סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 15 שנים. 16 ביוני 2008 בשעה 16:28

1. הנה רשימה לא ממצה של דברים שאני לא עושה מאז שעברתי ממוד זוגי למוד סטוצי: מתעורר בבוקר ומוצא שיערות ארוכות בפה שלי. נכנס למיטה בזהירות בשלוש בבוקר, כדי לא להעיר אף אחד. אומר, "אז החברה שלי, תשמעו," בהתלהבות, לקול אנחות מחאה. מכין טום-יאם. שותה אספרסו, לא כדי להתעורר אלא כי את אוהבת את הטעם. קונה מים מינרליים, שיהיה במקרר. בודק מה השעה, לראות אם כבר צריך להעיר אותך. לא לובש את הנעליים השחורות, כי הן לא יפות. מחייך לפעמים בלי שום סיבה. מסתובב ואוסף רשמים, כדי שיהיו לי סיפורים לספר לך בלילה.
2. הנה רשימה לא ממצה של דברים שאני עדיין עושה, למרות שעברתי ממוד זוגי למוד סטוצי לפני הרבה מאוד זמן: מרתיח מים ושם שתי כוסות על השיש. הולך הביתה ומוצא את עצמי מתחת לבית שלך. מוציא את הטלפון מהכיס בכל פעם שקורה משהו טוב, כדי לספר לך. קצת מהסס לפני שאני נכנס לאתר הזה.
3. הנה רשימה חלקית מאוד של דברים שאני אתחרט שלא עשיתי אם, נניח, אני אמות היום: לסשן מישהי לצלילי אופרה. לנעול מישהי בחגורת צניעות. להשליך את המפתח מהחלון – או לפחות לשכנע אותה שזה מה שעשיתי. להעניש מישהי באמת במכות אמיתיות בטוסיק. לצאת עם שתי בחורות ביחד. לפרסם ספר. לכתוב מחזה. לקרוא את יוליסס מההתחלה עד הסוף.
4. הנה ארבעה דברים שאני גאה בהם: שאף אחד לא מת. שאף אחד לא יסתובב עם צלקות לתמיד. שאת לא יודעת אפילו רבע מכמה שזה היה רע. שיום אחד אולי נשב ונשתה קפה והעולם יראה הגיוני לגמרי.

Succubus​(אחרת) - אוי שהפוסט הזה כאב.
לפני 15 שנים
Grey / Green - כן...
לפני 15 שנים
זיקית - עצוב :(
לפני 15 שנים
janet wise - הפכת לי ת'בטן.

:(
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - צא לי מהראש חלאה.
לפני 15 שנים
Nutella la - We`re Never Gonna Survive Unless We Get A Little Crazy .
לפני 15 שנים
pinktonette​(נשלטת) - להעציב מישהי (או כמה, לפי התגובות) באמצעות פוסט נחשב בדסמי?

(מחפשת תמיד נקודות אור)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י