אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 23 ביולי 2008 בשעה 18:59

יצא לי לקרוא פוסט, ( לפוסט המדובר ). הפוסט עוסק בסיבות לזהות בדסמית מסויימת. אני חושב שזה פוסט מעניין ובעל פוטנציאל ללימוד.

תגובתי משמה:
אני חושב שכל אדם שנכנס לתחום הבדסמי חייב לעצמו הסברים מה מוקד משיכתו לתחום. איכשהו אני סבור שההסברים למה את בתחום נמצאים בגוף הפוסט הזה.

מייד לאחר מכן לדעתי יש לשאול את עצמך, מה את רוצה לעשות עם הסיבות שגרמו לך להכנס לתחום הזה. זו בעצם שאלת המיליון דולר. שהרי את המרקם הריגשי שאיתו הגעת לכאן, אינך יכולה לשנות. מה שאת יכולה לשנות, זה את המקום שאליו את פוסעת לעתיד.

אני יכול להעיד על תפיסתי, וברור לחלוטין שאין לי שום מונופול על התפיסה הנכונה.

בתפיסתי, יש לעשות צעדים מתקנים למרקם שלך, ולא רק שלך, שיגרמו לך להגיע בקירוב רב יותר, למקום שאליו את שואפת להגיע. יש כמובן צורך לברר היטב לאן את רוצה להגיע, ולמה.

את כל זה עושים בטיפול פסיכולוגי. אין בכך בכדי להעיד שאת פסיכית, או חולת נפש חלילה, אבל לבטח שאת לא נורמלית. (נורמלי = כמו רוב האנשים באוכלוסיה).

ועד אז, עד שתלכי לטיפול, ותטפלי בהגדרת המטרות שלך, ובאופן שבו את חותרת אליהן, את יכולה להשען על הכסא בנחת, ולהנות גם במקום שאת נמצאת בו. שהרי הבסיס ליכולת שינוי, הוא קבלת המקום שבו את נמצאת.

ולתמצת, בלי פסיכולוגיה בגרוש, לכי תעשי חיים עם מה שאת, תוך כדי שאת אוהבת את זה, ולתיקוני עומק חשובים, תדאגי תוך כדי שאת נהנית.

תמימה​(נשלטת) - אתה אדם מגעיל ודוחה , איך אתה מעיז לדבר על אדם אחר שהוא פסיכי , אתה הכי פסיכי באתר , ויש לך כל כך הרבה כניסות בגלל שכולם מפחדים להגיע למצב שלך ...
מי אתה שתבקר פוסטים אחרים , מי אתה שתקרא או תקבע למישהי שהיא פסיכית , תתבייש לך " נמר "
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - גם את מקסימה נורא.
לפני 15 שנים
נמשכת{משויכת} - היי לך
כנראה שלא הבנת אותו נכון והסביר
נורמלי מוגדר אצל אנשים כמישהו ששונה מרוב החברה הן במעשים,מחשבות וכו' ובזה שבחרתי להיות שייכת לעולם זה בגלל שרוב האנשים לא שייכים אליו (לפחות במודע) אז בהחלט אני נחשבת ללא נורמלית.
גוונתו לא הייתה מהמובן שאני פסיכית והוא אמר את זה מפורשות.
אז בבקשה ממך אין צורך לתקוף סתם.
דבר נוסף אני ביקשתי את תגובתו כי היא חשובה לי וגם אישרתי לו מראש להוציא את הבלוג הזה
אז בבקשה ממך להירגע
}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 15 שנים
נמשכת{משויכת} - ולך ציטה תודה על התגובות דעתך חשובה לי מאוד וכן גם על הבלוג שהוצאת כמובן בהסכמה שלי מראש בנסיון לעזור להבין דברים שלי הם חשובים אך בהחלט חושבת שחשובים גם לאחרים עם עצמם.
}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 15 שנים
תמימה​(נשלטת) - אוקי ..
זה עיניין שלכם כנראה .
ואם היה לך חשוב התגובה שלו אז למה לא בפוסט שלך או למה הוא לא כתב כותרת " כותבת הפוסט ביקשה תגובה "
לא משנה מה בכל זאת יש לי צורך להקיא "נורא"
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - לכי תקיאי
אולי זה ינקה לך משקעים לא רצויים בקיבה שלך.
שהרי בכלל, למה זה מעניין אותך בכלל, מה העניין של אנשים אחרים ?
אולי תנסי להתרכז בקיבה שלך, זו שגורמת לך להקיא, פה ושם.
ואסיים באיחולים לקיבה בריאה

