שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bleed like me...

יומן...
לפני 15 שנים. 27 בספטמבר 2008 בשעה 19:56

העדכון הגדול יאלץ לחכות למועד מאוחר יותר, אני עסוק עד צוואר ומחכה בקוצר רוח להיום בערב (מסיבות הפולסום), למחר (ארועי הפולסום) ולשבוע הבא, בו אני לוקח כמה ימים חופש ונוסע עם חברים לגרנד קניון (אין קשר לקניון הזהב).

אז כמו בכל שנה בסוף ספטמבר מתרחש ה- Folsom street Fair ארוע הבדס"מ הגדול בעולם בסן פרנסיסקו הקדושה זו השנה ה- 25 ברציפות. כתבתי על זה כ"כ הרבה בשנים קודמות (עם תמונות) שאין לי ממש כוח לחזור על עצמי.

שוב הולך להיות ארוע מדהים, הפעם אנחנו הולכים למסיבה ב- Citadel בשבת בערב וביום ראשון לפולסום עצמו. שוב פספסנו את ה- Folsom Fringe שהתרחש כל השבוע בסאן חוזה, שבוע שלם של הרצאות ומסיבות במלון שהושכר כולו לצורך הארוע. לא היה לנו זמן.
קלי עוד לא יודעת מה היא רוצה לעולל לי, היא מתלבטת כבר שבועיים ולי כמובן אין זכות לדעת. לא ברור לנו בכלל אם תהיה לנו הזדמנות לעשות משהו במסיבה, אני מניח שהולך להיות שם מפוצץ באנשים מכל העולם.
הפעם החלטנו שאנחנו לא מתנדבים בביתן של SOJ ביריד עצמו ורק נהנים מהארוע באיזי. אני תמיד מתרגש לפני הפולסום, זה באמת ארוע מדהים.
שוב אעלם לשבועיים או משהו כזה, לאט לאט, כמו שאמרתי כבר.

שנה טובה לכולם!

להבה חשופה - רצל היקר :-)

תהנו כמו שאתם יודעים {כמו תמיד}. ובבקשה תשוב עם סיפורים וצילומים ממסיבות הפולסום.

שנה {הכי} טובה ומאושרת לך למלכתך ולכל אוהבייך. ,

}}{{
לפני 15 שנים
המפקדת​(לא בעסק) - חומד, שתהיה לך שנה טובה וחג שמח
וכמובן שפולסום שמח : )
טוב לקרוא שוב עליך ועל קלי...

שמחה לראות אותך שוב, שבועיים זה פיסאופקייק אחרי כזאת תקופה ארוכה של יובש : )

} { רק טוב, משנינו.
לפני 15 שנים
red-cell​(מזוכיסט) - תודה חמודות }{
לפני 15 שנים
antonin - הי רד סל אני מאמין שאנחנו שכנים. אני עצמי גם נכחתי בפולסום השנה, למרות שבאיזשהו שלב נהיה שם צפוף עד אימה ובלתי נסבל לחלוטין. בכל מקרה, אשמח לשוחח ואודה לך אם תוכל ליצור איתי קשר במייל wyndham41 בהוטמייל דוט קום (פשוט כי אין לי דרך אחרת ליצור איתך קשר).
לפני 15 שנים
מיתוסית​(שולטת) - היי... גם אני אשמח לקבל פרטים על האירועים עצמם... אני בארה"ב ורוצה לטוס דרומה ולדעת יותר מה קורה שם... אם אתה יכול, תשאיר פה בתגובה אימייל או מש/הו... תודה!
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י