לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנתיים. 10 באוקטובר 2021 בשעה 15:05

לפני כשלוש שנים הוזמנתי לסשן מרובה משתתפים.

הייתי השולטת היחידה, ואיתי עוד 3 שולטים. משום מה עם שולטים אני תמיד מוצאת שפה משותפת, מאז ומתמיד, להבדיל משולטות. תמיד שייכתי זאת לקנאה נשית. טוב, לא שופטת אותן. יש במה לקנא אבל זה כבר עניין לפוסט אחר..אולי.

בקיצור אותה מסיבה הייתה חוויה מטורפת. פעם ראשונה שהייתי במצב כזה. השולטים היו עם הנשלטות שלהם ואני עם הנשלט שלי באותה התקופה. בנוסף הגיעו למסיבה עוד כמה נשלטים, חלקם מתוך סקרנות וחלקם מתוך צורך אמיתי. מדובר במסיבה סגורה וכל מי שהיה שם כמובן נבדק היטב טרם כניסתו. המקום היה כמובן מאובזר באופן מלא למסיבות בדס"מ.

לאחר נשנושים ומינגלינג נחמד הגיע רגע הסשן. מאחר שהייתי האישה היחידה (בסטטוס השולטת) הוצע לי ראשית לבחור את מי אני רוצה לסשן. היה ברור לי שקודם כל הנשלט שלי. הוראתי לו להתפשט וקשרתי אותו ללולאות שהיו על התקרה. שמתי לו מסכה עם כיסוי מלא של הפנים למעט החור לפה. התחלתי בהצלפות עם הפלוגר שלי בעוצמה מתגברת. על הישבן, על הגב, הרגליים ושוב הישבן. הגעתי לרמות גבוהות של הצלפות ואז כדי להעצים לו את החוויה (וגם לנוכחים) אחד השולטים בתיאום איתי, כמובן, שלח את הנשלטת שלו לרדת על הברכיים מול הנשלט שלי ולהתחיל למצוץ לו. הנשלט שלי לא ציפה לזה, כי הוא לחש לה את זה באוזן. פתאום תוך כדי ההצלפות הוא מתחיל לקבל מציצה מושקעת מאוד, חייבת לציין. הוא ידע שאסור לו לגמור בלי רשות וכשהיה קרוב לגמירה ביקש רשות. לא אישרתי ועצרתי אותה. אבל רק לכמה שניות. ואז סימנתי לה להמשיך וכמו כן, ההצלפות התחדשו אך בעוצמה חזקה עוד יותר. ושוב היא הביאה אותו לקצה ועצרה בהוראתי. השולט שלה שלף דילדו, שימן אותו והחל להחדיר לה לתחת, תוך כדי זה שהיא מוצצת לנשלט שלי ואני מצליפה בו. כשראיתי שהוא כבר רועד מהשילוב של כאב ועונג סימנתי לה לעצור. לא מוכנה שהוא יגמור בשלב הזה. הוא נטף כמו מטורף. קשרתי לו את הזין ושחררתי את הידיים. ציוויתי עליו לרדת על 4 ולהמתין. בינתיים אחד השולטים הנוספים, שוב בתיאום איתי, שלח את הנשלטת שלו להכין לכלב שלי את החור של התחת לחדירה. זאת הפעם הראשונה שעשיתי פורסט בי בפומבי. כשהיא ליקקה לו היטב, החדירה אצבעות והוא היה חם אש השולט חדר לתוכו תוך כדי שהנשלטת שלו מקבלת ממנו סטירות מצלצלות והשפלות מילוליות. חייבת לציין שזה היה מחזה לא לבעלי לב חלש. ואז הוא אמר לי "קחי אותה, תפרקי אותה עם הפלוגר שלך חופשי, הכלבה מתה על זה!" טוב ממני לא צריך לבקש פעמיים, ובשלב הזה אני דיי הייתי כבר בדום ספייס, לראות את הכלב שלי נחדר לעיניי כולם הטריף אותי. התחלתי להצליף בה כשהיא נשענת על קיר (היא סומנה לראוי) ואני כל הזמן בקשר עין עם השולט החודר. מדי פעם עוצרת ומוודא שהכלב שלי בסדר. רואה אותו נאנח ואוטוטו גומר. ביקשתי מהשולט לעצור. הוא יצא ובאותו הרגע גמר לכלב שלי על התחת. וכמובן שהכלבה שלו נדרשה ללקק את הכל.

