סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 16 באוגוסט 2005 בשעה 8:27

בשנות התשעים ניתן היה למצוא בארץ תמונות של שרה מון בכל חנות פוסטרים שמכבדת את עצמה. נשים מסתוריות בתנוחות שונות ובבגדים מגוונים, עיטרו את חדריהן של אלפי נערות, את מחברותיהן וכלי הכתיבה שלהן.

בגיל 14 החלטתי להחליף את הפוסטרים הנצחיים של Wham באלה של שרה מון. הבנתי שג`ורג` מייקל כבר לא ילחש לי לחישות פזיזות בלילות ללא שינה
ולמושא תשוקתי הפכו הנשים המסתוריות של שרה.

על קיר אחד תליתי את תמונת נערת הרוק, בקיר שני היתה ההיפית הזרוקה ואני בהיתי בהן וחלמתי את סיפוריהן ורציתי לגדול ולהיות כמותן: אשה מסתורית וחזקה.

לא ידעתי אז שאותן שנים בהן אני השתמשתי בתמונות שלה כדי להתחבר לעצמי, היא ברחה ממי שהיא ונעלמה. איש לא ידע לאן ומדוע. השמועה אמרה ששרה מון היתה בכלל אמן אירני שהתבייש בעבודות שיצר תחת שמה. עד היום אלפי מעריציה מחכים לשמוע ולו מילה על מה שקרה לשרה.

אי אפשר שלא לתהות מדוע אמנית שמוערכת על ידי קהל כה גדול ברחבי העולם מחליטה להעלים את עצמה. ומצד שני, מי מאיתנו לא היה רוצה להעלם לפעמים? למחוק את הזהות הזאת שבנינו לעצמנו במשך שנים וליצור התחלה חדשה? לאן אתם הייתם רוצים להעלם?

ואם אתם לא זוכרים, אז הנה הגלריות של שרה מון:


http://www.sara-moon.com/sm-galleries/sm-gal-html/sm-gal-01.htm

Venus in Furs{תהום} - היה לי מלא פוסטרים בחדר של וואם וג'ורג' מייקל ומייקל ג'קסון...אחד התברר להיות הומו שמספק גברים בשרותים ציבוריים והשני פדופיל שמנצל מינית נערים צעירים חולי סרטן....מה זה אומר עלי?
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - מממ... אני חושבת שזה אומר שיש לך טעם מעולה במוסיקה וחרא של טעם בגברים :)
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - עצמי זאת אופציה, אבל אני מעדיפה להעלם לתוך עצמי בפריז למשל או בקאריביים:)
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני הייתי רוצה להיות צופה נעלמת בתערוכה הראשונה האמיתית שלי. למות מפחד בסוד, לחייך חיוכי גאווה בסוד, ולקוות הכי בסוד שכל המבקרים יהללו וישבחו, ושאף אחד לא יקנה כלום, כי אני רוצה את התמונות שלי איתי בבית בחזרה. ואם לא היו קונים הייתי רוצה להעלם לתוך הדכאון והאכזבה מעצמי :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י