בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזוקה באזיקים

#FF1493
לפני 16 שנים. 3 באפריל 2008 בשעה 22:07

מדי פעם אני מקבלת פנייה מנשלט, שבה הוא פחות או יותר שוטח את עצמו לרגליי. בשביל?ך, למענ?ך, את במרכז, איך שאת רוצה ואיך שבא לך. אז קיים כמובן הדיסוננס הבסיסי של מישהו שמציג תפיסת עולם שבה אני לכאורה הדבר החשוב ביותר (בפוטנציה) בקיומו וביקומו, אבל עושה את זה בהודעה משוכפלת בעליל, ויותר מזה, בהתעלמות ישירה מהעובדה שאני מגדירה את עצמי במפורש כנשלטת. אני במרכז, ממש. אתה במרכז, אתה עם הפנטזיה שלך, ולא רואה אותי ממטר.

בדיוק עכשיו קיבלתי פנייה כזאת, ותהיתי פתאום אם זה עובד גם בכיוונים אחרים. האם נשלטות פונות לנשלטים ושוטחות את עצמן לרגליהם? האם שולטים ושולטות שולחים אחד את השני לזחול על ארבע למסנג'ר? או אולי זה עניין גברי, ולא חשוב אם שולט או נשלט, של פנייה לכל אישה באשר היא אישה מתוך ציפייה שתתאים את עצמה לפנטזיה שלהם? או אולי תוצר ייאוש של פסיביות נשית, שלא פונה ויהי מה, ולא חשוב אם שולטת או נשלטת? יהיה עצוב קצת לגלות שגם כאן, במקום שלכאורה הכללים נשברים, ההתניות של איך אמור להתנהג גבר ואיך אמורה להתנהג אישה נשארות בדיוק כמו בחוץ הוונילי.

אני תוהה כי באמת אין לי שמץ של מושג. לא יודעת איך עובדים אנשים אחרים. תובנות, מישהו?

Succubus​(אחרת) - ממה שאני יודעת (ממקורות המידע הרגילים שלי - רכילות, בעיקר), פה זה *בדיוק* כמו בחוץ: נשים - נשלטות ושולטות כאחד - בביקוש הרבה יותר גבוה מאשר גברים. מעבר לזה, נראה שיש מחסור כרוני בשולטות.
אני לא חושבת שזה עצוב - ככה בנוי המין האנושי, מסיבות שוותיקות על כוכב הלכת הזה בערך כמונו. הנקבה היא שבוחרת, הזכר הוא שמחזר. כל עוד הרקע האבולוציוני שלנו הוא מה שהוא (נקבות שצריכות לבחור את האב הנכון לצאצא שיישאר דבוק אליהן כעלוקה), זה לא הולך להשתנות, לא סטטיסטית, לפחות.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - טוב, זה כבר דיון גדול בהרבה. אני מאמינה שאנחנו יותר מאשר סכום הביולוגיה שלנו. מותר האדם, וכו'. בוודאי יכולים להיות כאלה, ומעציב כשלא מנצלים את הפוטנציאל שלנו לחרוג מהמגבלות ולנסח לעצמנו את מה שטוב לנו, לא רק להיתלות בביולוגיה. את לא מאמינה שהגדרות מגדריות יכולות להשתנות? שניתן ולפעמים (גם אם לא תמיד) כדאי לחרוג מהן? ושבמקומות קצה, לדוגמה במקום שבו בוחנים בספקנות הגדרות מקובלות של מיניות ומשיכה, ניתן לצפות שגם הגדרות אחרות יועמדו אולי בספק? אותי, כאמור, מעציב לגלות שלא.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - ברמה האינדיווידואלית? בטח. וזה מה שעושה אותי אופטימית.
ברמה הסטטיסטית? לא. אני לא צופה שהנטיות המרכזיות של המין האנושי ישתנו מתישהו בקרוב, גם לא במקומות קצה (ולא שהכלוב הוא כזה מקום קצה. ניסח את זה יפה זאלופון באחד הפוסטים האחרונים שלו: אנחנו הממוצע).
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אני בהחלט מסכימה שהמנעד האנושי כאן זהה לחלוטין למנעד האנושי בכל מקום אחר, מכל בחינה שהיא. האופטימית שבי (שהיא באמת חסרת תקנה, כידוע) רוצה להאמין שחריגה ממוסכמות היא עניין של אופי וגם של הרגל נרכש, ושאדם שחורג ממוסכמות בתחום מסוים, או בוחן אותן בספקנות, יטה יותר לעשות זאת גם בתחומים אחרים. וגם אם זאת אופטימיות לא מבוססת, את הזכות להתעצב כשזה לא קורה אני מתעקשת לשמור לעצמי.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - אני בעדך.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - :-)
לפני 16 שנים
רנסנס​(שולט) - בקריאה ראשונה עושה רושם שניתחת די נכון שאותה דינמיקה קיימת גם כאן בגדול.
הבדל אחד הוא שבטח נשלטות כאן לא צריכות לפנות לנשלטים. ממה שאני מבין נשלטות כאן תמיד יש להן תיבת הודעות גדושה מפניות של שולטים. ואם נשלטת כבר קראה את כל ההודעות שנשלחו אליה אני מאמין שעדיין יהיה לה היצע לא קטן של שולטים לפנות אליהם, אלו שבמקרה פספסו אותה או לא התעניינו או התביישו.
אני יכול להעיד שיש אלי למשל פניות, אז לא כל הנשלטות פאסיביות.
אני מתרשם שגם אצל שולטות המצב דומה לזה של הנשלטות. הן תמיד מוצפות בהודעות ברמה כזו או אחרת של הצפה.

