סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

העולם שבקצה הגבעה

מעלליו של שאטון וסיפורי מערה
לפני 3 שנים. 18 באפריל 2021 בשעה 12:39

השנייה הייתה איתי רוב השבוע, בסופ"ש, אחרי המאנץ' הראשונה הצטרפה אלינו.

הראשונה מבינה שהשנייה שונה, הרבה יותר ונילית ומנוכרת לעולם הזה שלנו. הראשונה מלמדת את השנייה בקצב איטי. לוקחת את הזמן להסביר לה ולרכך אותה. בבוקר השארתי אותן לבד, נסעתי לסידורים והן דיברו. השנייה רצתה לדעת למה אני צריך עוד אחת, שלישית. הראשונה הסבירה לה שהקינק שלי,בגלל מה שהוא, הוא שונה, ולא כל אחת מקבלת אותו ולכן למצוא את אלו שכן ירצו גם להתנסות במה שאני אוהב, וגם יהיו מוכנות לקשר אמונוגמי, קשה עד נדיר.

היא הסבירה לשנייה על הרעב שלי וממה הוא נובע, ולמה קשה לי להיות בקשר מונוגמי. ניסיתי, זה פשוט לא בשבילי. הראשונה שאלה בפשטות אם הייתה מעדיפה לא לדעת והשנייה התלהמה. הרי ברור לה שלא כי היא אוהבת כנות ואני לא רוצה לשקר אותה. שתיהן מיוחדות לי. שתיהן שלי ואין לי כוונה לשקר לאף אחת מהן.

כשחזרתי השנייה הייתה רגועה, שוב זינקה אליי בחיבוקים ונשיקות, כאילו לא ראתה אותי לפחות עשור. אחרי שהן סיימו את המטלות שלהן, השנייה יצאה לקפוץ בחבל כחלק מתרגילי הכושר שלה אבל, כשחזרה שמתי לב שהיא בלי תחתונים. אני בוהה בראשונה ונוזף בה "תראי מה את מלמדת את אחותך, היא מחילה לקפץ לי כמו ארנב בחוץ ועוד בלי תחתונים"- הראשונה צוחקת ונועצת מבט רעב בישבניה העסיסיים של השנייה, מפשיטה אותה לאט עם העיניים ואין ספק שזה נורא מעורר.

השנייה נכנסת ומתיישבת על ברכיה של הראשונה וכל חילופי המבטים בניהן, מעידים אחרת. 

כל הדינמיקה בין שתיהן הופכת להיות מאוד יפה. השנייה רכנה לעברי ושאלה "אדוני,למה הסתרת אותה ממני? אתה יודע כמה אני שמחה שסוף סוף הסכמת שנכיר,אני באמת שמחה שיש לי אותה עכשיו"- היא זזה אחורה ומחבקת את כתפיה של הראשונה ואז קופצת ורצה להתקלח.

יותר מאוחר בערב, אמרתי לשנייה על הרצון שלי במלואו, שיהיו לי שלוש נשלטות קבועות ופניה קדרו. הראשונה נעמדה לידי ליד החלון, מעשנים סיגריה והיא גם שמה לב לאי שקט שמתחולל בתוך השנייה. השנייה נסגרה, התכנסה בתוך עצמה כמו עכברון מפוחד. בהינו בה ושוחחנו בנינו. שכבנו אחרי זה על המיטה והמשכנו לשוחח ברוסית.

חיבקתי את שתיהן אליי, הראשונה הניחה את ראשה על החזה שלי, יש לה קטע כזה שהיא אוהבת להקשיב לפעימות הלב שלי, משום מה זה מרגיע אותה. השנייה נשכבה עליי. בין חיבוק ארוך וליטופים, השנייה התחילה לבעור כמו שלהבת והראשונה, כהרגלה פינתה את המקום לאחותה לקולר ויצאה מהחדר. לא רציתי שהיא תצא אבל היא עצרה אותי ואמרה "אדוני, עד שהיא בעצמה לא תבקש,אני לא אכנס איתכם למיטה בצורה מינית".

יש בי רעב מיני חזק, ולא כי אני חרמן אלא כי הקינק שלי, מה שהוא, הוא לא בגדר הנורמה גם בתוך שולי הקהילה, ולמצוא באמת עוד מישהי שתשלים את כל מה שאני רוצה בצורה מושלמת, וגם שתהיה אמונוגמית, אכן מאוד קשה. אני אוהב את הגיוון אבל אני לא רוצה לשקר לנשים שאיתי. אני לא רוצה להיות עוד אחד מהגברים האלה שהולכים מאחורי הגב ובוגדים. סה"כ צורך לגיטימי לא?

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י