שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש דברים שרציתי לומר

קופסא וירטואלית להקלה על העין השדופה
לפני שנתיים. 30 בספטמבר 2021 בשעה 0:05

בכל שנה הזקנה הדודה ואני נוסעים לבלות את יום כיפורים יחד, בכל שנה הדודה מקבלת פתאום הודעה מאיזה בחור שיצאה איתו לפני שנים, הודעת בקשת סליחה ומחילה, כי הם באמת נהגו בה ברשעות , אותי זה תמיד הפתיע איך בתקופה קצרה שהם בילו במחיצתה נשאר להם חקוק עד כדי לבקש סליחה, אבל למה שנתיים שלש אחרי.

בדרך הכרזתי על תחרות, מי יקבל בקשת סליחה.

בכל מקרה זה לא כל-כך חשוב, יותר חשוב זאת תגובת הדודה, היא מנוסה בזה.

היא תמיד אומרת להם, במקום לבקש סליחה אולי כדאי מראש לא לעשות דברים כאלו, בכל מקרה יותר חשוב שלא תעשה כאלו דברים בעתיד לנשים אחרות.

 

אתמול, ראיתי פתאום הודעה מאת הבוגדנית הצעירה, סוג של בקשת סליחה, הייתי בהלם קל, ראשית בזכות הניצחון הבלתי מעורער החד משמעי וזה שמזכה אותי בחולצה ותקליט בתחרות שהייתה.

אבל לרגע ברצינות, שמחתי, באמת שמחתי, אולי כי היחסים ביננו היו עקומים, עקומים לא מילה טובה, היא הייתה צעירה ממני בהרבה שנים, יש מחיר לחטא ההיבריס, מצד אחד אהבתי אותה מאד, אבל איך אמרה הדודה בקרירות, היא הייתה בת לוויה נהדרת אבל לא בת זוג.

זה נכון, צחקנו המון יחד, הלכנו לסרטים והצגות והיה באמת סקס מדהים, בהמון דברים התאמנו מעבר לגיל, עדיין חטא ההיבריס הטיל עלינו צל.

פער הגילאים גם גרם לכך שהייתי אולי זאת הרגשה אבל בכל זאת הרגשתי מנטור, דאדי, טוב גם שיחקנו בילדה קטנה ואבא, קצת לפני שזה הפך טרנד להיט בכרוב.

במהלך השנים יחד נפרדנו וחזרנו כמה פעמים, כל פעם קצת אחרים. אבל הסוף היה רע לתפארת, היא בגדה ללא הרף, אולי רצתה לעשות אקטינג אאוט, אולי רצתה לפוצץ את היחסים כי ידעה שזה יהיה בלתי נסלח מבחינתי.

כאשר גיליתי זאת הייתה מהפעמים הבודדות בחיי שהלכתי נגד עצמי, רציתי לסלוח לה על הבגידות. כמו שקיוויתי שיסלחו לי על הבגידות, כי הן הצלב שאני נושא על הגב, הן הבושה שלי.

בכל מקרה, היא ניסתה לגרור את היחסים שלנו ליחסים יותר בדסמים, אני נלחמתי לגרור אותם ליחסים זוגיים, זה נגמר בבכי, הרבה בכי.

כשאני אומר לה, הסדר נשאר ולא ישתנה, קודם את תהיי בת זוג ורק אחר-כך סאבית,

היא עונה שזה מרגש אותה,כן זה יהיה בדסמ מחורבן לפעמים, בדיוק ההפך משירי ההלל שכולם מספרים.

העולם שלי רובו נורמטיבי, אני אבא, חלק ממשפחה, חברים ועבודה נורמטיביים לגמרי, הם החלק הארי של חיי, אני רוצה או זקוק או מקווה לבת זוג, הבדסמ הוא צ'ופר נהדר.

בכל מקרה שמחתי, אולי כי נשארתי מתוסכל כמורה לתלמיד אשר נכשל כישלון מפואר, מי רוצה לראות את פרי טיפוחיו נכשל ככה.

אז נשמע שהיא באמת התבגרה, שהיא למדה ותיקנה את עצמה, וזה משמח אותי לדעת שהיא תהייה מאושרת בחייה. אין באמת יותר כעס או כאב. נראה לי שהיא שמחה בזה, כי סליחה היא בקשה דו צדדית, שני הצדדים נשכרים.

 

בכל מקרה, קודם בת זוג אחר-כך סאבית, אם אפשר את שניהם זה הכי טוב, הכי הכי טוב, ובכל פעם שהיא מנהלת איתי מו"מ זה מצחיק אותי בטרוף, זאת כאילו תגובה קומפלסיבית שלה לדברים, אני עדיין לומד להכיר אותה והיא אותי.

לא ברור אם המומ הזה קשור לחלק הזוגי, הבעת דעה חשובה או שיך לחלק הבדסמי שדורש הכנעה, כי תמיד אני יכול לומר לה, במקום לנהל מו"מ מתקדם, רדי על הברכיים ותכניסי את הזין לפה הגדול שלך.טוב בטח אני אגיד לה את זה גם אם זה שייך לחלק הזוגי, כי זה כיף.

 

תוך כדי כתיבה חשבתי, אלוהים אני חפרן.

יאללה מוח קשת ענן, לך לישון ושבאמא של גודו.

צאי אבן דיבוק

 

aura - קודם בת זוג. אחכ סאבית. וזין בפה כשאת על ארבע. נשמע מושלם
לפני שנתיים
אייבורי מכה שנית - הכי מושלם והרבה אהבה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י