לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 16 בנובמבר 2007 בשעה 19:21

היתה לבן שלי היום חגיגת יומולדת יחד עם חבר שלו. גרושתי ואני חברים שלהם, וכמובן גם הילדים שלנו חברים. כל שנה אנחנו עושים להם יומולדת ביחד. השנה עשינו להם יומולדת בבאולינג כשכל הכיתה מוזמנת.

לפני שנתיים, היו שם כמה דרמות, באותו באולינג, בין היתר אחרי המסיבה, שני הורים כמעט הלכו שם מכות. זה היה כל כך קרוב, שאלמלא אבא של חבר של בני ואני התערבנו, זה היה נגמר במכות. איזה אנשים, פשוט לא יאומן.

את הבן של האבא הזה שבגללו כמעט הלכו מכות, כבר סילקו למוסד לילדים עם בעיות התנהגות. הערב, מצאנו ילד חדש בכיתה, שהוא פשוט בגדר המחליף שלו. איך אומרים, מספיק תפוח אחד באוש, כדי להבאיש את כל הקערה. יש את הילדים שנגררים אחריו, ומפה התמונה די ברורה.

האמא של החבר של הבן שלי, הפיקה את ההזמנות לכל הילדים. רק מה, היא שכחה לציין בהזמנה מתי לבוא לקחת את הילדים. הילדים, שכפי שהסתבר יותר מאוחר, בכלל לא היה להם עניין כלשהו ללכת משמה, שהרי כדברי שיחה שיירטנו שם, "מה יש לנו בכלל לעשות בבית עכשיו", בכלל לא רצו להתקשר להורים שלהם, וגם לא התקשרו בכלל, כפי שסיכמו עם הוריהם, שיבואו לקחת אותם.

ככה מצאנו את עצמנו, עומדים שם כמו טמבלים, עם ילד מופרע, וילדים נגררים, מנסים באומץ, לשמור על הילדים שלא יידרסו שמה, במגרש החנייה של המקום, הרבה לאחר סיום המסיבה. לקח לנו שעה תמימה לאחר סיום המסיבה להבין, שהאמהות פשוט שכחו לציין בהזמנה מתי לבוא לקחת את ילדיהם, כמו גם, שהילדים בכלל לא התקשרו להורים שלהם, שיבואו לקחת אותם.

כמובן שברגע שהבנו את העובדות, טרחנו לוודא שכולם מצלצלים להורים שיבואו לקחת אותם. כל זה גרם עמידה שלנו שמה, שעה וחצי לאחר סיום מסיבה של שעתיים, שהיו פשוט, סיוט גמור.

באסה.

מתוכנן אצלנו הערב פליי פארטי, שאמור להתחיל בכל רגע.
1000 נשימות ארוכות, כמה שוטים של עראק, מקלחת, ואני מתנקה מהעניין.

שיהיה לכולכם סופשבוע מקסים. וגם לנו כמובן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י