שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 16 שנים. 27 בינואר 2008 בשעה 20:25

1. יש לי ראס אל חנות במטבח, ועכשיו כל הבית מריח ממשהו קינמוני-כמוני כזה, קינכמוני חרפרף. אני לא יודע מה עושים עם ראס אל חנות; זה פשוט הדהים אותי שיש משהו בעולם עם שם כל כך יפה.
2. וכעת: אירוטיקה.

הבצלים נשלפים מתוך המגרה. יד נחושה מטלטלת אותם, מנערת אותם מן האבק. המים יורדים מן הברז והידיים, ואז הבצלים, עוברים מתחתם, עוטים אגלי מים. באור הזה, הפלואורסנטי, הכל נראה פלאי ומבהיק: המים, עורם הירקרק של הבצלים, היד והסכין שאיתה, שבסדרה של תנועות מהירות וקטועות מפרידה את הבצלים מקליפתם, קוטמת את קצוותיהם. עתה הם שוכבים על קרש החיתוך החדש כבתולות עירומות וחסרות ישע. יסלח לי הקורא; כעת אנו מדביקים משפט ובו מטאפורה של בתולות עירומות אל משפט שבו סכין נכנסת לפעולה. כעת הידיים שולפות מנדנה סכין אמיתית; תשע האינץ' של פלדה גרמנית מחושלת עולים, יורדים, עולים, יורדים; משהו חריף וארצי ומפתה מתפזר בחלל האוויר, מכניע מבטים נחושים מדי. הידיים נחות מעל הים הלבן של הבצל. גפרור ניצת; כפתור מסתובב; להבה לוחכת ברזל יצוק, שחור, שעומד לה בראשית ואז נכנע ואוצר בתוכו חום. שמן הזית מבצע מסלול ארוך וגיאומטרי בחלל רווי ריחות הבצל, מן הפיה אל הסיר; לרגע אחד הוא קולט את האור ואת השתקפות הסכין ואת הידיים ואת הפנים המביטות בו, ואז הוא נעלם אל תוך החום. עוד רגע והוא מעלה בועות ואדים; עוד רגע והידיים אוספות את הבצל הרך ומטילות אותו שילחם בשמן, וריחות עמוקים של הבטחה עולים מן הכיריים.

janet wise - לא מבינה למה שמת את הקישור של מה שמו אצלך ולמה הוא שם את הקישור אליך אצלו.
לא מבינה
לא, באמת, תסביר לי.

ג'נט, לא בעניינים ומודה בזה.
לפני 16 שנים
Grey / Green - הוא אח שלי (הוא לא כבד).
לפני 16 שנים
janet wise - צוחקת :)
אחלה שיר.
לפני 16 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - עם ראס אל חנות עושים אוכל מרוקאי. השף של רפאל (כמדומני) עושה איתו המון דברים.

ולמה רק אצלך הבצלים עושים פורנו? אצלי הם כמעט תמיד סרט ערבי לשבת...
לפני 16 שנים
Grey / Green - זה תלוי איזה בצלים את קונה, ואיפה. למשל, בצל ערבי יבש עושה סרט תורכי. בצל איטלקי אדום עושה סלפסטיק מטופש ולא באמת מצחיק. את צריכה לבחור את הבצלים שלך, לוטוס .
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - בצל ירוק?
לפני 16 שנים
Grey / Green - סרטים משעממים על כדור הארץ.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - אני רואה את הסלוגן: "בצל - זה יעשה לך סרטים!"
לפני 16 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - נראה לי שמכיוון שאחד הדברים החביבים עליי הוא דמעות מסקרה הבצלים נוקמים בי את נקמת הסאביות שגרמתי להן לבכות. לא משנה אם הם לבנים, צהובים או אדומים- יהיו שבילים שחורים על הלחי שלי.
לפני 16 שנים
Grey / Green - סאביות שגרמת להן לבכות? הלו הלו -- נשמע שיש פה סיפור.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י