בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 7 בדצמבר 2008 בשעה 19:13

יצא לי לקרוא את הבלוג שלי לאחרונה, וכמעט מתתי משיעמום. האמת, בחיי, שהוא (האנשה, צצצ) לאחרונה באמת משעמם רצח. אז למה בעצם הוא משעמם כל כך ? פשוט נורא, כי קורים אצלי דברים, והרבה ואפילו עמוקים נורא. אבל איכשהו אני מאלה שמפיקים לקחים מהעבר, ואין לי שום כוונה לפרוש אותם פה, קבל עם ועדה. אני משאיר את מה שקורה לי לעצמי, לעצמנו. יש לי אהבה לאקסהיביסטיוניסם, אבל אני מניח שאשאיר את אותה אהבה להסתפק בפליי פארטי ובהופעות פומביות וגם אפילו בסשנים פומביים במועדון.

פעם, לפני כשלוש שנים, במשך שנה שלמה, לא הצלחתי באף יחסים עם סאבית להקים יחסים זוגיים, למרות מאמצים כבירים. המקסימום שהצלחתי להחזיק ביחסים היה חודש ימים וגם זה היה בקושי תוך כדי גירוד של החודש מלמטה במאמץ רב. עכשיו אני בכלל בחרדה מיחסים זוגיים ועושה מאמצים כבירים להמנע מהם. אבל הפלא זה פלא, פתאום אני ביחסים בדסמים, עמוקים, ומה שהכי מדהים מהכל, גם ממושכים. לא רק שכך, אפילו יותר ממערכת יחסים אחת בו זמנית.

עכשיו, כשאני מקים יחסים, אני לוקח הרבה יותר עמוק וחזק מאשר אז. איך אני נוהג לומר, אני לא משחק שמה. אבל כמובן שיש כל מיני רמות של לא לשחק, ואני הגעתי למקום של לקיחה מאד עמוקה, בערך פי מיליון וחצי מאז. כל זה כמובן מקשה על ההצלחה ביחסים, שהרי מעט מאד סאביות באמת רוצות בכלל להגיע לסאבמישן כזה עמוק. לרובן מספיק איזה לקיחה מדיום רייר, משולבת עם פלאסקים ואיבחות שוטים, ולקישוט גם איזו סצינה של כלבה, שמותירה את עוגת ההנאה מנצנצת ונעימה. נוסיף לזה קולר זריז המתנוסס בראש חוצות, וההנאה מגיעה למקום כמעט מושלם.

אם זה עלול להשמע למישהו כזילזול כלשהו במקום הזה, אז הריני רוצה להודיע כאן בראש חוצות, שיש לי ים עצום ורב של כבוד למקום הזה, אצל הסאביות, וכמובן אצל בני זוגם הגאים. המקום הזה של לרצות משהו לא עד לקצה כל כך, משהו בדסמי במידה, יש בו קסם רב.

איך אבי היה אומר לי תמיד, כל דבר שאתה עושה, תעשה במידה, אל תגזים. אבל כולכם כבר לבטח מבינים למה הוא היה אומר לי את האמירה הזו שוב ושוב, כי אני תמיד הלכתי ממש עד לקצה, ותמיד הגזמתי. אפילו חברים מכאן אומרים לי כל הזמן שאני לוקח את הבדסם שלי יותר מדי ברצינות, שאני הולך יותר מדי רחוק. אתם יודעים מה, איזה מוזר זה, כי כשאני מתבונן על אותם חברים בחזרה, נראה לי שהם לא לוקחים את הבדסם שלהם מספיק ברצינות. זה לא שהם לא אחראים חלילה, או לא בדסמים, הם פשוט עוצרים מוקדם מדי בעיני. והרי מתוך עיני אני רואה, וכמובן מה שאני עושה נראה לי הכי נכון, ברור שהרבה יותר מאשר מה שמשתקף מעיניהם של אותם אחרים. אולי הם צודקים בכלל, ואני הרי מגזימן ידוע בכלל, ואולי בעצם הגיע הזמן שאקשיב יותר למה שאבי נהג לומר לי.

אבל בינתיים עד שבאמת אפנים את מה שאבי נהג לומר, ואולי אפילו כמה עצות של חברים, אני לוקח שמה חזק, ממש חזק. זה לא קל לקחת שמה (פה) ככה, ולבטח מאד קשה לתת. אבל מה ? שיתאמצו הזונות, כי ככה אני רוצה, כי פשוט ככה זה יהיה, כי ככה אמרתי וזהו זה.

אמרה לי שהיא לא מתכוונת לוותר, אלא אם כן אני אגיד לה ללכת. איזה קטע, יש לי אמירה הפוכה: אני לא מתכוון לוותר, אבל את תתני לי את מה שאני רוצה, ואני לא מתכוון לוותר על זה במיל. הדרך היחידה שלך לא לתת לי את מה שאני רוצה, היא ללכת. אין שם באמצע, אין שם שום דרך אחרת לא לתת לי את מה שאני רוצה.

amy​(נשלטת) - תראה, אני לא יודעת לגבי בדס"מ, אבל אני חשה בדיוק כמוך בקשר לזוגיות. לוקחת מאוד עמוק שם.
בדס"מ... בכלל לא ברור לי איך אפשר להפריד אותו מזוגיות. לפחות אני לא יכולה.

