ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 19 באפריל 2021 בשעה 7:00

מצטער מראש על הכתיבה המבולגנת, קצת מתקשה לעשות סדר בראש ולכתוב מסודר ונקי. אנסה לעבור כל זה שוב עוד איזה יממה ולסדר את זה מסודר כמו הפוסט על הקוקהולד, אבל כרגע חש צורך עז לפרוק.

אז זו כבר תקופה שאני במחשבות לכיוון יותר רציני, רצון למשהו קבוע, אוהב, דואג, אכפתי ובעיקר עוטף ומקבל.

אם אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי אתה אולי כבר יודעים שהגישה שלי לסקס קצת שונה, אני סקרן מאוד לגבי קינק וקצת חרד מאנאלי וחדירות. ואני יודע שאני לא היחיד ויש ממש קטגוריה שלמה של סייד, ואני גם יודע שבזוגיות אמיתית ארצה ללמוד להנות גם מזה ולתת לפרטנר להנות ממני גם ככה.

אבל עד אז אני בחששות וסרטים, בעיקר על זה שאני לא יודע איך לענג כמו שצריך. כי זה לא משנה אם תהנה ותגיד לי את זה, משהו בי מסרב להאמין ומפרש את זה כניסיון שלך להיות נחמד ומנומס, אולי לנחם אותי. ואיך אפשר למצוא משהו רציני שאתה רק תקוע בראש בחששות שאתה לא מספיק?

אבל זה כבר אישיו עמוק אחר, בחזרה רגע לנושא הפוסט.

כבר רשמתי פוסט על שאיפה לזוגיות והצורה שאני יכול לראות אותה מתקיימת עם נטייה קוקהולדית. בעקבות שיחות עם חבר חדש עם נסיון כעבד עלתה בי שאיפה חדשה.

אותו חבר בעברו היה עבד של אדון, והאדון היה בזוגיות. אני לא מכיר את הזוג ולא יודע איך היחסים ביניהם, כמה שליטה וקינק נכנסים שם, אבל הבנתי מאותו חבר שלפעמים הבנזוג של האדון היה נמצא שם גם, לעיתים היה משחק איתם אבל לא באופן קבוע. אותו חבר היה עבד, אז הוא היה מגיע גם לשירות לא מיני, ואם הבנתי נכון זו הצורה העיקרית שבן זוגו נהנה ממנו.

הדבר גרם לי לחשוב על הרצונות שלי ועל החששות שלי. אני בטבעי יותר במקום הנשלט אבל כל כך מתקשה עם עניין הפריצת גבולות, להעיז ולנסות. ובשנה האחרונה הרצון לנסות להיות בצד השולט רק הולך וגובר. בצורה שונה ומניעים שונים, אבל עדיין יש צד כזה שמתקיים בי.

אם לספר לרגע על הרצון השולט אם זה לא דובר לפני, כשולט אני לא ממש מחפש מישהו שיבוא לענג אותי, עדיין מה שמניע אותי הוא רצון לענג את הפרטנר אם השליטה היא מינית. אז קשירות ואדגינג או דברים שמביאים אותו לקצה זה העניין. רק צריך להכיר ולדעת מה עושה לו את זה בצורה כזו קודם. אם לפנק אותי זה העניין, אז זה לא בצורה מינית ופה נכנס המקום של עבד ולא נשלט.. תסדר, תנקה, תקנה לי מתנה וכו.. כרגע במקום שאני נמצא מודה שאני מרגיש נצלן ולא נעים לבקש ממישהו לבוא לנקות לי את הבית, למרות שהזין עומד מהמחשבה על הנכונות של מישהו לעשות את זה והעובדה שמישהו הסכים והציע לבוא.

אז חשבתי לעצמי הרבה על הזוגיות של אותו שולט של החבר, על הבנזוג שלו, ואמנם אני לא מכיר אותם והיחסים ביניהם אבל נתקפתי קנאה ורצון לכזה גם.

להיות הבנזוג של השולט, הוא עדיין השולט והעליון אבל אני הבנזוג שלו, אני הבא בתור בחשיבות בהיררכיה.

אני הרי לא חושב שאני קנאי מידי ואני מאמין בלפתוח את מערכת היחסים כדי שכולם יוכלו להנות גם מהחלקים שלא מתאימים לפרטנר, אז לשולט שלי יוכלו להיות נשלטים ועבדים נוספים, איך ומה ואם יש חוקים ידובר ויוחלט בינינו.

במיטה הוא ישלוט ויחליט, אלא אם יבחר אחרת, ומחוץ למיטה נהיה כמעט כשווים. אהיה הבן הנסיך היקר שלו שהוא מפנק ואוהב והוא מושא להערצה שאני רק רוצה שיהיה מסופק מעונג ומאושר.

אם הוא יחפש משהו יותר קבוע עם נשלט או עבד אחר אני אכנס לתמונה, כקוקהולד, כשולט מתלמד שלו, כנשלט נוסף או מה שיתאים.. הכל תחת הבנה אחת שיש היררכיה ואני מתחת לשולט אבל מעל כל נשלט או עבד אחר. משמע אם יש לו עבד קבוע שיבוא הביתה, הוא גם עבד מתחתיי ומקשיב לי. כמובן עם גבולות מתאימים מראש ואולי זה לא מיני כל עוד זה בלעדיו או מה שמתאים.

כמו שאני רואה את זה כרגע אני זוכה ככה גם להנות מהצד הנשלט תחת שולט קבוע דואג מטפל ומפנק. אני יכול ללמוד לשלוט בהדרכה צמודה של הבנזוג על נשלטים או עבדים שלו, מצפייה, השתתפות או כל דרך שנבחר. ובעיקר זו זוגיות אכפתית כמעט שיוויונית מחוץ למיטה.

אני גם אהנה להיות למעלה בהיררכיה אם הבנזוג יחליט לארגן משהו קבוצתי עם שולטים נוספים. אם אני שם על תקן נשלט ולא שולט אז כמובן שהשולטים האחרים מעליי היררכית, אבל מבין הנשלטים ועבדים אני העליון, הפרס, שמור רק לבן הזוג שהביא אותי כנשלט בשביל להציג ולהשוויץ בי. רק הוא יכול לשחק בי, ורק באישורו השולטים האחרים יוכלו לגעת או לעשות בי משהו, בזמן שנשלטים/עבדים אחרים שם לבחינה של השולטים ביד חופשית או מוגבלת.

סליחה על הבלאגן, זה הכל עוד רץ במוח ואני מנסה להבין איך זה יכול להתאפשר ומה הצורה שמרגישה הכי נכונה לי, תאורטית לפחות. 

הכל תאורטי כל עוד אני לא בנוח ובטוח בעצמי מספיק בשביל להאמין שמישהו ירצה משהו אמיתי ורציני איתי למרות כל הקושי והגבולות. איך אתם עברתם את השלב הזה של הפקפוק וההורדה העצמית בשביל לאפשר למשהו אמיתי להגיע ולהתחיל?

master MZ​(שולט) - תעשה מה שאתה הכי נהנה ורוצה לעשות
תהיה מי שאתה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י