ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 15 שנים. 6 באפריל 2008 בשעה 4:58

לפני שאת עוזבת את הכלוב יש משהו שאני חייב להגיד לך, דווקא כאן:

תודה,

על שלימדת אותי לאהוב מחדש, ויותר מזה להאמין באהבה, זה אולי נראה לך שלא עשית וזה בא ממני, זה לא, לפני שנפגשנו הייתי במקום שבו אהבה נראתה כמו משהו שאני לא מסוגל לה.
על הסבלנות, אולי לא מספיק ממנה, אבל אני יודע שלא היה קל לידי, ללוות אהוב /בן זוג דרך גירושיו מאחרת דרש ממך הרבה, יהיה לי קשה בלי העיצה שלך, ובלי הקול השקט שלך.
על האהבה, המגע והפתיחות, על זה שהזכרת לי כמה אני יכול לפרוח פיזית.

על החוויות, על היום הולדת שלא יהיה כמוהו, על החברים וההכרויות שהשארת, על בישולים, על האירוח, על הצבע של הספה, על הסידור של המטבח, על גרביים של סופנגבוב, על הצעצועים, על הסטיות , על מה שהתעורר בי, על הכול.

על הדברים הקטנים שאי אפשר למנות, על הדברם הגדולים שלא קל להביע, על כול מה שלימדת.

אוהב,

BENT שלקצת היה של IZIS והיא הייתה שלו.


זאבה אפורה​(אחרת) - אוי בנט, הסיפור שלכם (כולו. כן, עקבתי מתחילת הדיווח בבלוג) עושה לי עצוב-שמח כזה. לא, בעצם לא ממש עצוב ובטח לא שמח. זה נשמע לא טוב, זה נשמע אדישות. אבל אולי עצוב ושמח לא מתאימים פה. התרגשתי איתכם לאורך הדרך, היה לי כל כך רומנטי לקרוא ולדמיין כמה יצירתיות והשקעה היתה ביחסים. ממש קינאתי בה. בכם. עכשיו הכל כל כך מעורבב, מצד אחד עצוב לי שנגמר לכם, מצד שני תודה כזו מתוקה שפרסמת על כל מה שהיה - ממש מחיה נפשות ומשאיר כל כך הרבה מקום לתקווה.

תודה לך על השיתוף.
לפני 15 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אני עם הזאבה. גם עקבתי אחריכם לאורך כל הדרך.

וגם, תודה.
לפני 15 שנים
AliceWonders - גם אני.

ושתמצאו אושר. שניכם.
לפני 15 שנים
זיקית - זה נורא עצוב לקרוא :(
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י