בשלב הזה הרגשתי שאני חייבת לשבת. הסרתי מהכלב שלי את המסכה, אישרתי לו לשבת ולשתות ולהירגע. הוא עדיין עם זקפה מטורפת, זין קשור, מגורה וממתין לפרוק, מקווה בכל אופן.

אני בוחרת לי 2 נשלטים חדשים שהיו שם וצפו מהופנטים ומצווה עליהם לרדת על 4 וללקק לי את כפות הרגליים. עוד אחד נשלח להביא לי שתיה וסיגריה ולהיות המאפרה. קיבלתי אחלה פינוק שם בעודי צופה בשלושת השולטים מסשנים את הנשלטות שלהם במקביל, מתחלפים ביניהם וכך נון סטופ במשך כחצי שעה אולי יותר.

אחרי שהנשלטות היו במצב צבירה מתאים, הובלתי אותן לחדר הסמוך, שוב הכל בתיאום עם השולטים, והתפקיד שלהן היה לענג אותי בכל דרך שאדרוש. מה לא היה שם?! הדף לא יוכל להכיל. גמרתי מספר פעמים ולהן כמובן לא התאפשר. כשהגעתי לפורקן מלא החזרתי אותן לשולטים, ואז החל חלק הסיום אבל לא לפני שיצאנו עם השולטים להפסקת סיגריה בזמן שהכלבים ממתינים על הברכיים כל אחד בפינה אחרת. החלטנו שניתן להם קצת לפרוק גם. מגיע להם, הם היו כלבים טובים ממש. הוחלט שנצפה במופע הזדווגות הכלבים חחחחח. וכך זה היה. בסוף אישרנו להם לגמור, כמובן. 

כחלק מהאפטרקייר, שתינו כולנו לחיים והייתה שיחה כייפית ונעימה שבחלקה כל אחד מהשולטים פרגן לנשלטים וסיפר בפומבי מהו הדבר הכי טוב בנשלט/ת שלו. מן שיחת משוב כזו. היה נחמד מאוד והכי חשוב שהנשלטים הרגישו מצוין עם עצמם ויצאו משם מועצמים. 

לב לבן​(נשלט) - מהמם. כמו בסרטים ממש.
לפני שנתיים
הלן הדובה - הסכמה, תיאום, הפסקות, קשר עין ואפטר קייר. פוסט משובח. אהבתי.

אהבתי גם את השתלשלות האירועים.

שאלה לגבי המאפרה. איפה את מאפרת?
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - בפה שלו
לפני שנתיים
Quark{ אישתי} - נשמע כמו משהו ששווה לשחזר או לעשות לו סיקוואל.. מהמם
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - יש לי סחרחורת מלקרוא את זה. פוסט מדהים בדיוק כמו כל פוסט שלך. לא להאמין שדברים כאלו קורים במציאות
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - בדסמ הארדקור מושלם.
יש עדיין כאלה דברים?
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - בטוחה שכן
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - זה הכי יפה שקראתי היום, מהמם!
לפני שנתיים
מחפש מחנכת לחיים - אם אנחנו מדברים על אותו ארוע אז אני הייתי אחד הנשלטים. אפילו עבורי, כנשלט דו מיני עם אהבה לפומביות זה היה סשן עוצמתי.
יחד עם זאת, חלק מהתנהגות של חלק מהשולטים, ובמיוחד כלפי הנשלטות, היה נראה לי כבר על הגבול של אלימות שבאה ממקום של פריקת תסכולים- ולא שליטה עם רגש ואהבה ..
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - אני אחראית על עצמי
לפני שנתיים
slowstarter - את מדהימה. אין לתאר
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - משובח!
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - נשלט ראוי בהחלט
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י