סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש דברים שרציתי לומר

קופסא וירטואלית להקלה על העין השדופה
לפני שנתיים. 7 באוקטובר 2021 בשעה 16:19

אנשים די צפויים אחרי הכל, ואם לא אז שואלים את הדודה ומבינים שאתה הייתה לא מרוכז לרגע

אז הקוף די צפוי, כאילו בוחש עם חיוך, מדהים כמה מעט יכולת וכמה הרבה הערכה עצמית, מעניין אם רק אני רואה את זה, כלומר העובד המצטיין שלי מייד שאל, אז מה בדיוק תרומתו למערכת, התשובה הייתה אין תרומה.

בכל מקרה מייד העבירו לנו היום הרצאה כיצד לעודד מוטיבציה בעובדים, כ״א או בשמם הממותג פיפל אופרשיינס, אם היו כותבים לי על הדלת דירקטור אף פיפל אופרשיישנס הייתי חותך ורידים או קוצץ קנה. לכן מייד הם הכינו לנו טפסים למלא על כל עובד, מה גורם לו מוטיבציה ואיך לשפר. הדיון הזה עשה לי מלא מוטיבציה למות צעיר.

לאורולוג יש ציפורן ארוכה באצבע, אני מנסה לדמיין שהוא נגן רוק בלהקת מחול או כל מחשבה אחרת שכוללת גיטרה, אבל כל הזמן המחשבה קופצת לרגע שהוא שם כפפת לטקס לפני תקיעת עכוז, הציפורן החודרנית עושה בכפפה חור. נגן רוק אני אומר, ווי וויל ווי וילל רוק יו.

דווקא העובדה שאנחנו צפויים אחד לשניה, נותנת בנו שלווה, שנינו גם יודעים שיש בנו חלק לא צפוי, איך אמר פעם עובד שלי, קפץ לך הבוזגלו, אז אני זוכר שגם לה יש בוזגלואית קטנה שם בפנים, אולי יום אחד נדליק אותה, סתם בכוונה, רק כדי שאוכל לזיין אותה כועסת.אבל בנתיים אני רוצה אותה שלולית רטובה וחמה. 

ראיתי פרסומת סמויה למלון פרא ברמת הגולן, אולי נעשה שם לילה בהזדמנות ראשונה, רק בגלל השם בחיי.

aura - ומה יעשו שני צפויים במלון פרא?
לפני שנתיים
אייבורי מכה שנית - את הבלתי צפוי 😳😂
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י