צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 19 בספטמבר 2005 בשעה 12:04

חלק ראשון מתוך הסשן של אתמול. הבטחתי לך זנזונת 😄

***

בארבע וחצי היא באה לאסוף אותי. יש לנו רק חמש שעות יחד ואני מתכוונת לנצל כל דקה מהן היטב. "אז את מציעה את עצמך לתפקיד המשרתת שלי?", אני שואלת ומחייכת אליה, מבהירה לה שהסשן מתחיל כבר במכונית. "מה את מחייכת?" אני שואלת ומקווה שהיא תבין שהגיע הזמן שהיא תכנס למשחק. הדרך עוברת בחקירות שלי ובתשובות שלה. לאט אך בטוח היא בעניינים.

אנחנו מגיעות לחניה ליד ביתה. אני שולפת מהתיק רשימת מכולת שהכינותי מראש. "בואי נבדוק את כישורי המשרתת שלך", אני מצווה, "את תלכי למכולת ותקני את כל מה שברשימה. אני הולכת למספרה. נפגש עוד רבע שעה בבית שלי" אני אומרת ומלאימה לעצמי את הבית שלה לצורך הסשן.

עד שהיא מגיעה אני מתרווחת על הספה, אחרי שהחלפתי לכותונת התחרה השקופה שלי. יהיה כיף לראות את השפחה שלי מנסה לא לנעוץ מבטים. היא נכנסת מתנשפת ועמוסת שקיות, הולכת למטבח ושואלת משם אם עליה להכניס את הדברים למקרר. "את כאן בשביל לבצע ולא בשביל לחשוב, משרתת", אני אומרת ומורה לה להחליף לסינר בלבד.

כבר שבועיים שאני מבטיחה להכין לה את העוגה היחידה שאני יודעת להכין - עוגת גבינה ופירורים. והנה הגיעה הזדמנות שבה זה גם יקרה וגם אני לא אצטרך להתאמץ מדי. היא חוזרת למטבח לבושה בסינר בלבד ואנחנו מכינות יחד את העוגה (ואם תרצו אין זאת אגדה ויש אפילו מתכון בסוף הקטע), היא דופקת פירורים ואני מערבבת גבינות ופודינג למרקם חלק וחסר גושים. התערובת חלקה ונעימה. הייתי מורחת אותה בכל התערובת הזאת ואוכלת את העוגה ישר ממנה, אבל הבטחתי, אז במקום זה אני נותנת לה ללקק את השאריות מהאצבעות שלי והיא מלקקת וטורפת כל טיפה, האצבע שלי כמו במקרה מזיינת לה את הפה ואז מיד נשלפת, מותירה אותה עם טעם של עוד.

"יש לך שבע דקות לנקות את המטבח ולהכין את חדר השינה לשטיפה", אני מסבירה לה. "אני הולכת בנתיים למקלחת ואחכה לך שם בעוד שבע דקות בדיוק ו... משרתת? אני הופכת למאד לא נעימה כשנותנים לי לחכות".

מים חמימים שוטפים לי את הגוף. קצף גילוח, סכין מיומנת. תוך דקותיים כולי חלקה. אני משאירה את הירכיים מאחור לה. שתעבוד. בשביל מה יש לי משרתת? היא מגיעה ומנסה לא לנעוץ מבטים. לוקחת את הסכין בהיסוס, מגלחת את קומץ השערות כאילו משחזרת ציור של בוטיצ`לי. "אין לי את כל היום בשבילך, משרתת, אני אצטרך ללמד אותך להיות זריזה", אני נוהמת והיא ממהרת להשלים את העבודה. סבון דאב, זרם מים והיא מנגבת אותי ומורחת לי קרם גוף ריחני על כל כולי. אני לא טורחת להתלבש שוב.

אנחנו נכנסות לחדר השינה. אני נשכבת על המזרון, עם ספר פורנוגרפי ביד אחד וויברטור בשניה. כמה שהשפחה שלי אוהבת לענג אותי, כמה יהיה נעים לראות אותה מקנאה בתחליף הסיליקון. אני קוראת ולא ממש מתחרמנת. העיניים שלי מגניבות בה מבט והחירמון מגיע מיד. היא מסיימת לטאטא ולוקחת את המגב לשטוף את הריצפה.

