צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 22 במאי 2008 בשעה 8:20

נסיבות פגישתנו הראשונה הזויות משהו, למרות שבאותן השעות בערך, אל מול חברי הטוב כרעת ברך. האמת כשאני חושב על זה, הסיפור הזה היה הזוי ברמות. בכל זה, לא היה בכדי להעיד על מה צופן בחובו העתיד העומד לבוא, שבעיני לפחות, היה הזוי לא פחות. מעולם לא נתקלתי במישהי כמוך, את מוזרה בעיני, שונה.

התלבטתי רבות, איך לכתוב ועל מה, ביום הולדתך שזה מכבר התמשמש ובא. חשבתי לכתוב לך ברכה שיגרתית, ולהוסיף מכתב אישי לפרטי. לבסוף, היום בבוקר, עכשיו בעצם, התחלתי לכתוב בלי לדעת מה ייצא. האמת שעדיין ברגע זה לא יודע.

את חכמה ואינטלגנטית ביותר, שנונה, רכה ומפנקת. מתמסרת ברמות, מתוך למטה בסיסי ועמוק. בדסמית ברמות, אקסטרימית, זה פשוט צרוב לך עמוק בתוך הנשמה. את עושה כל כך הרבה טוב לחבר שלי, מאסטר ערן. את פשוט מלאה וגדושה עד כדי גלישה, כל טוב שירות ומסירות מדהימה לנשוא אהבתך.

אז למה בעצם התלבטתי אם לכתוב לפרטי ?

לא פשוט לי איתך. אני פשוט לא יודע איך לאכול אותך, לא יודע איך ומה. זה מוזר לי. יצא לנו להפגש לא מעט, לא סתמי, די עמוק ואישי. לא דיברנו על דה ועל הא, שוחחנו באמת, על לא מעט נושאים, עד לבפנוכו של הנשמה. חלקנו יחד רגעים מהנים, כמו גם רגעים לא פשוטים. למרות כל זה, איכשהו, אני לא מרגיש מחובר אליך ממש.

שאלתי את עצמי, אם הקשר בינינו הוא בגין שאת חברה של חבר שלי, או שהוא עומד בזכות עצמו. עניתי לעצמי מייד ומבלי לחשוב בכלל, שמבלי קשר, הייתי רוצה שנהיה. מה שמוזר לי, שלמרות הנסיבות הקרובות אנחנו לא.

בכל מקרה, אני רוצה לתת לך מתנה ליום הולדתך, את הרי יודעת, שאני לא נוהג לחלק אותה בקלות, או מבלי כוונה עמוקה. אני רוצה לתת לך ליום הולדתך, פינה חמה אצלי בלב. יש לך פה אצלי פינה שמורה, במיוחד בשבילך. יש לך אצלי חיבוק שמור, בכל פעם שתרצי. יש לך פה אצלי מקום, שתמיד תוכלי להניח בו את ראשך.

טוב נו די, נהיה פה דביק וארוך, ולכן אסיים.
מזל טוב פייה שדונית, והמון המון מזל טוב.

amy​(נשלטת) - מצחיקול קטן, כמה שחשוב לך להיות כן:)
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - חשוב לי ?
אני פשוט כזה.

רגע, שנייה, מה כלומר קטן ?
צצצ...
}{
לפני 15 שנים
amy​(נשלטת) - גדול. ענקי ומסוקס... ואני יודעת, כזה אתה. אתה בדיוק כמו שאתה בהכל, לטוב ולרע. לפעמים זה מעצבן!
אבל כמובן, לא מוריד מהאהבה }{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 15 שנים
amy​(נשלטת) - באמת באמת. אתה הדומתחלף המסוכן החביב עלי!
אגב, מתי תשנה מעמדך ל "שולט", יא מתחלף שולט שכמותך?
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - איימי, זה פוסט יומולדת של אלישבע.
קישטה מכאן.
}{
לפני 15 שנים
noga - אני מאוד שמחה שקראתי את הפוסט הזה. בעצם, אני קוראת , בדרך כלל, את כל הפוסטים שלך.
כתבת כל כך יפה ומדוייק את התחושה החמקמקה הזו של הרצון האמיתי להיות קרוב למישהו, לחלוק איתו רגעים משמעותיים ועם זאת להרגיש שזה לא בדיוק זה.
עבורי זו תחושה מאוד מתסכלת כי הרצון הוא גדול ואותנטי וזה לא זורם. בשנים האחרונות זה קורה לי הרבה ובניגוד לך לא מצאתי בעצמי את הנינוחות והעוז לומר את זה. הפכתי בזה הרבה, כמוך, מאחר וזה מסב לי צער אמיתי ונטיתי לייחס את זה לגמלוניות ולמשהו שקורן ממני. מדהים איך לעיתים מפגש קצרצר עם אלמוני יכול להפיק את אותו קליק מיוחל ומאידך, עשרות מילים ומחוות מייצרות משהו שבחוויה שלי הוא חורק וקורקטי.
חבל.
כל טוב, לך , ולאלישבע כמובן
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברור שזה קורן ממני, גם.
חורק וקורקטי זה לגמרי אובר סטייטמנט.
לא חבל, זה פשוט ככה.
תודה
}{
לפני 15 שנים
אלישבע​(נשלטת) - אני יושבת כבר כמה דקות וחושבת איך לענות לך.
דבר ראשון תודה לך על הברכה האישית, ועוד יותר תודה על הכנות שלך.
ללא ספק הייתה לנו התחלה הזוייה, אבל הזוי זה לאו דווקא רע. פתחת לפני את הבית ואת הלב שלך, ואני לא תמיד ידעתי איך להיכנס. תדע שאני אוהבת ומעריכה מאוד את האדם שאתה.
תודה ונשיקות,
אלישבע
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - מי מדבר על רע בכלל ?
תודה נשמה
ים של מזל טוב
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י