שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 1 במאי 2008 בשעה 7:31

אמא של הגננת קנתה אתמול מילון, והיא מתרגלת עם הגננת איך להגות באופן נכון משפטים בעברית, כדי לתקשר איתי טוב יותר. הגננת שמחה מאד, גם כי המשפטים, מכילים תכנים של הבעת סליחה, פיוס ורצון כנה לעשות שינוי מהותי בגישה שלה.
כרגע ניגשה אלי אמא של הגננת, ושאלה אותי בעברית צחה אם אני רוצה לאכול ארוחת בוקר, לאחר ששמעתי מהמטבח רעשים המעידים על הכנת ארוחה מושקעת. ניגשתי למטבח, וגיליתי שהיא הכינה לי גם תה עם לואיזה בקנקן, כמו שאני אוהב. מזגתי לעצמי כוס, ניגשתי אליה לחדר, דפקתי על הדלת הפתוחה, אמרתי לה תודה ונתתי לה נשיקה בלחי.

***

גודיס, אלילתי, העירה לי פעם, שאני לא יודע לדרג כעסים. יש לי לב רחב ביותר, ואני נכון לעבור על הרבה דברים לסדר היום, אבל ברגע שעוברים את הגבול, אני מגיב באופן חריף. לטענתה הצודקת של גודיס, צריך לדרג את הנושאים שעליהם לא עוברים לסדר היום, ולכל מדרגה, להגיב בחומרה המתאימה. אצלי, לצערי, יש מעט מדי מדרגות.

***

בכל מקרה, עכשיו הסדר בבית הושב על כנו, וכל יושבי הבית מסודרים בשלשות וצועדים בסך בסדר מופתי, לפחות כמו פרחי טיס במסדר כנפיים. מה שלדעתי מקרין רבות, לטובה כמובן, גם על היחסים בין הגננת לאמא שלה, שהשתפרו ביותר.
ובכלל, אני גיליתי, שכאשר כל אחד יודע את מקומו, מה הגבולות שלו, מה הוא נדרש לעשות, באופן ברור, הכל נהיה הרמוני, נעים, ושליו.
אני אוהב ככה, שהכל מסודר ומתוקתק.
נעים.

***

אולי הגיעה השעה, לפתוח לאמא של הגננת כרטיס בכלוב, ולתת לה חובת כתיבת בלוג יומי. איכשהו אני משוכנע, שצ'יק צ'ק גם העברית שלה תשתפר פלאים. כשאני חושב על זה, הניק, אמא של הגננת, נשמע לי מתאים. ;-)

MACHINE GUN​(שולט) - קורא את הבלוג שלך ולא מצליח להבין מתי תחליף את הסטטוס לשולט. אין לך שום דבר שמצביע על זה שאתה משהו אחר.
מה שיש בינכם יפה מאד תמשיכו ותהנו והמון.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי מכונת יריה
זה סיפור לא פשוט אצלי למה אני מגדיר עצמי מתחלף. אתן לך דוגמא אחת, למשל, מבין הסשנים שאנחנו עושים, את רוב הסשנים, הגננת עושה לי בתור דומית. אני מאד אוהב סשנים בתור סאב.
אז זה לא עושה אותי שולט ? לא עושה אותי נשלט העובדה שאני שולט ביחסים ביומיום ?
וואללה, אני נהנה משני עברי המתרס, והיות ואני לא מגדיר עצמי כמובהק בצד אחד, בחרתי בהגדרה מתחלף.
ההסבר המלא הוא הרבה יותר ארוך מזה, אבל זה לא המקום.
תודה לך
לפני 15 שנים
godisafemale​(שולטת) - פוסט מקסים מקסים מקסים! כיף!

מאשין גאן - הצ'יטה לא מתעסק בהגדרות...חחח. אלא יותר בתכנים ובאידיאולוגיה.

חחח


לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה חברה שלי
באמת מקסים
פשוט כיף, ככה כשהכל מסודר, בדיוק כמו שאני רוצה.
}{
לפני 15 שנים
ישרה​(אחרת) - אוףףף איתך !!אתה מוציא אותי משלוותי (אולי כי אני כל כך אוהבת ואיכפת לי). זה כבר מצריך שיחה שלמה, בקרוב אני מזמינה את עמצי אליכם.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - את תמיד מוזמנת
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י