ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 14:27

*זהו המשך של הפוסט הקודם*

 

.......

אחרי שסיימתי את הקפה שלי...

אני מצווה עליו להביא את הסטראפון, כמה קונדומים ושוט וסרגל מהחדר.

בינתיים אני מעמידה את הכלבה צמוד לכיסא וקושרת לה את הידיים על הכיסא. היא על הרצפה על הברכיים עם ידיים מונחות על משענת הכיסא וקשורה, עם פלאג בתחת ומיוחמת ברמה מטורפת.

הוא חוזר עם כל האביזרים. הוא בעצמו עם פלאג, הזין קצת ירד אבל תיכף הוא ייכנס לפעולה שוב.

אני לוקחת את השוט ומתחילה בהצלפות קלות על ישבנה של הכלבה, מגוונת בגב ושוב בישבן. היא רגועה, כנראה לא כואב לה ואני גם לא מנסה להכאיב לה בינתיים. תוך כדי שאני מצליפה קלות אני אומרת לה שמה שהיא כל כך רצתה וחיכתה לו, הגיע! כעת היא לרשותי ולשם שעשוע שלי ואם היא תהיה כלבה טובה עד הסוף, היא תוכל להנות בעצמה ולחוות חוויה בלתי נשכחת. אמרתי לה שעד כה היא הייתה לא הכי טובה כי היא נדנדה לי יותר מדי עם הבכי שלה והרצון להיפגש, הייתה ילדה מציקה ממש ועל זה מגיע לה קצת חינוך. אני אומרת לה שהיא הולכת לקבל חינוך אנגלי עכשיו וזה יכאב אפילו מאוד ואם היא תצעק, על כל צעקה תבוא עוד הצלפה. מותר לה רק לומר מילת ביטחון אם היא תרגיש שזה יותר מדיי אבל חוץ מזה היא צריכה להיות בשקט מוחלט. היא משיבה שהבינה הכל ואני מתחילה. לוקחת סרגל ומנחיתה אותו על התחת שלה. היא קופצת אבל שותקת. אני ממשיכה עם הסרגל...ספרתי איזה 7 פעמים בלב ועצרתי. עצרתי לוודא שהיא בסדר. היא השיבה שזה מאוד כואב אבל היא מודעת למטרת החינוך ויכולה להמשיך. אני פונה לכלב שלי ושואלת אותו מה הוא היה רוצה לראות עכשיו, מין צ'ופר לכבוד יום ההולדת שלו.

הוא ענה שהיה רוצה לראות אותי מזיינת אותה עם הסטראפון. ביקשת? קיבלת, כלב טוב שלי. ואני מוסיפה לזה את ההצלפות עם סרגל תוך כדי. אני מוציאה את הפלאג ממנה ומתחילה לחדור עם הסטראפון. היא נאנחת ומיד חוטפת את הסרגל הכי חזק שאפשר. שתקי כלבה! את לא מוציאה הגה! אני זזה בתוך החור שלה והיא נושמת עמוק..אני רואה שנורא קשה לה להיות בשקט ואני מאשרת לה כעבור דקה לגנוח. היא מודה לי ומתחילה בגניחות של החיים. אני מזיינת אותה ומצליפה והיא מתחרפנת מהעינוג והכאב גם יחד. אני מצווה על הכלב שלי לשחרר לה את הידיים ולשבת על הכיסא. 

למי יש יום הולדת??? לכלבלב שלי?? נכון! ומגיע לו להנות בגדול! הוא יושב על הכיסא כמו ילד יום הולדת במסיבת גן. רק זר היה חסר לו. והכלבה מקבלת הוראה למצוץ לו. למצוץ הכי טוב שהיא יכולה. הכלב שמח, מסתכל עליי ומחייך. "תודה מלכתי המושלמת" זה כל מה שהוא יכול להוציא. 

היא מוצצת לו בזמן שאני מזיינת אותה בתחת ומצליפה. התחת שלה כבר סגול מהסרגל אבל היא מוצצת לו כל כך טוב, אני רואה שהוא מטה את הראש מעלה ועוצם את עיניו ואני כל כך נהנית מהמראה הזה. אני רוצה שהוא יהנה, מגיע לו!!!

שניה לפני שהוא עומד לגמור, הוא מושך את ראשה מהזין שלו ומבקש ממני ראשות לגמור. לא, אני לא מאפשרת. עוד לא סיימנו.

אני יוצאת ממנה ומפסיקה עם ההצלפות ומורה לה להמשיך לעמוד בתנוחה שהיא נמצאת בה. אני והכלב מתחלפים במקומות ועכשיו תורו לזיין אותה בתחת עם קונדום! והיא, תפקידה לרדת לי! וזה מה שקורה. בשלב מסוים אני מצווה עליה להחדיר לי גם אצבעות והיא מביאה אותי לאורגזמה מטורפת. מה גם, שאני כל כך נהנית לראות אותו מזיין אותה ומחזיק את עצמו על הקצה כדי לא לגמור. והוא עדיין עם פלאג בתחת. ואז אני מחליטה שהוא רשאי לגמור ולפרוק את הכל מהערב הזה. אבל, עליו לגמור על התחת שלה, התחת השורף והכואב שלה. הוא עושה זאת ואני מצווה עליו ללקק את הכל. קצת לעשות גם לה נעים אחרי הכאב המטורף שהיא עברה. בסה"כ היא הייתה כלבה טובה ומגיע לה.

 

בשלב הזה כולנו מותשים ומזיעים.

הגיע הזמן למקלחת. אני רוצה שהיא תקלח אותי ואז אותו. לפנק אותו עד הסוף! בזמן שהיא מקלחת אותי הוא נמצא שם, מסתכל ואני מצווה עליו לאונן ולגמור שוב תוך כדי שהוא מהלל אותי בכל צורה אפשרית. הוא לא מפסיק להודות לי, להלל אותי וכמובן להודות על מתנת יום ההולדת שקיבל. כמובן שיש גם מתנה חומרית.

אחרי שהוא גומר, הוא נכנס למקלחת במקומי והכלבה מקלחת אותו במהירות. ואז היא מתקלחת בעצמה.

 

אחרי שסיימנו יצאנו לגינה לקפה, עוגת יום הולדת ושיחה כייפית. ישבנו איזה שעה ואז היא הלכה עם מלא הודיה וחיבוק ענק. אחרי שהגיעה הביתה כתבה לי שזאת הייתה החוויה המדהימה ביותר שהייתה לה אי פעם.

 

והוא....לא היה מאושר ממנו ביקום באותו הערב❤

מזל טוב, כלב שלי!🥳

 

 

חתול מבויית - מזל טוב!
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - חלום
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - הבלוג שלך מדהים ואני ממש ממש מתחבר למה שאת כותבת. מה שחשוב באמת הוא הרצון להישלט ולהתמסר באמת. לתת לשולטת את האפשרות להחליט מה טוב עבורך מתוך אמון מלא בה ובכנות של כוונותיה. אני כותב כאן כי לאף אחד מאיתנו אין מנוי זהב אז אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית. פשוט כל כך התרשמתי ממה שאת כותבת שאני מרגיש שאני חייב לומר לך את זה.
את פשוט מדהימה
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - תודה:)
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - הלוואי ונוכל לדבר. רק אם את רוצה כמובן
לפני שנתיים
abir - יצירתי ומעורר תשוקה.
בר מזל הברנש :)
לפני שנתיים
יואב 31​(אחר) - יפה מאוד
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - מממממ
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י