אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 4 בינואר 2008 בשעה 18:45

כן כן, יש כזו רשימה, לכל אחד יש את שלו, רשימה שחורה של סאביות, שממש לא כדאי לגמרי בכלל. זה לא נעשה בפורום דומים סגור, ולבטח לא מפורסם בשום אתר כלשהו. זה פשוט נאמר ככה, בינינו לבינינו, שלזו וזו לא כדאי להתקרב בכלל. האמינו לי, זה לא כדאי להכנס לרשימה הזו, לגמרי בכלל. יש כזו רשימה, ואין זו אגדה. לכל דום יש את הרשימה שלו, והיא בשימוש אצל החברים שלו.

***

רק מה, יש לי ידיד טוב, שבחר לקחת את הרשימה שלי, ולבדוק אותה באופן יסודי ולעומק, תרתי משמע. הבחור ממש מחפש צרות. איך הוא אמר לי, היא צרה צרורה, וואי, זה נורא מגרה אותי. אז זהו, שהסוף הוא לא Happy end בכלל בכלל. הוא סופסוף הפנים, שכשאני ממליץ על מישהי שהיא ברשימה השחורה שלי, אז זה באמת לגמרי ממש לא כדאי לנסות. פשוט הרשימה השחורה שלי, היא איכותית, היא צרופה, והיא מדוייקת להחריד, באופן המחריד שלה. לא בקלות נכנסים שמה, צריך להרוויח את זה, בעבודה קשה מאד. ויש איזה עשר או משהו כזה שאצלי הרוויחו כבר מקום ברשימה הלא מכובדת הזו, {או שכן}.

***

יש לי גם ידע על דומים, איכותיים פחות. יש הרבה סאביות שעושות שימוש, גם במידע הזה שלי. הרבה מתייעצות איתי. לגבי מי שאיני מכיר, אני כמובן לא מחווה דעה. זה הרי מסוכן נורא לשקוע בבוץ הקהילתי הזה, שנוטה לזרוק רפש על כל מי שהוא. אני מאד נזהר שמה. אם אני לא לגמרי בטוח שזה רע, אני אומר שאני לא יודע באמת. גם הרשימה הזו, עוברת לה בין דרי האתר. בלי {ועם}, פורום סאביות סגור. אני שומר על חברות שלי, וכמובן גם ידידות שלי. ככה זה עובד בעצם בחיים בכלל. כל אחד שומר על הגב של אלה שמקורבים אליו.

***

חבל רק שבקהילה הזו, יש מנהג בזוי, לזרוק רפש ובוץ, על כל מיני, על לא עוול בכפם בכלל בכלל, ולבטח ללא בדיקה יסודית של נסיבות המקרה. ובחיי שנתקלתי בהרבה מאד מקרים שזרקו עלי רפש, וגם על חברים שלי, ללא שום עוול בכפם. נהוגה האמירה הזו, תשמע, שמעתי שהוא עשה ככה וככה. בנסיון אמיתי לברר את המקרה, במיוחד במקרים של מקורבים אלי, אני נתקל בתשובה, אי אפשר, היא לא מסכימה, זה יחשוף אותה. אני עונה שמה, שזריקת בוץ אנונימית כזו, לא מקובלת עלי בגרוש. יש גם מקרים שאני מצליח לעמת שמה, ומתברר שלא היה כלום באמירה הבוצית הזו. יש גם מקרים, לצערי, ולצערן, שהיה שם בוץ עכור באמת.

מרים אצבעות בשבועת צופים, שאת זה אני לא עושה. אם יש ספק, אז אני לא יכול לומר חוות דעת שלילית. אבל וואללה, כשחברה שלי {ולא רק} שואלת אותי, איך הוא, או חבר שואל אותי איך היא, אם אני יודע אני אומר.

***

זה חשוב נורא שם טוב בקהילה הזו. אני לגמרי לא משוכנע שיש לי בעצמי כזה שם מי יודע מה. אבל טבעתי לי כלל בתחילת דרכי פה, שאני מאד משתדל לא לריב עם אף אחד. אפילו אם אני לא מת עליו/עליה. ומוסר ההשכל פה, תשמרו על השם הטוב שלכם, כי זה כל מה שיש לכם בעצם.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - "טוב שם טוב משמן טוב"

שבת שלום צ'יטה }{
לפני 16 שנים
Madame T​(שולטת) - הוצאת לי את המילים מהפה, שפחה לא סתמית... אבל האמת שזה נכון. לא קל לבנות אמון ושם טוב, אבל ברגע אחד ניתן להרוס אותו ולא תמיד בצדק...

שבת שלווה ורגועה לנו
}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - למי שהוא בסדר, זה קל.
שבת שלום יקירTי
}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - שבת שלום יקירתי
}{
לפני 16 שנים
Tobias​(אחר) - אפילו שם אין לנו פה...בקושי ניק וגם הוא כפול :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה, חייכת אותי
תודה ושבת שלום
לפני 16 שנים
בת עולם​(לא בעסק) - טוב לדעת...
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 16 שנים
Mpro​(שולט) - רק לי לא מספרים כלום.

אפשר לעשות בדיקה רטרואקטיבית להצליב את מה שיש עם הרשימות לדעת אם טעיתי או לא :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - כשתבוא לבקר, אולי בבית הבא שלנו, נוכל לשוחח על כך ;-)
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - צודק וחבל שכך פני הדברים.
צריך גם לזכור שלפעמים אין חיבור וזה עדיין לא אומר שאותו אחד או אחת שליליים.
לבנות בהחלט קשה אך להרוס זה הדבר הכי קל.
שמחה לדעת שאפשר להתיעץ איתך :)
מאחלת לכולנו המשך בניה טובה וקלה.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - כתבתי שצריך מאד להזהר לא להכניס לרשימה שחורה אנשים שלא הרוויחו את זה.
}{
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - כן שמתי לב שכתבת את זה כוונתי הייתה על אחרים שממהרים להכניס לרשימה שחורה ולהפיץ בלי להבין שאולי ביחד זה לא הלך אך עם אחרים יהיו אחרת
הרי אנו כבר יודעים שאתה יסודי בהכל אז גם בזה :)
}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - איזה כיף שאתה מחייך על התשובה
ומאוד אהבתי את הנשיקה :) }{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 16 שנים
נמשכת{משויכת} - תודה }{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - די
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י