קרה לי גם שקיבלתי פניות מנשלטים, אף על פי שאפשר להבין מהפרופיל שלי שאני סטרייט..
משהו הנשלטים האלה ;-) ...

לא שמעתי על פנייה של נשלטת עם הצעה לשטיחה עצמית כבר על ההתחלה. נשים יכולות להרשות לעצמן להציע דברים הרבה יותר במשורה. גם ככה הצד הגברי להוט לקחת גם מבלי שיציעו לו הרבה.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אני תוהה אם עניין ההצפה הזה אמיתי או מיתוס. לא יודעת, אולי בימים הראשונים בכלוב היתה לי הצפה, אבל אפילו בימים שהייתי פעילה בהרבה, הייתי מקבלת משהו כמו הודעה או שתיים בשבוע, לא יותר. האגו שלי נוטה להשתברר מהמחשבה על כל התיבות הנשיות המוצפות. אין לי ספק שגברים פונים יותר מנשים, אבל הצפה? אני חושבת שכל הגברים שמרגישים מקופחים יכולים להירגע.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - אני חושבת שהצפה זה פונקציה של כמה זמן חשיפה יש לך ביום. כל רגע שבו הכינוי שלך מופיע ברשימה החביבה ההיא שבראש האתר, הוא רגע נוסף שבו יש סיכוי שמישהו (מהרנדומליים, כלומר) יפנה אלייך. בקיצור, כמה שאת יותר אונליין, ככה תהיה לך יותר חשיפה ויהיו לך יותר פניות.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - ללא ספק, ללא ספק. אבל גם בימים שהייתי פעילה יותר, זה אפילו לא התקרב להצפה. ולמרות האגו השברירי, יש לי הרגשה שאולי עניין ההצפה, אם לא מיתוס, הוא לפחות הגזמה. כפי שגברים מגזימים בדמיונותיהם על אינספור האפשרויות המיניות הפתוחות בפני כל אישה שרק תרצה בכך, בעוד שבפועל אפשרי גם אפשרי המצב שאישה תרצה ולא תקבל. זה יותר מורכב.
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - הו, זה קורה, בלי ספק. קרה לי כמה פעמים.
כששיניתי כינוי, הופתעתי מכמות הפניות החדשות בתוך פרק זמן קצר. כנ"ל כשהצמדתי לי לתקופה קצרה את התיוג "שולטת" - באופן מבדח, קיבלתי באותה תקופה הרבה יותר פניות משולטים מכפי שאני מקבלת בדרך כלל. ומדי פעם זה קורה בלי קשר לכלום, ואין לי מושג מה נשתנה שגורם את זה, אם בכלל.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - כן, הצפה קצרה עם פתיחת המנוי היתה גם לי. אבל לא לאורך זמן. זכרים לא מוצפים כשהם פותחים מנוי?
לפני 16 שנים
רנסנס​(שולט) - הלוואי.
אולי יש פה איזה שולט שכן קיבל הצפת פניות באיזשהו שלב ומוכן לגלות לנו משהו מסודותיו ?
