סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 10 בנובמבר 2007 בשעה 8:54

אייבורי פתח דיון מאד מעניין וסוער בפורום הבנים על הבנות. לשירשור .
תגובתי משמה.

זאולופון,
כפי שהוכיחו מעטים וחכמים ממני לפני, הטיעונים שלך (בדיון הזה) הם לא לוגיים, ולבטח לא מוכיחים ולא כלום בהקבלות לא רלוונטיות לאורי גלר ותופעות על טבעיות ודתיות שונות.

תשמע, בוא לרגע ננסה למקד את הדיון, בכמה נקודות מחלוקת, שקיימות בינינו משחר תולדות הזמן.

***

אני חי ביחסים שהם בגדר 24/7, או אפילו איך שמאסטר ערן אומר לנו, ב- 25/7. אין בכך כדי לומר חלילה שאני מטיף לכאלה יחסים. לא רק שכך, התעוררו אצלי לאחרונה לבטים, לגבי המקום הרחוק שאליו לקחנו את היחסים שלנו. אולי רחוק מדי עבורינו. אולי נסחפנו קצת.

עדיין, באופן ברור ומוצהר, ויכולים להעיד על זה רבים מחברי שצפו ביחסים שלנו מקרוב, כמו פותח השירשור הזה, אצלנו זה לגמרי לא משחק מיטה, זו לגמרי דרך חיים בכלל. הבדסם מלווה אותנו בכל שעות היום, והוא לאו דווקא קשור למשחקי מיטה.

עדיין, למרות האמור, אני לא מבין בכלל איזה הוכחות אני מסוגל בכלל להעמיד בפניך, ולא רק, שאני חי ביחסים כאלה. עדיין אין בכך כדי להעיד שאני מכופף כפיות חלילה, מי ישמע. הדרך היחידה שלך להתרשם האם אני חי כך, היא לבוא ולצפות ביחסים שלנו. שהרי אחרת, אין שום דרך אחרת, להוכיח או להזים את הטענה.

***

אופי היחסים, הוא מקרה מאד פשוט לדון בו. בוא לרגע נעבור לעניין אחר, שנידון בשירשור שכן, גמירה בספירה עד 10. גם כאן, אין ביכולתי לפרוש טענות מלומדות, שיכולות לגבות את העובדה המוצקה, שבהרבה מקרים, ביחסים שונים שלי, אכן התופעה הזו קיימת, ולא רק שכך, אלא לגמרי ממש. כמו גם שאתה לא יכול לגבות את הטענה ההפוכה, חוץ מאשר לעג ציני, שאינו נשען על שום הוכחות לוגיות או שכלתניות כלשהן.

גם במקרה הזה, הדרך הכי טובה להשתכנע באמיתות הטענה, היא כמובן לצפות בה. אבל סקפטי ידוע שכמוך, יכול גם שם לטעון, שהזונה מזייפת את האורגאזמות שלה בכלל. שגם זו לא יכולה לשמש כטענה לוגית כלל, שהרי אני לא מכיר שום דרך, להוכיח או להפריך, קיומה של אורגאזמה נשית.

***

כמובן שבנושא יחסים בדסמים מגניפיקנטים, או מינימליים מאידך, שמה, ההוכחות הרבה יותר קשות. גם כדי לגבות את טענתך, וגם את טענתי. נצפו נסיונות שלי, לקיים דיון גם בנושא הזה, אבל אני מוצא את זה כחורג ממסגרת הדיון הזה.

לגשת לדיון האם הסאבית שלי באמת שלי לגמרי ממש, או רק טיפה בכלל, או אפילו בכלל לא קיימת בעלות על אנשים לגמרי ממש בכלל לא. זה גם מחוץ לתחומי הדיון הנוכחי.

***

לדעתי, מספקת יציאה מהדיון הזה, עם הסכמה, שקיימים אנשים שעבורם בדסם זה לא משחק, שהוא דרך חיים עבורם, הרחק הרחק מתחומי חדר המיטות. משהו שקיים באופן מגניפיקנטי. בין אם זה מוגזם לדעתך, ובין אם לא, עדיין, אני סבור שאתה יכול לקבל את העובדה, שעבורם זה בדיוק ככה ממש לגמרי בכלל.

***

אייבורי ידידי, איך זה בתור טיעון מנומק ?
אתה יכול לקבל את זה ?
שהרי אתה את היחסים שלנו מכיר מקרוב מאד.

ואגב, זה לא נחשב לך פוסט באלפוני, למרות שיצר דיון מאד מעניין בין אנשים רהוטים.


ותגובה נוספת שלי משמה. לאמירה של אייבורי, "אני מבין את כוונתך, אכן אנשים שמשתמשים במושג בדס"מ כדרך חיים, רומזים שאחרים הם סוג של נחותים".

אני רוצה להדגיש בזאת, שאיני רואה שום נחיתות בבדסם קליל. חלילה וחס. כל אחד בוחר את עומק הבדסם שמתאים עבורו. אין פה צודק וטועה, ראוי ונחות. חלילה וחס. זו שאלה של טעם אישי, וכל הטעמים ראויים.

רק מה, ללכת ולנסות לשכנע את הצד המגניפיקנטי, שהבדסם שלו לא קיים, נראה לי בגדר הזוי משהו.
לנסות להסביר למישהו שלוקח את הבדסם שלו יותר לייט, שקיים בדסם יותר עמוק (לא יותר טוב, לא יותר ראוי, רק יותר עמוק), כן נראה לי ראוי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י