צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 24 בפברואר 2008 בשעה 20:02

פנתה אלי מישהי חדשה באתר, אמרה שהיא לא סוויצרית, היא רק שולטת, ושאני נראה לה חתיך ממש. הו תמימות קדושה (ביטוי רשום, נילי ונילי).

היא לא מכירה אנשים בקהילה, ולבטח לא אותי. עניתי לה בנימוס, ונתתי לה את המסנגר שלי. היא חדשה בקטע, {שזה בסדר גמור}, לא קראה מספיק, והולכת על זה. הסברתי לה שהגננת ואני מקולרים, הסברתי לה את משמעות הקולר, {טיפה}, והפנתי אותה לנסיבות ההכרות של הגננת ושלי {במגזין}. היא אמרה לי שאני יכול להיות אבא שלה, מה שנכון בכלל. שלא להזכיר, שאני גם יכול להיות אבא שלה גם, שהרי היא מבוגרת מהגננת בשנה שלמה, ולא רק לכן אמרתי לה שהיא זקנה נורא.

פתחנו מצלמה, ו..... נו אתם יודעים..... ראינו אחד את השני.... פלאי הטכנולוגיה. וגם כמובן.... המחשב שלה נתקע.

נתתי לה לקרוא כמה קטעים שכתבתי..... היא קראה, חיוותה דעתה, זה מעניין, זה משעמם...... נו טוב, אני יודע הרי, שלפעמים אני משעמם לגמרי ממש בכלל, גם בקטעים שאני אוהב במיוחד.

אני לא בעניין של להיות פלצן.... ממש לא.... אני איש מן הישוב, ולכל אחת יש את היכולת ללמד אותי שיעור. אבל אני דוגל ביסודיות, כידוע. אני בכלל Playfull, ומוכן ללכת על זה, אם יש שם בשר, אדום, אבל באמת. יש הרבה כאלה, שבאות נקי, לא יודעות, ויש להן את זה. לעומת זאת יש כאלה שפשוט אין להן את זה, או כפי שנאמר פעם באיזו פרסומת, Where is the beef ?

אבל אני, לכשעצמי, כשיש בשר אדום, בתנאי שהוא מיושן, 30 יום לפחות, אני שם.
יאללה בלאגן.

ללה - חחחחחח ובסוף הקדשת לה פוסט? שולטת אמיתית זותי
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - יש מצב
שללללללללללום ים
לונג טיים
לפני 16 שנים
ישרה​(אחרת) - העקום : ישנם הרבה סוגים של אנשים : כאלו שמצביעים לש"ס , כאלו שאוהדים את הפועל תל אביב , תימנים , סוגים שונים ומשונים , לך תבין את זה :-)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - לך תבין באמת
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י