כנראה שמי שיש לו רגליים שעירות צריך ליזום את הפניות (ומאוחר יותר גם יצפו ממנו להוריד את הזבל)
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - כל עוד לא יצפו ממנו להוריד שערות מהרגליים...
לפני 16 שנים
רנסנס​(שולט) - אני רק ניזון משמועות וממה שאני קורה פה. לא רוצה לפגוע לך באגו הנשי.
סביר להניח שבזכות הפרופיל המפורט והאינטיליגנטי שלך גם קיבלת יותר פניות מאשר נשלטות שיש להן לא יותר מכמה מילים.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - האמת, קשה לי להאמין שפונים אליי יותר מהממוצע. רוב הפניות הן מאנשים שבעליל לא טרחו לקרוא את הפרופיל (או להחמיא עליו, וקדה קידה בתודה :-) ). ומבין אלה שכן קוראים, אני חוששת שעבור רבים פרופיל מפורט ואינטליגנטי מהווה גורם מרתיע.
לפני 16 שנים
מסובב ומושך​(שולט) - אני נרשמתי לכלוב אי שם ב-2004 ולא כתבתי כלום בפרופיל.
כשכתבתי כבר, שנתיים וחצי מאוחר יותר, זכיתי לכשתי פניות בחודש.
זה כלל אצבע שכזה, אם תסמוך על הפרופיל שלך,
אינטיליגנטי ומפורט ככל שיהיה, ולא תפנה בעצמך,
הסיכויים שלך קלושים.

היום אני זוכה לפניה פעם בחודשיים בערך.
נכון, אני לא כותב כל יומיים פוסט,
לא מגיב לכל פרובוקציה בפורומים,
אבל אני לא חושב שזה נובע מפרופיל דבילי מידי,
או הבלוג שלי משמים במיוחד.
לא שיש לי על מה לקטר, אני בעצמי פונה בקצב דומה.
בין אם זה בגלל שאני עסוק עכשיו בקשר כלשהו,
ובין אם זה בגלל שאני די בחורה בעניין הזה.
אני צריך מידע לפני שאני פונה,
אני רוצה להבין משהו על מי שאליה אני פונה,
אני צריך שאמצא בה חן
ואני צריך לראות שאין בדברים שהיא כותבת דברים שלא יכולים לקבל אותי.
הפרקטיקה הנשית בעניין הזה הגיונית בעיני בהרבה.

העניין המעיק ביותר מבחינתי הוא תוצאותיה של הפרקטיקה הגברית המשכפלת.
גם אם העזתי ופניתי למישהי רק בגלל שבאמת הייתי שמח לתקשר איתה,
אולי גם אם היה לי איזה שם בסוגריים,
השיחה תמיד תעמוד בצל ה"אבל מה אתה רוצה ממני?".
תמיד יעמוד החשד שאני רוצה קשר או סקס כי אני גבר
וכי זה מה שגברים רוצים.
גם אם הם אומרים אחרת,
גם אם אמרתי והסברתי למה אני לא בונה על זה כאפשרות לקשר,
אני צריך לחזור ולהסביר
וכמעט תמיד, לא משנה כמה נפלאה האשה, היא נזהרת.

להזהר, לשקול כל מילה, להקשיב שמא ירים החשד את ראשו,
אה לך תוצאה מחורבנת של השיטות הגבריות המקובלות.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י