נ.ב. "ואם היתה חשובה לך". תנסי לשמור על עברית יפה לפחות כשאת מגיבה לפוסט כלשהו שלי.
לפני 15 שנים
נמשכת{משויכת} - אם היית קוראת אז הוא הגיב לי תחילה בבלוג שלי לפי בקשתי ורק לאחר מכן פרסם את הבלוג לעזור לי.
הצורך שלך להקיא למה?כי זה צ'יטה אולי ולא בגלל הבלוג בכלל או התגובה?
המלצה שלי לחיים בכלל לא לשפוט וגם אם חייבת,לבוא מתוך מקום באמת נקי להחלטה ולא בגלל משקעי עבר או בגלל מקרה אחר.
את מאוד מפתיעה אותי
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - משקעי העבר ?
אני לא מכיר אותה בכלל.
}{
לפני 15 שנים
nofar8​(נשלטת) - 1- חופש הדיבור יש כאן. אבל כבוד עצמי וכבוד לאחרים, פחות רואה. לא מבינה את הצורך להוצאת האמירות. אולי זה מתבקש עקב אופן סוג התקשורת- יותר כל לשתוף מישהו במילים כשלא רואים אותם כלל. האם היו מדברים ככה אם הבן אדם היה ממול? וגם - זה שיש משהו להגיד, כל אחד בוחר 'איך' להגיד את זה. כאן זה טון של דיבר שלא הייתי מורשה לילדים שלי לומר, והייתי מנסה להראות להם עוד דרכים לתקשר, לעמוד על שלהם, אבל גם לשמור על רמה אישית, ולא משנה מה עושה הצד השני. ויש הבדל בין לשמור על רמה אישית לבין להיות קורבן פסיבי. קורא כאן בכלוב לאחרונה, תחושה של הסרת נימוס בסיסי -שאפשר לא להסכים עם השני אבל אפשר לחלוק בצורה מכובדת..
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה
ונאמר אמן
}{
לפני 15 שנים
nofar8​(נשלטת) - 2- מה שרציתי באמת לומר :
אפילו אם חושבים שיש צורך בטיפול פסכיולוגי ע"מ לוודא שמגיעים לבדסם ממניעים בריאים, השאלה- מי זה שיתן את הטיפול??

ווניל שלא מבין בבדסם, ואינטרס שלו זה שכולם יהיו 'נורמליים', לא יוכל לעזור לחפור ולראות, כי הוא מגיע עם עמדה של- לא רק 'סטייה' (= רחוק יותר ממהמוצע מאחרים, ) , אלא כי זה גם perversion .

יש את המסר של regression towards the means
ז"א- הנטייה בטבע לחזור אל המרכז. וזה לא נח לפסיכולוג עצמו שטוב למישהו להשאר רחוק מהנורמה. הם לא יראו את הטוב בזה. אם כן יש מקום שיכול לברר יותר, זה יהיה אצל פסכיולוג בדסמי שעבר את התהליך עצמו, נמצא במקום בריא וצח, ועם מבט זה יוכל לסנן את המניעים של המטופלים שלו/ה. וכמה יש כאלו ??

חוויתי את הפסכיולוג הווניל שהציע 'לרפות אותי מהסטייה שלי'. דבר שצרם אז וצורם עוד היום. ואיך בן אדם מקצועי מורשה לעצמו להציע טיפול למישהו שלא פנה עליו, שלא חשף את המידע בכלל שאני כזאת, ושהמידע עצמו נאסף באופן בלתי חוקי.

וזה כי הנושא נוגע במשהו בסיסי אצלם, מעורר חשד ופחד ואי נוחות, ויותר בגלל שזב 'שונה' מאשר האקטים עצמם. בן אדם כזה לא נראה לי הכתובת לחקור את המניעים שלנו בבדסם.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - טיפול פסיכולוגי כפי שמתואר פה על ידך נשמע לא משהו בלשון המעטה. אבל ברצוני לשתף אותך, שבטיפול יש צורך בהתאמה בין המטפל למטופל, ויש תהליך בחירה לגיטימי, למטפל מועמד שכזה.

אני מכיר פסיכולוגים/מטפלים באופן אישי שלא תהיה להם שום יומרה לנסות לנתב אדם בדסמי אל מחוץ לנטייתו זו. נהפוך הוא, הם יפרגנו לנטייה, ויילכו עם המטופל/ת לבחור את הבחירות שלה, תוך קבלת הנטייה הזו כפי שהיא.

נשמע לי שהיתה לך חוויה לא טובה עם טיפול, אבל הריני להבטיח לך שזה לא חייב להיות ככה בכלל. יש מטפלים מדהימים, ואני אפילו מכיר כאלה.

}{
לפני 15 שנים
godisafemale​(שולטת) - 100% חכם.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה אלילתי
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י