סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא יכולה להשתחרר

מחשבות דברים וגברים שעוברים עלי
לפני שנתיים. 30 במאי 2021 בשעה 14:11

אני מאוד יסודית, כבר לפני 5 שבועות שידיעתי על החתונה בי-ם התחלתי לתכנן את הפגישה. אני גרה בשרון ואני צריכה גבר דומיננטי מי-ם שיהיה זמין בערב של החתונה. היו הרבה שדיברתי איתם - אך נעלמו לאורך הדרך. היה אחד מאוד דומיננטי שגם מגיע מידי פעם למרכז אך לא יצא לנו להיפגש - אותו רציתי. הוא מאוד מאוד גברי ומחוספס כזה - כמו שאני אוהבת. כזה שאילו פגשתי אותו ברחוב מיד הייתי נמסה גם כך. הוא ישר נדלק על הרעיון. ככל שהתקרב הערב בגדול נרגשתי יותר ויותר.
הוא כבר שבוע לפני התחיל לתת לי הנחיות - לקנות חוטיני תחרה אדום ולשלוח לו תמונה. (בהתחלה רצה שאני אקח לה - אך מאז שמישהו קרע לי במיפגש - אני לא מסתכנת יותר). הלכתי באותו יום למקום מרוחק וקניתי כמה זוגות כדי שלא יהיה לי מוזר... ושלחתי לו תמונות של כולם. הוא חזר ואמר לי ללבוש את הורוד לעבודה ולשלוח לו תמונה - עשיתי והוא החמיא לי על המראה והביצוע. כל היום הרגשי מיוחמת וחיכיתי כבר ליום שלישי. הוא אסר עלי לעשות סקס איתה או גברים אחרים עד פגשיה וגם לא לאונן - היה מאוד קשה!
ביום שלישי הוא יצר איתי בבוקר קשר לוודא שניפגש - אהבתי. היה מסובך איך ללבוש את החוטיני לחתונה - הרי התלבשנו בחדר שינה לפני החתונה והיא תמיד מתעקשת איזה מכנס וחולצה אלבש... אז רק לפני שיצאנו נכנסתי לשירותים והחלפתי לחוטיני האדום עם התחרה שהוא בחר.
נסענו והייתי חרמן כל הדרך לקראת הפגישה. כשהגענו לחתונה חניתי בכוונה רחוק מהכניסה - למרות שהגענו די מוקדם כדי שיהיה לי תירוץ כשאני נעלם... היא שאלה למה לא לחנות קרוב לאולם - כבר הכנתי תשובה מראש - כדי שכשנצא לא נחכה שכולם ייצאו, וגם פעם חסמו לנו.
נכנסנו לאולם הגדול בי-ם הרגשתי חשופה כזו, אך הרגעתי את אצמי שאיש לא שם לב. ודאגתי לא להתכפף או משהו כזה. נכנסתי לשירותים וסמסתי לו שאני מוכנה בהתראה של 10 דקות לצאת. הוא ענה שיגיע עוד כשעה. לא יכולתי לחכות. אמרתי לה שאני הולך לשירותים ולנשום מהסיגריות - באמת האולם היה מלא בעשן, ואיני מעשנת.
יצאתי והתחלתי ללכת לכיון הכניסה, שם גם האוטו שלנו חנה, הוצאתי מהאוטו שקית קטנה. והוא אסף אותי וחנה בקצה עוד יותר מרוחק. יצאתי לצד שלו. הוא הורה לי להוריד את המכנס ולהראות לו את התחת עם החוטיני, ביצעתי. הוא החמיא לי ממש ונתן לי כמה סטירות לתחת. פרסתי את מגבת המטבח שהיה בשקית וירדתי על ברכיי והכנסתי את הזיין החצי עומד לפה שלי. כ"כ חיכיתי לרגע הזה - ליקקתי את הזיין וביצים החלקות וגדולות שלו. הרגשתי את הזיין מתנפח - תמיד מחמיא לי כשהיין מתנפח בגללי! תחושה עליאית שקשה לתארו. אז הוא החזיק בראש והתחיל לזיין לי את הגרון פנימה חזק החוצה לאט כזה - פנימה עמוק והחזיק שם ובקושי נושמת אך מקבלת באהבה. הייתי כבר בעניים כשאמר שהוא עומד לגמור ושאני אעמוד שיוכל לגמור לי בחוטיני. הוא ממש נצמד אלי ומילא את החוטיני הקטן והאדום בנוזלים הרבים שלו. הוא סובב אותי וניגב את הזיין שלו על התחת שלו - נכנס לאוטו ונסע. אני שם עומדת והזרע החם שזכיתי בו נוטף לתוך המכנס. הורדתי את הגופיה לכסות את החוטיני הספוג והנוזלים הרבים והעליתי את המכנס וחגרתי. הכלתי כאשר אני מרגישה את הנוזלים לאורך הרגל והגיעו לגרביים. מזל שחשבתי על זה קודם ולבשתי גופיה - ולא סתם גופיה - אלא כזו שהיא מאוד ארוכה... חזרתי לאולם ונכנסתי לשירותים לוודא שלא רואים עלי. המכנס היה ג'ינס שחור (בכוונה בחרתי) שספג הכל בלי להראות סימנים. היה סימן עגול על החולצה בצד שמאל (מעל ללב) לא ממש יוכלו לזהות מה זה אבל ראו שזה רטוב. בטח נזל לו בדרך מהפה לי לחוטיני. החלטתי לא לנגב.
חזרתי לשולחן, היא הייתה עסוקה בשולחן אחר עם חברות שלה... המון פעמים הסתכלתי על הכתם היחיד על החולצה. זה התיבש לכתם לבן. כשהיא חזרה ציינתי שנשפך עלי טחינה מהסלט כרובית שהייתה שם. כ"כ רציתי להשאיר כל טיפה עלי. ובתוכי רציתי שעולם יידע כמה אני זונה.
תודה סמיר


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י