סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנתיים. 3 בספטמבר 2021 בשעה 17:26

הוא על הברכיים, מעסה לי את כפות הרגליים

אין לו שמץ של מושג מה הכנתי לו להערב.

אני בטלפון, מתכתבת בקבוצת חברות ולא שמה עליו.

מדי פעם נותנת הוראה לעסות חזק יותר או סתם ללטף.

ואז, דפיקה בדלת.

הוא מרים את עיניו, עיניי כלב מעריץ ובהן סימן שאלה,

חוסר הבנה, מי זה יכול להיות. האם אני מחכה למישהו?

הוא לא מעיז לשאול אבל השאלה נשקפת ממבטו המופתע.

אני מורה לו לקום ולפתוח את הדלת. 

הוא ניגש, הדלת נפתחת ונכנסת בחורה חמודה,

אומרת לו שלום בביישנות ונעמדת בפתח הדלת.

הוא מסתכל עליי עם עיניים ענקיות אבל לא אומר מילה ולא שואל כלום.

אני מזמינה אותה להיכנס והוא סוגר את הדלת.

הוא מבולבל נורא אבל שותק.

האורחת מתקרבת אליי עם חיוך מבוייש של ילדה בת 6 וממתינה להוראות.

היא לבושה בג'ינס צמוד וחולצת בטן לבנה, נועלת נעלי בובה לבנות. ממש מתיקות, בובה קטנה וחמודה.

אני אוהבת בובות כאלה, במיוחד אם הן לרשותי ולמטרת שעשוע שלי. 

אבל הפעם היא תשעשע לא רק אותי.

הוא עוד לא יודע למה היא כאן ומחכה לו הפתעה ענקית.

החלטתי להפתיע אותו כי למחרת הוא חוגג יום הולדת ואני החלטתי שנתחיל לחגוג ערב יום ההולדת, כמיטב המסורת היהודית (ערב חג וזה).

 

אני מחזירה אותו לרגליי על הברכיים. אומרת לו לא לזוז.

אומרת לה להתפשט לגמרי. היא מתפשטת. נגלה לעינינו גוף מושלם, שחומה, חלקה ומדהימה. 

אני מצווה עליה לרדת על 4 ולהתקרב אליי. אומרת לו להתפשט, על הברכיים, ידיים מאחורי הגב ולא לזוז. לצפות ולא לגעת לו בי ולא בעצמו.

היא מתחילה ללקק לי את כפות הרגליים בתאווה גדולה.

*היא חיכתה לזה הרבה זמן, מהרגע הראשון שהיא ראתה אותי שם במסעדה. ישבנו עם חברות והיא עם הילדים שלה ובעלה. הרגשתי שמישהו מסתכל עליי אבל לא הבנתי מי. הייתי בטוחה שגבר בוהה בי כי לזה אני רגילה. חיפשתי בעיניים גבר בקרב הסועדים סביבנו אבל פתאום עיניי נעצרו עליה והיא בוהה. היא לא הסיטה את מבטה אפילו כשהסתכלתי עליה. פשוט המשיכה לבהות. זה סיקרן אותי אבל הייתי פוקר פייס. המשכתי לדבר עם החברות, לצחוק ולהעמיד פנים שלא שמתי לב שהיא לא מפסיקה להסתכל לכיווני. כעבור כמה זמן היא עברה ליד השולחן שלנו, אני ישבתי בקצה והיא כאילו במקרה נגעה ביד שלי. הסתכלתי עליה והיא התנצלה עם חיוך נבוך והמשיכה לכיוון השירותים. לגמרי סיקרנה אותי וקמתי גם אני לשירותים. נכנסתי ולא ראיתי אותה. היא הייתה בתא השירותים. אוקי, החלטתי שאחכה שתצא ובינתיים שטפתי ידיים וחיכיתי ליד המראה, כאילו מסדרת את האיפור. אחרי דקה היא יצאה, ניגשה לשטוף ידיים וסובבתי אליה את הראש. היא, בלי להתבלבל, אמרה לי שאני מדהימה ונראית מאוד דומיננתית ושהיא אוהבת ומעריצה נשים כמוני למרות שאנחנו לא מכירות. עכשיו, כשאומרים לי שאני נראית דומיננטית אני מיד מבינה שזה לא נאמר סתם אלא מי שנמצא מולי בטוח בעניין של שליטה ולא סתם אלא בצד הנשלט. אוקיי, מתוקה! באת לי פתאום ובול בזמן. ביקשתי ממנה את הנייד שלה. היא מיד הוציאה אותו ונתנה לי. הקלדתי את המספר שלי ואמרתי לה שתכתוב לי הודעה בערב. ביקתי ממנה שתפסיק לבהות בי מהרגע הזה ועד לסיום הארוחה. החזרתי לה את הטלפון ויצאתי מהשירותים. מאותו ערב שהיא שלחה לי הודעה היא לא הפסיקה להתחנן לפגישה. לא הפסיקה להלל אותי, כמה שהיא חושבת עליי וחולמת להיות לרגליי. והנה הרגע הזה הגיע.*

היא מלקקת ומנשקת את כפות רגליי בתאווה גדולה! ואז אני אומרת לה לעלות עם הלשון מעלה ועוד עד שהיא מגיעה לכוס. אני אומרת לה למצוץ לי את הדגדגן וללקק את כל הרטיבות שלי. הוא בשוק! הוא לא ציפה לזה בכלל. אני רואה איך הזין שלו מתחיל להתרומם אבל אסור לו לעשות כלום..בינתיים. 

