בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש דברים שרציתי לומר

קופסא וירטואלית להקלה על העין השדופה
לפני שנתיים. 15 בנובמבר 2021 בשעה 20:31

אני חושב שהיה פעם סרט אידיוטי כזה,בכל מקרה גרמניה פשוט ארץ יפה, לפחות אזור היער השחור, די מדהים שהאזור הירוק ההמרוווח, כזה ששומר מרחק של קילומטר לנפש חיה, היה העילה של הגרמנים לפתוח במלחמה, מרחב המחיה, וכמה שהארץ הזאת יפה, ירוקה שופעת מים, ככה יש איתה בעיה, היא פשוט מלאה ב..נו.. גרמנים.

באמצע ההר יש עיריה שלמה שמתעסקת בשעוני קוקיה, מייד הרגשתי בבית, התלבטתי אם לקנות שעון קוקיה מעצבן, אבל גם ככה העצבים שלי מעורערים, טיקתוק רועם וכל חצי שעה ציוץ קוקיה, יעבירו אותי לאזור הדימדומים.

יש משהו מעניין בגרמנים, הם אדיבים מנומסים ובלתי נעימים להחריד, כאילו חסר גן הסימפתיה, פשוט אנשים לא נעימים. לא סתם הם מייבאים ספרדים עולזים ואחכ טורקים חייכני פנים, אולי הגנום יתערבב ויצא אדם חדש מנומס, יעיל וסימפטי.

אם היו מערבבים את הגנום שלי, מה היה עדיף שיעלם ומה עדיף שיתחזק, מה היא הייתה רוצה להכניס לגנום ומה לשנות, בטח עכשיו היא עוד חושבת, נתחיל בגנום שלי יא חצוף ונמשיך עם שלך לתיקונים. אבל בסוף כאשר אני גומר בתוכה, מתגנבת מחשבה, מה היה יוצא מעירוב הגנים.

סדינים לבנים במיטה זה נהדר, מרגיש הכי נקי ונעים בעולם, אז למה בבית אין לנו סדינים לבנים ?

רק בגיזרת המתנות אני כישלון מוחלט, המתבגרת ביקשה נייקי אייר ג’ורדן, כי קשה להשיג בארץ , גם בגרמניה קשה להשגה, אז ביקשתי גלגל הצלה, אמרה דר מרטינס נמוכות, אז כמה מסלולים באוטוסטרדה מפה לאמריקה ביקשת ? הדודה רומה מרציפן שיש רק בגרמניה בכל חנות- רק שלא סיפרו לחנויות, האישה רוצה תיק, בנתיים אפס חנויות תיקים, כי את האנטיפטיות הם סוחבים בידיים. אפילו לגו אין, אפס חנויות צעצועים לילדים.

מחר יום חדש

aura - אין ילדים כנראה. לא קטנים ולא מתבגרים שרוצים נעליים. ולא נשים שרוצות ממתק ותיק. והרעש היחיד הוא של שעונים. תחזור כבר
לפני שנתיים
אייבורי מכה שנית - באמת יש מעט מאד ילדים, זהו מיציתי ואני לגמרי בשל לחזור
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י