בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני שנתיים. 18 ביוני 2021 בשעה 20:17

כל יום בו אני גודלת, אני לא מבינה איך זה הגיוני להיות כזו, וכל כך קטנה. היום היא אמרה לי שאני נראת לגילי, קטנה, ואכלתי תסביך באותו הרגע בדיוק. אמרתי לה שאם הייתה רואה אותי עם חברים אחרים, או בעבודה, הייתה מקבלת שוק. כי זו אני אחרת.. ובעצם, זו פשוט אני גדולה. 

כל יום אני גודלת, רואים את זה דרך העבודה, מעובדת זוטרה בקרקס, לחנות בגדים, לצבא, לסושיה, כעת אני מדריכה טיפולית מול אנשים נפלאים, תפקיד שדורש הרבה אחריות, וכוח. רואים את זה בקשרים שלי, בהבנה שלי את החיים, בידע, בכמה שאני מגשימה המון.

כל יום אני גודלת. קצת, והפער בין הילדה לאישה הולך וגדל. יש שם חורים ריקים שאני רואה, אבל לא מצליחה למלא. כל פעם כשאני מבחינה באחד, מנצנץ- אני מרגישה כאב. עד שאמלא אותו, עד שאדע איך.

כל יום אני קצת גדולה וקצת קטנה. אני קצת מטפלת באחרים, וקצת הילדה שרוצה לעשות תיקון בעולם. אוהבת את ההשתקפות שלי במראה, וקצת הילדה ששופטת את עצמי. קצת היא, וקצת אני. קצת מתחזקת, קצת הילדה החלשה שעדיין לא יכולה להתחרות מולו בלי להפצע. קצת אישה בוגרת, קצת תינוקת שכל גירוי גורם לה לרצות להגיב בקיצוניות.

 

 

LovelyTink​(מתחלפת) - פוסט מקסים :)
מהצד הנשלט אני לגמרי יכולה להבין את הצורך לשיוך.
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - תודה💖 שמחה שמצאת מן ההזדהות
לפני שנתיים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - מדריכה טיפולית. כמה מתאים לך ילדת טבע, עבודה המפיצה את האור שבך לעולם. אשמח לשמוע על העבודה.

בכולנו יש הצורך להיות קטנים לפעמים, מי יותר ומי פחות. הפוכית אוהבת מאד להיות ילדה קטנה מדי פעם, כלבונת מתוקה שמלטפים אותה. אל תוותרי על הצורך הזה לעולם, אבל כמו שאת עושה שיבוא מתוך עמדת כח.
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - עמדת כוח?
אכתוב לך
לפני שנתיים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - עמדת כח. וודאי. כאשר את אישה עצמאית וחזקה, תוכלי מרצונך החופשי להיות גורה / ילדה קטנה.
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - אני תמיד בוחרת מתי להיות קטנה ומתי גדולה. אבל כשאני בוחרת, לפעמים, זה שטחי מאוד. כשהילדה מגיעה בלי שביקשתי, היא בצורה הכי גולמית וטהורה שלה.
לפני שנתיים
-APollo-​(שולט) - את מדהימה, לא משנה באיזה "מוד"❤️
לפני שנתיים
Odette​(אחרת){בקשר} - תודה אהוב❤️ מעריכה
וגם אתה , מדהים
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י