אני מתפשטת. נשארת רק עם חזיה. היא מענגת אותי ואז אני מפסיקה אותה בפתאומיות. מושכת בשיערה ומנתקת אותה ממני. מצווה עליה לשכב על הגב על הרצפה תחת רגליי ולפסק את רגליה. אני מעבירה את כף הרגל שלי על הכוס הרטוב והמיוחם שלה, היא מתחילה לנענע את האגן ואני אומרת לה להפסיק מיד ולשכב רגוע. אני עוברת עם הבוהן על הדגדגן שלה, משפשפת אותו והיא נאנחת. אני אוסרת עליה להוציא כל הגה אחרת אני אפסיק. היא מתחננת שאמשיך ונשבעת שתהיה בשקט ותעשה הכל. אני ממשיכה עם הדגדגן ולאט לאט יורדת עם הרגל למטה. מתחילה להחדיר לה את הבוהן לחור הבוער שלה, הבוהן מחליקה, היא נוטפת ואני מחדירה עוד יותר. כמעט כל אצבעות רגלי חודרות אליה. במקביל אני מורה לכלב שלי להתקרב אליה. הזין שלו זקור. אני אומרת לו לקרב אותו לפיה. "נכון שהכלבה מתה לקבל זין? נכון שהכלבה מתה למצוץ לכלבלב שלי?", אני שואלת בחצי חיוך סדוני. היא עושה "כן" עם הראש, הרי אסרתי עליה לדבר. ואז אני עושה לו סימן עם העיניים להחדיר לה. "תמצצי לו, כלבה!" היא מתחילה למצוץ לו בזמן שהרגל שלי מזיינת אותה. לו אסור לגמור ועליו להוציא כשהוא מרגיש שהוא קרוב לגמירה. ובכל הזמן הזה הוא מסתכל עליי, הוא מזיין אותה בפה ומסתכל רק עליי, "מלכתי, אני אוהב אותך" נפלט לו ממש לפני שהוא מוציא כדי לא לגמור. הזין שלו רותח! אבל הוא מתורגל לא לגמור הרבה זמן.

אני אומרת לו להביא שני פלאגים מהחדר. כן, אחד בשבילו והשני בשבילה.

אני מחדירה לו את הפלאג שלו והוא מחדיר לה את שלה בהוראתי. ועכשיו כששני הכלבים עם פלאגים בתחת אני מצווה עליהם לענג את המלכה. הוא מלקק לי למטה והיא למעלה, מלקקת ומוצצת את שדיי ואת הפטמות. ואז הם מתחלפים. לה אני מוסיפה גם הנחייה לרימינג עם החדרת הלשון פנימה. הם עושים עבודה מצויינת, מביאים אותי לגמירה מספר פעמים. 

בשלב מסוים אני מחליטה לנוח. אומרת לנשלט שלי להכין לי קפה ולהביא לעצמו ולכלבה כוס מים. 

בזמן שאני שותה את הקפה שלי אני רוצה לראות אותם משחקים ומשעשעים אותי. הם עדיין עם הפלאגים בתחת. אני אומרת לכלב להביא אטבים בשביל הכלבה ולהדק לה לפטמות. והיא מקבלת הוראה להתחיל לאונן לו כשאני סופרת עד 10. כשאני מגיעה ל10, היא מפסיקה. ממתינים כמה שניות ושוב היא מאוננת ואני סופרת והיא מפסיקה. וככה כמה סבבים ואסור לו לגמור. בפעם האחרונה היא הייתה צריכה לאונן גם לעצמה תוך כדי ולא לגמור.

בשלב שאני מסיימת את הקפה שלי הם רועדים מייחום, לא יודעים כבר מה לעשות עם עצמם אבל לי יש זמן, אני לא ממהרת בטח אחרי שגמרתי מספר פעמים ושתיתי קפה.

 

 ...To be continued...

 

 

 

sub_t​(נשלט) - ואוו...איזה סשן מושלם, כמה אץ כריזמטית ודומיננטית
לפני שנתיים
Rotem p​(נשלט) - חלום.
לפני שנתיים
קינק דום - יקירה, את דומיננות;) חדה ומשכילה שמצליחה לשלב ולנהל זאת בצורה מופתית. מקווה לפגוש אותך במסעדה, אם יקרה בטוח שאנהג בדיוק כמו הילדונת המתוקה.
אני באן!
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - תודה!
לפני שנתיים
חתול מבויית - תיאור המפגש במסעדה היה הרגע המכונן בעיניי.
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - מדהים
לפני שנתיים
קוקו הכלבלב - שולטת מושלמת. הלוואי שהייתי חלק מסיפור מושלם שכזה.
לפני שנתיים
MichaelDevote​(נשלט) - וואו זה אמיתי באמת הכרת נשלטת ככה בעולם הפיזי?
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - אין אויר....מטריף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י