בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 16 שנים. 5 בינואר 2008 בשעה 22:21

* עקב תקלה איומה, השתמשתי בתוכנת "אינטרנט אקספלורר", בטח שמעתם עליה, כדי לכתוב כאן. התוכנה הזו מחקה לי באכזריות קפקאית -- קפקאית אני אומר, אטומה ושרירותית וצמאה לדם -- את הפיוט היפה שכתבתי כאן קודם. רגע אחד עמדו פה מילים, מילים יפות ונקיות וטהורות -- עכשיו רק חלל שחור וריק. עכשיו אף פעם לא תדעו מה כתבתי (ואני לא אזכור).
* הערות לסוף השבוע, מדור שאני שוקל להחליף את שמו ל"איחור סוף השבוע", מגיע באיחור שוב, בגלל שגם בסוף השבוע הזה עשיתי ככה: 1. עבדתי. 2. שכבתי חסר תנועה על הספה והשמעתי קולות גרוניים. כשיצאה שבת חזרה חוסר המנוחה שלי. אז עשיתי ספונג'ה.
* אני כותב את הבלוג הזה המון זמן. זה הבלוג הכי ותיק שלי. נחמד לי לקרוא מדי פעם אחורה ולראות איך הוא שתנה. למשל, פעם נורא השתדלתי לשמור על אנונימיותי. איזה תחבולות נקטתי, אילו צעדים קיצונים כדי שמי שבטעות קורא את זה וגם את זה לא יידע. היום אתם יודעים מתי אני עושה ספונג'ה ומה אפשר לצפות למצוא במקרר שלי. יש כל מיני סיבות. אחת מהן היא שממילא מי שקרא גם את זה וגם את זה ידע. הסגנון שלי כנראה צפוי להכעיס. פעם פתחתי כאן עוד פרופיל וכתבתי בו. לא כתבתי בשום מקום שההוא שכותב את זה הוא גם זה שכותב את ההוא. זה לא עזר, כולם ידעו ממילא.
* עוד סיבה היא מה שאני מכנה אפקט פייסבוק. המדיה הישנות של האינטרנט מבוססות על חוקים ועל אתיקה שנוסדו בתקופות שבהן האינטרנט הייתה מקום אחר -- יותר קטן, פחות אינטימי. גם יותר מעניין. בתקופה הזאת, האנונימיות שלך הייתה חשובה. אם היה לך "ניק" ב"פורום", ומישהו קרא לך בשמך, הוא עשה לך "אאוטינג". היום, כמות החברים באתר הזה שיש להם פרופיל בפייסבוק, תחת השם שלהם, וגם רשומים לקבוצות כמו "תשוקות אפלות" או "הדאנג'ן" מפתיעה. האינטרנט משתנה. לא לטובה.
* מעניין אם אפשר לשלם למנקה שתנקה לך את אוסף השירים על המחשב. למה יש לי את "הבצל" מתוך "אלוף בצלות ואלוף שומים"?
* אתם יודעים מה כולם אומרים. כולם אומרים שלבצל יש טעם יוצא מן הכלל.

NelieL - יוווווווווווו
אני שונאת שונאת שונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאת
את הקטע הזה, שזה נמחק...

@#$%!@#$%

:(

תנחומיץ.
לפני 16 שנים
Grey / Green - ואפילו זה היה משהו טוב. אני חושב. לא זוכר.
לפני 16 שנים
janet wise - היה לך ניק אחר?
שוד ושבר! (הא?!)

אז לא לפתוח "ניק לצרכי כתיבה" אתה אומר.. ממילא יעלו עליי.
טפו. פשוט טפו.

נמאס מפייסבוק, גם.

}{
שבוע טוב.

לפני 16 שנים
Grey / Green - זו שערוריה, אין ספק. את היחידה שלא יודעת, כנראה.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י