שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 19 בספטמבר 2021 בשעה 5:59

אני מתעורר קצת לפני השעור והזין שלי קשה אבל ממש קשה. אחרי ארבעה ימי בוקסר (בכל זאת, יום כיפור, ושישי-שבת של בניית סוכה ומפגש משפחתי) ושישה ימי התנזרות, זה כנראה מובן. אני לא יכול להתאפק ומלטף את הזין שלי מבעד לתחרה הכחולה. אני מחזיק את עצמי לא לגנוח ולהתפתל יותר מדי, שהיא לא תתעורר. אני קרוב, ממש קרוב, אבל לא מרשה לעצמי. 

היא מתעוררת עם חיוך על הפנים, נשיקה, חיבוק. אני מניח את היד שלה על הזין שלי. "אתה כלכך קשה, דילדו", היא לוחשת. "לא גמרתי מאז..." אני לוחש לה, היא מופתעת ומרוצה בו זמנית. "אז הדילדו שלי חייב לגמור עכשיו". אני משפשף את הזין ומספר לה כמה אני צריך אותה, כמה אני צריך את הכניעות וההתמסרות הזאת והיא מתנצלת שלא יצא לנו בימים האחרונים לתת ביטוי לתשוקות שלנו.

פתאום אני מפסיק ומנתק מגע עם הזין שלי שכבר נוטף ומרטיב את התחתונים. אני מתכנס לתוך עצמי ולא מסוגל להמשיך. "מה קרה, דילדו?", היא שואלת ומוסיפה "הדילדו הכנוע שלי, צריך לגמור עכשיו כי ביקשתי". אני לא יודע מה להגיד ומחבק אותה. "נכון שאתה מיוחם עליי?", היא שואלת. ואני עונה מיד "כן" ואז מוסיף "אני מיוחם עליך כל הזמן, אני רוצה אותך, צריך אותך, צריך להיות שלך, כנוע, מושפל, סוטה". 

"אני אוהבת אותך, דילדו, אוהבת שאתה כנוע וסוטה, אוהבת שאתה מיוחם עליי ורוצה לשרת אותי ואני רוצה אותך כל הזמן, רוצה אותך סוטה מתמיד, עכשיו כדי שתגמור בשבילי ומהר", היא אומרת ואני מתעורר לחיים. הזין שלי מזדקר ואני משפשף אותו. היא מביטה בי ואני רוצה את זה בעיניים שלה, בחיוך שלה, את האהבה הבלתי נגמרת הזאת, את התשוקה.

אני מתחיל לרעוד כולי ואז מתפוצץ בתוך התחתונים. זרע חם וסמיך מכסה אותי. אני ממשיך לרעוד מעוצמת האורגזמה גם אחרי שסיימתי לפרוק. היא מחבקת אותי ואני מרגיש כלכך אהוב ומוגן. אין בכי הפעם רק שחרור כלכך עוצמתי

Jinj​(נשלטת) - אתה כותב את זה כל כך מרגש שאני מרגישה כאילו זו אני.
מותר לשאול מה קרה לך? למה הפסקת באמצע? אני חווה אותך כל כך שלם עם עצמך, עם מה ומי שאתה.

(קוראת אותך כבר כמה ימים, בהתפעלות הולכת וגדלה.)
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה שאת קוראת אותי, תודה עוד יותר גדולה שאת מתרגשת ממה שאני כותב. זה באמת לא מובן מאליו!

למה הפסקתי באמצע? רוב הזמן, אני באמת שלם עם עצמי, רוב הזמן, כי לפעמים אני מרגיש אחרת. לפעמים אני מרגיש לא ראוי לה, לפעמים אני מרגיש שאני מאכזב אותה, לפעמים אני מסתכל על עצמי מהצד ולא מבין מה אני רוצה מעצמי וממנה. אין לי הסבר מאיפה זה בא, זה פשוט שם, כמו להסתכל במראה ומגלה משהו אחר בך ואתה נבהל לרגע ורק צריך להזכיר לעצמך, שזה אתה והכל בסדר. אני כנראה צריך לקבל את האישור ממנה שזה בסדר להיות אני
לפני שנתיים
Jinj​(נשלטת) - איזה דבר יפהפה. ואת זה אני מבינה ומכירה מצוין. איזה יופי זה למצוא מישהו שיכול לתת לנו את האישור הזה ברגע הנכון. איזה יופי שהיא יודעת אותך כל כך לעומק.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אני אומר תודה, כל יום, שיש לי כזאת אישה מדהימה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י