בזוגיות יש דברים שאפשר לעבוד עליהם ויש דברים שאי אפשר. כשאי אפשר, קמים והולכים, שני הצדדים. לא משנה מי הולך, חוסר ההתאמה הוא משותף. הכישלון, אם אפשר לקרוא לזה כך, הוא משותף. קשה לי להבין את הדו שיח בינכם בו כל אחד מושך מהצד שלו. האין קשר או זוגיות הדדיים באותה מידה? האין שני הצדדים צריכים להתפשר באותה מידה?

אניוויי, כתמיד טוב לקרוא אותך, ואת האינטנסיביות המקסימה שלך.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברור שזה הדדי, אבל לגמרי לא סימטרי.
אני אומר והיא עושה, זה פשוט ככה.
להתפשר ? בטח להתפשר, שתעשה מה שאני אומר, זו בהחלט פשרה שמוצאת חן בעיני.

ועכשיו רגע ברצינות, בכל יחסים, אין סיכוי להצלחה בלי פשרות, משני הצדדים. השאלה היא במינון, ואני הרי כידוע עקשן שתלטן וכפייתי. אין בכך כדי לומר שאני לא מתחשב חלילה, או אפילו מתפשר...

ששש.... בבקשה לא לנפץ את התדמית שיצרתי בעמל כה רב, של דומתחלף קשוח נורא.
}{
לפני 15 שנים
amy​(נשלטת) - תשמע, אני לא מתערבת לך ביחסים, אבל אצלי, ביחסים שלי... אין דבר כזה. אין "אני אומר והיא עושה". יש ריקוד שולט-נשלט. הוא אומר- אני עושה. אני אומרת-הוא עושה.
ותמיד, האמירות הן בעצם בקשות, משני הצדדים, כי כיצד אפשר אחרת? אתה מבין למה אני מתכוונת, או שהמילים כושלות להסביר?

ואם הוא לא יכול או רוצה, או אני לא יכולה או רוצה לעשות משהו, ואף אחד מאיתנו לא יכול להתפשר, זה נגמר.
זה לא במושגים בדס"מים אצלי בכלל. זה במושגים זוגיים. אבל אני חושבת שאיכשהו, גם בבדס"מ זה ככה, גם אם יש משחק תפקידים שזה כאילו אחרת.

נשלטת ושולטת הם שווים בערכם ובתרומתם להצלחת הזוגיות, כך להבנתי.

אתה באמת עקשן שתלטן וכפייתי. בגלל זה אני לא יכולה לשאת אותך שהרי גם אני כזאת:)


זה בסדר. גם אני סאביתמתחלפת מסוכנת.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - נשמה, אני הרי מכיר אותך, לא מעט, ומה שאת מתארת זה ממש לא כך, גם אצלך.
יש פה חוסר סימטריה ברור. אני אומר והיא עושה. אין בכך כדי לומר שאני לא מתחשב ברצונותיה, אבל זה בא כשאני רוצה ובוחר בכך.

אצלי וגם אצלך זה לגמרי לא משחק איימי.

בהצלחה של היחסים, והם לא חייבים להיות זוגיות בכלל, יש שני צדדים, ושניהם חשובים מאד. עדיין, יש מישהו שהוא יותר "מכוון" ומישהי שהיא יותר "מוכוונת". זה פשוט ככה, ועמוק בפנים את יודעת את זה.

מסכים לגמרי שאת סאבית מתחלפת מסוכנת, אבל כשאת שם, עם מישהו שיודע לקחת אותך, וזה לא פשוט בכלל, את סאבית ממש לגמרי, שללקק את האצבעות.

}{
לפני 15 שנים
amy​(נשלטת) - אה, ו... אולי תשנה כבר את ההגדרה, יא "דום שקורא לעצמו מתחלף" שכמותך?

סאב מתחלף מסוכן:)
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - את מנסה לומר לי מה לעשות איימי או שאני מתבלבל ?
}{
לפני 15 שנים
amy​(נשלטת) - לא מותק. אתה לא מתבלבל:)

}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - בארורררררר
זו את שמתבלבלת
וזה לא חדש בכלל
}{
לפני 15 שנים
fullspeed - אקטרים מקסים !
הרי רק בזכות העומקים והעוצמה הזו שלך ניתן להגיע לחברות והכרות אמיתית של נימי הנשמה.
הרבה חיבוקים איש יקר, אוהבת אותך באקסטרים
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה
}{
לפני 15 שנים
ישרה​(אחרת) - נשמע שאביך איש חכם, וכנראה הוא העביר את זה הלאה,, יש בזה סיפוק עצום - להעביר את זה הלאה,, (מקווה שאתה מכיר את הסרט),
פשרה נשמעת לי מילה גסה, אולי אפשר להחליף אותה -בחירה, רצון,נתינה ללא התניה.
ועכשיו אתחצף בדרישה: בחייאת צ'יטה ,אל תפסיק!!! - להיות מי שאתה, (וואלה איש יקר אמיתי באמת).

קפצתי לבקר בבלוג שלך, ומסתבר שהתגעגעתי.
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני לא קורא אצלי בפוסט הזה שום דבר שקשור לפשרה בכלל.
גם אני געגעתי.
נו יאללה.
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י