בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

SweetiePie

הרפתקאות שקרו, ושהייתי רוצה שיקרו.
לפני שנתיים. 29 במאי 2021 בשעה 15:13

ישבתי עם הבוס שלי על הספה בעבודה, היד שלו מתקרבת לאטה אל הכתף שלי תוך כדי שהוא שואל אותי אם לא מפריע לי לשכב לנוח בחדר עם קירות זכוכית.

איך הגעתי לשם?

אה. כשהייתי סטודנטית עבדתי בספרייה. זו הייתה עבודה נוחה, והכי אהבתי כשהיו שולחים אותי לעשות עבודות פנימיות בסניף האהוב עליי, כשלא הייתה קבלת קהל.

אחד המנהלים היה עושה סבב בסניפים פעם בחודש, לראות שהכל מתקתק. כשהיינו נפגשים היינו מפלרטטים קצת, כמה שהיה אפשר כשיש עוד אנשים בסביבה. רמזים קטנים, יד שמשתהה על הכתף קצת יותר ממה שמקובל... ואז פעם אחת הודיעו לי שהוא אמור להגיע לבדוק את אותו הסניף שאהבתי, ביום של העבודות הפנימיות.

לא ידעתי מה לענות על השאלה שלו. פלטתי "לא" מהוסס, מסבירה שכשאין קוראים אין ממש מה שיפריע.
היה נראה שהוא נהנה מהמבוכה שלי. "ואם היו קוראים, שהיו מסתכלים עלייך נחה, איך היית מרגישה?"
"דווקא...", התלבטתי כמה לחשוף על עצמי. "דווקא לא היה מפריע לי. אין לי בעיה שמסתכלים עליי." חייכתי, מרימה יד אל הפנים, חצי מתביישת בעצמי על מה שאני חושפת בפניו.
הוא היה נראה מופתע, אבל מרוצה. "טוב לדעת. אולי נארגן אירוע, נמכור כרטיסים." הוא צחק, והיד שלו התקרבה אלי עוד קצת. "אני בטוח שהרבה אנשים היו מוכנים לשלם כדי לראות אותך במיטה... כלומר, בספה."
הסמקתי.
הוא הזיז את היד עוד טיפה, והתחיל לשחק לי בשיער. "את ממש יפה, את יודעת?"
נשכתי קצת את האצבע שלי, מסמיקה עוד יותר. משכתי בכתפיי.
"נראה לי שאת יודעת. נכון?"
השפלתי מבט, והיד שלו החליקה על קו הלסת שלי, עד לסנטר. הוא לחץ בעדינות כלפי מעלה, עד שהעיניים שלי פגשו בשלו. המבט שלו בער.
הוא נישק אותי, בעדינות, מעמיק את הנשיקה לאט לאט. "רציתי לעשות את זה מאז הפעם הראשונה שראיתי אותך", הוא לחש כנגד השפתיים שלי.
הלשון שלו ליטפה את שלי, רקדה איתה, וגנחתי לתוך הנשיקה.

נראה שזה מה שהוא חיכה לו, כי הוא מיד ירד מהספה ורכן לצדי, יד על כל אחת מהברכיים שלי. הרגשתי את האצבעות שלו מטפסות במעלה החצאית שלי, מנסות לאחוז בתחתונים כדי למשוך אותם למטה. ומנסות.
"ממממ", הוא המהם כשהבין. "בעבודה בלי תחתונים? שובבה."
ובלי מילה נוספת, הוא הרים את החצאית שלבשתי וקבר את הפנים שלו בכוס הרטוב שלי. מלקק, מוצץ, מלטף אותי, הידיים שלו מחזיקות אותי במקום, הפה שלו מטריף אותי.
ברגע אחד הוא משך את עצמו למעלה, מנשק אותי עמוקות ולוחש שהוא רוצה אותי.
אני מצחקקת קצת. "למה אתה חושב שבאתי בלי תחתונים היום?"
האנחה שלו מרעידה אותי. הוא פותח את הרוכסן ותוך רגע אני מרגישה את הזין שלו מתחכך בי, חם וקשה. מחליק בין השפתיים שלי, ממלא אותי. שנינו עוד כמעט לגמרי לבושים, והוא דופק אותי בחצי שכיבה על הספה, מושך אותי אליו חזק.
ואז הוא הפסיק.
"בואי, נעשה עוד סיור."

הוא הושיט לי יד ומשך אותי לעמידה, מוריד לי את החולצה והחזייה ומתפשט בעצמו.
הוא דפק אותי על כל משטח אפשרי באותו יום.
ליד החלונות הגדולים ירדתי לו, לאט וביסודיות כמו שאני אוהבת. הוא שאל אותי אם גם לחבר שלי אני יורדת ככה, ואם הוא יודע איזה מזל יש לו.
באזור הלמידה הוא השכיב אותי על שולחן וחדר אליי בקצב משגע, ובזוית כל כך מושלמת שלא יכלתי להתאפק וצעקתי, שוכחת שיכולים לשמוע אותנו בחוץ. הוא לחש לי שוב כמה אני יפהייה, מספר לי, בין גניחות, כמה הוא נהנה לקבור את עצמו בתוך הכוס החם והרטוב שלי.
בפינה האהובה עליי הוא זיין אותי בעמידה, כשאני נשענת על המדפים. שאזכור את הזין שלו כל פעם שאעבור שם, אזכור את התחושה שלו קבור עמוק בפנים, יד אחת מייצבת אותנו והשנייה מועכת לי את החזה.

בסוף חזרנו לדלפק. הוא ננעץ בי שוב, מילא את הכוס המתוק ונואש שלי כשהוא כורע מעליי, דופק אותי חזק ועמוק ומהר, תופס לי את המתניים שלא אזוז, שאשאר בדיוק שם ובדיוק ככה, עד שהוא התפרץ בתוכי.. ממשיך לפמפם עד שרוקן את הטיפה האחרונה עמוק בפנים. הוא יצא, לאט ובזהירות, והסתכל עליי שוכבת שם. שרועה על הרצפה מאחורי הדלפק, רגליים פתוחות, הזרע שלו נוזל ממני לאט.

"את מהממת." הוא נשאר דומם עוד כמה רגעים, ואז הושיט אליי יד. "השיבוץ הזה שלך", הוא אמר, עוזר לי לקום. "ואולי מדי פעם אני אגיע לבדוק שהכל בסדר..."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י