לנוח מעט ממרוצת היום. אז כל מה שהיא נותנת לי מול חוסר היכולת שלה לתת לי מינית מה שאני צריך באמת מתגמד".- לא אמרתי את כל זה כדי להשתיק את הראשונה שלי, אלא כי פעם אחת ולתמיד היא הייתה צריכה להבין כמה באמת היא נותנת לי שזה הרבה מעבר לסקס וסיפוק מיני. אז כן,היא קוראת לי רשע כשאני מוסיף לה מטלות אבל יש גם הפתעות בדרך. למשל הסלידה שלה מאיפור. היא החליטה להפתיע אותי במהלך השיחה עם חברה שלה ושמה איפור, עדין כמו שאני אוהב ומחצין את היופי שכבר קיים בה. זה בא נטו ממנה. לא ביקשתי אפילו אבל, בתור אחת שלא סבלה איפור וקראה להם צבעי מלחמה, היא עושה את זה כי היא מוכנה לאפשר לעצמה לצמוח. אני יודע שזה אולי נדוש, אבל הסברתי לה שהיא יצאה עם זכרים ולא גברים. כי גבר אמיתי היה מעצים אותה ולא גורם לה לבטל את עצמה כאישה.

היא אמרה שהיא אוהבת לנסוע על רולר בליידס כי זה עוזר לה לרזות וגם עוזר לה לחזק את שרירי הרגליים שלה, אני לגמרי בעד לכן אמרתי לה שתיתן לי למצוא לה למידה שלה. אני בעד לעזור לה להגשים את עצמה ולתת לה מנוף כדי שהיא תוכל להביא את עצמה ליעד שהציבה לעצמה.

אני חושב שבסופו של יום, זה גם אחד התפקידים של שולט, לדאוג שהנשלטת שואפת קדימה ורוצה לעוף יותר גבוה בצורה בטוחה.

והיא עוד צוחקת כשאני אומר לה שאני שולט עחזר.

טוב. היום קצר והעבודה מרובה. יום מקסים.

 

Okami​(לא בעסק) - תודה אדוני היקר,לא הייתי עושה את זה בלעדיך!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י