סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 15 שנים. 26 במרץ 2009 בשעה 11:11

שישה ימים לא כתבתי בבלוג.

***

היום בבוקר קמתי והכרזתי מלחמה על כתמי השומן שהצטברו על התבנית והתנור. חמוש בסט מוריץ לפי עצת המהירה, קראתי את הוראות השימוש, והתברר שהחומר חריף למדי. בזמנו קניתי כפפות חד פעמיות למטבח, חבשתי את הכפפות ומייד עלתה לי אסוציאציה לבדסם. איך גרושתי אומרת, כמעט כל דבר מעלה לי אסוציאציה לבדסם ;-). הרעש הזה שנשמע כשחובשים את הכפפות, פשוט גררר....

***

הילדים שלי נוסעים היום בלילה עם גרושתי למיאמי לשלושה שבועות לטיול בר מיצווה לבינוני. כשאני חושב שלא אראה אותם שלושה שבועות, הלב שלי כבר נקרע מגעגועים. אמנם בתקופה האחרונה לקחתי אותם כמעט בכל הסופי שבוע וגם באמצע השבוע ראיתי אותם יותר מהרגיל, אבל זה לא באמת מקל על הגעגועים.

***

בעניין מצבי כלבד, זה די באסה בסופו של דבר. יש לי הרפתקאות פה ושם, ויש ביניהן שוות ביותר, אבל זה לא באמת זה. מסתבר, (כבר מזמן), שלמצוא מישהי שממש תתאים זו משימה לא קלה. לאחרונה אני מוצא עצמי משוטט ברחבי הרשת נוגע לא נוגע. מוזר גם שבכלוב אין לי כמעט אינטראקציות. זה מדהים כמה שבת זוג יכולה לעשות את הייאוש יותר נוח. למה בעצם זה ככה בכלל ?

מה שעוד תורם לבאסה זו העובדה שאין לי רישיון. אם היה לי רישיון הייתי לפחות יכול לקפוץ לחברים.

למרות כל זה אני אופטימי, כמובן שהכל יהיה בסדר, והעולם יביא לי טוב. כמובן שיש לי כאן שיעור ללמוד, ואני עושה את המיטב להפיק את לקחי השיעור, למרות שאני עדיין לא מבין את השיעור עד תום.

***

בעניין הגסטרונומיה, הוצאתי בשר כתף להפשרה להכינו בתבשיל קדירה הערב. זה שאני יסודי זה לא חדש, אבל אני מוצא קצת התלהמות ואובססיביות בהסתערות שלי על תבשילי קדירה. אבל לא נורא, לפחות אני נהנה מזה מאד וכמובן גם החברים שלי.

***

הגעתי למסקנה מהפכנית שמה שהכי הייתי רוצה זה מתחלפת, אבל ממושמעת כזו. אין בכך כדי להעיד שכל מי שכותבת שהיא כזו, (או אחרת), זה אכן נכון. בידיים טובות ועם הרבה אהבה, ניתן להפיק די הרבה, ויש לי קבלות על העניין הזה.

לי-אורה - בתיאבון..
בכל אופן:))

}{
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה
}{
לפני 15 שנים
אפרוחית תל אביבית​(אחרת) - כל כך מסכימה איתך...
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - מסכימה במה ?
כתבתי מלא דברים
ברוכה הבאה לבלוג שלי אפרוחית מסטולית
את צעירה נורא
}{
לפני 15 שנים
אפרוחית תל אביבית​(אחרת) - כל כך מסכימה איתך...
לפני 15 שנים
צ'יטה​(שולט) - מסכימה במה ?
;-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י