סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 16 שנים. 29 בנובמבר 2007 בשעה 21:41

יש לי שש שקל על המיטה.

אל תתווכחו איתי. זה לא שישה שקלים. זה שש שקל. אני יודע, כי שקלים נוטים להיות קרים יותר מסדינים; וכל פעם שאני נכנס למיטה, אני משתנק בקול, "איי! שש שקל!"

העניין הוא שהם שם כבר כמה זמן. כמה, אין איש יודע. ייתכן ששכנו שמה מימים ימימה, נחבאים מתחת לכרית השניה או מסתודדים בקפל סודי במזרן. לפני כמה ימים הם זחלו ממקומם והתמקמו בשטח שניתן לכנותו "מקום הנחיתה הטבעי לרגל של ירוקאפור".

כל לילה אני מקלל את השש שקל ושם אותם בצד השני של המיטה. כל יום הם זוחלים בחזרה, זחילת מטבעות כזאת, וחוזרים כדי לצפות לבואה של הרגל. העניין הוא בזה שאני אף פעם לא שם אותם בכיס, נגיד. או לפחות על השידה. רק מזיז קצת על המיטה. משהו משונה קורה לי. אני לא עושה ספונג'ה, לא חלונות, לא כלים. פעם הכיור שלי היה עמק; היום הוא הר. אנשים אומרים, גבר, אתה צריך עוזרת! אני אומר, לא, אני צריך להרים את השש שקל מהמיטה.

נילי ונילי - תסמין דכאון קלאסי.
חבוב, קח איזו פילולה של B12, צא לשמש לשעה ותחזור לעשות כלים כמו גבר.
לפני 16 שנים
Grey / Green - איזה מדוכא, אני במצב רוח מעולה. מזמן לא הייתי מסופק ככה. יוצא דופן, כאמור, זה השש-שקל.
לפני 16 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - גבר, אתה באמת צריך עוזרת. בקרוב מאוד אתה תמצא את המקלות אזניים מהזבל שלא מתרוקן חוברים לשישה שקלים שלא זזים. וזה, גבר, יהיה נורא. גבר.
לפני 16 שנים
Grey / Green - תודה. גיברת.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - מה שאתה צריך זה להוסיף לשם עוד שקל. ואז עוד אחד. ועוד אחד. עד שזה יהיה מספיק גרוע כדי שתגיע לשלב ה"ססססאמק השש/שבע/שמונה/תשע/חמש-עשרה/שבע-מאות-וחמש שקל המזדיינים האלה" ותעיף אותם.
לפעמים יותר קל להפעיל את הלחץ בכיוון של התנועה ולא נגדה.
לפני 16 שנים
Grey / Green - בייב, אם זה היה נכון, השירותים שלי היו נקיים מתישהו.
לפני 16 שנים
טל השחר - הייתי חייבת להפוך את מס' התגובות בפוסט הזה ל7.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י