סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 15 שנים. 18 באפריל 2008 בשעה 22:08

לולי, את מביאה על עצמך רק צרות.



1.

נדמה שיש מאחורי הלשון עולמות שלמים שמחכים לצאת החוצה ולהתפוצץ, אבל משהו בקו השיניים לא נותן להם להשתחרר. שיילכו להזדיין, השיניים האלו. הוא היה שובר אותן מזמן, אבל בלעדיהן אי אפשר להגיד את כל הש' והס'.

סכסכסכסכסכסכסכסכסכסכסכסכסכסכסכ

נגמרו האנשים בעולם, אז הלכתי לחפש לי אהבה אצל הפורנומאסר 4000. טובי חרשי התוכנה יצרו את הפורנומאסטר. היו לו מסד נתונים סקסואלי עצום וכל סטייה אפשרית קוטלגה בין מעגליו וקושרה לאחרות ברשת סמנטית מסובכת. היו לו חמישים סוגים של איברי מין ואלפי מהירויות. כשלחצתי על כפתוריו הלבנים והחלקים עבר בו רטט עמוק ומהמהם.

"פורנומאסטר," אמרתי, "עשה לי חיבוקים".

"אוו!" אמר הפורנומאסטר. מוזיקה קצבית עלתה ממנו פתאום: צ'קה-צ'קה-צ'קה-צ'ה. "אוו! יה!" הוא אמר, ותמונות מכל מיני מינים צפו באוויר בינינו: שתי לסביות אחוזות באמצע זיון סוער. גבר לופת אישה מאחור. שני גברים עירומים וקרובים משפשפים זין בזין.

"חיבוקים, פורנומאסטר," אמרתי, "חיבוקים. חיבוקי אוהבים אני צריך". הפורנומאסטר נדרך, ואז פעל: תמונת הלסביות התעוררה לחיים וכעת הן התחבקו בעוד אחת מעבירה את אצבעותיה על פותה הפתוח של השנייה. בתיאום איתן התחילו שני ההומואים להתגפף, והגבר שבאמצע חיבק את בת זוגו מאחור. היא גנחה והוא חדר אליה. התמונות התערבבו והתמזגו. נראה פתאום שכל הזוגות היו על מיטה אחת. הפורנומאסטר ידע את עבודתו. במחשכי התוכנה שלו הוא צפה בי, מחכה לספור כמה שניות עיני נחו על כל זוג, כדי שיידע באופן אוטומטי ובלי תיאום איתי מה אני אוהב. אבל אני הבטתי מטה בעצב.

"אני רוצה קצת רוך, פורנומאסטר," אמרתי. "יש לך רוך, פורנומאסטר?" הפורנומאסטר הימהם, "או כן!" ומיד התמונות נראו קרובות יותר, אמיתיות יותר: עורה הרך של הלסבית הקדמית מילא את התודעה. זוגתה העבירה יד: הוא באמת היה רך. גם אחד ההומואים בא ללטף. כמעט שבכיתי. "פורנומאסטר", אמרתי. "פורנומאסטר." היה קשה לדבר עכשיו – שאון האנחות והאנקות החניק את האוויר.

"לא את זה," אמרתי. "לא, פורנומאסטר." התמונות התחלפו: מישהו סטר למישהי. מישהי חגרה סטרפאון ומישהו הסתכל עליה מפוחד. היא נעלמה והוא מצא את עצמו מחזיק צינור, שהתיז מים על החולצה של מישהי אחרת. התמונות התחלפו, השתנו, התמזגו; פורנומאסטר ספר את המיצמוצים שלי כדי להתאים לי את הפורנו שיתאים לי. "אני רוצה חיבוק," אמרתי. "אני רוצה חיבוק, הו פורנומאסטר, מכונה אדירה ומפגרת שכמותך." התמונות התחלפו. מדי פעם בחורות עתירות שד קרצו לי. מדי פעם מישהי נופפה בשיערה ויכולת להריח אותו.

"כבר אינני מפחד מן הבדידות, פורנומאסטר," אמרתי. "זה זמן היא חלק ממני, ואני ממנה." בחורה אחת השתינה על אחרת. "העולם קודר יותר כעת, קוויו נסתרים באפלה. זה בסדר, פורנומסטר. נפשי השלימה עם אובדנה". אבל הפורנומאסטר היה כוויברטור שאינו נלאה: הפורנו המשיך. חיבקתי את עצמי וחשבתי ללכת. אבל בסופו של דבר אוננתי וגמרתי ונרדמתי שם בכיסא.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - עושה רושם שקו השיניים לא הצליח לעצור את זה.
מזל.
בוקר טוב
(ובלי "חג שמח", זה כבר מעצבן)
לפני 15 שנים
Dar - זה בסדר, צרות זה כיף:-)
לפני 15 שנים
Mr Leo אתה - אתה
אז יש הר של גדולה, ועל ראש ההר יש עץ, ובין ענפיו יש קן
ובקן שלוש ביצים, אז זה אתה
לפני 15 שנים
Grey / Green - אני ביצים אני?
לפני 15 שנים
lOli - פעם הייתה לך מוזה, פעם.
היום יש לך פורנומאסטר 4000
ולב שהתרגל אל עצמו.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י