"מה את חושבת שאת עושה, משרתת?".

"אני שוטפת את הריצפה, זה מה שאמרת לי גבירתי", היא משיבה מבוהלת מעט.

"אמרתי לך משרתת, אני גבירה קפדנית. אצלי מקרצפים את הריצפה ולא מורחים אותה. רדי על 4 ותקרצפי כל בלטה ואם אני אגלה לכלוך אני מאד אכעס".

הסינור מכסה לה את החלק הקדמי, אך השדיים שלה פורצים החוצה וכמעט מקרצפים גם הם את הריצפה. רגליה פשוקות מעט וישבנה בולט כלפיי. כמה שאני רוצה להצליף בה עכשיו, אבל מזכירה לעצמי שכדאי לדחות סיפוקים. שהיא מתחממת עכשיו ועוד מעט היא תגיע אליי בוערת, כמהה, מתמסרת, המשרתת שלי...

לצד המזרון הטמנתי את הסטראפ און, נראה איך היא תגיב כשהיא תגיע אליו. בנתיים אני קוראת ונוגעת בעצמי. נותנת לה לשמוע את גניחות החשק. "לא אכפת לך שאני במצב אינטימי לידך? נכון משרתת? פשוט אם תעבדי אצלי תצטרכי להתרגל". היא טוענת בתוקף שממש לא אכפת לה:)

"ראיתי שנעצת מבטים משרתת, גם בי וגם בסטראפ און. ברור לך שתצטרכי לנקות גם אותו?" היא מנסה לא להתבלבל. "כן גבירתי, אבל הידיים שלי מלוכלכות. אפשר ללכת לשטוף אותן?"

"לא. אי אפשר. סטראפ און מנקים עם הפה ולא עם היד. תשמעי משרתת, לפעמים אני אדפוק כאן נשים כשאת בבית ואנחנו נצטרך את הסטראפ נקי. מי לדעתך ינקה אותו בשבילנו?", "אני גבירתי", היא משיבה ואני רואה שהיא מנסה להזכיר לעצמה שזה רק משחק ושאני לא נוגעת באף אחת אחרת מלבדה.

היא כורעת ומנסה לנקות את הסטראפ בלשונה וכמובן שאיננה מגיעה לחלקים שלמטה. "תראי כמה אני טובה אלייך היום", אני אומרת, "הנה אקל עלייך כדי שתוכלי לנקות היטב". אני לובשת את הסטראפ ומצווה עליה ללק מסביב ואז עמוק. אפילו חצי ממנו לא נכנס לתוך הפה שלה. אני נזעמת קלות:)

"משרתת, אני אשה מאד מאד חברותיות ואני מרבה לארח והמשרתת שלי צריכה להיות חלק מהאירוח הזה. לפעמים מגיעים לכאן חבורה של גברים ונשים מאד מיוחדים, אנשים שאני מאד אוהבת ואני מאד רוצה שיהיה להם אירוח מענג אצלי. במקרים כאלה התפקיד שלך כמשרתת הוא להגיש להם שתייה וכיבוד ואז לשבת לרגליי. כבר בתחילת הערב אני מודיעה לכולם שאת לשרותם לכל דבר שירצו: אוכל, שתיה או פורקן מיני ואם את לא מסוגלת למצוץ איך תשרתי אותם?". היא מביטה בי מבויישת ומחורמנת. "טוב אל תדאגי משרתת. בשביל זה אני כאן, ללמד אותך ואחרי השיעורים שלי את תהיי מוצצת מצטיינת"

המשך יבוא בהפסקת הסיגריה הבאה בעבודה 😄




קלייר​(נשלטת) - אני מתה באופן רשמי! :))

הרסת אותי גברתי... עודדדדדדדדדד... בבקשה :)
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - זה לא פייר, בקריאה שנייה התחרמנתי אפילו יותר מבקריאה הראשונה :)
לפני 18 שנים
alona. - וואלה.
הסשנים שלכן מעוררי תאבון באופן מוחלט ואבסולוטי.
אהבתי :)
לפני 18 שנים
alona. - איפה המתכון באמת ? :)
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - קליירי אני אכתוב ברגע שיהיה לי זמן. מבטיחה.
אלונה תודה מתוקה. מבטיחה שבפרק האחרון יהיה מתכון.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י