שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 18 שנים. 17 באוקטובר 2005 בשעה 11:47

הבהרה/ אזהרה: המשחק בגאג הוא משחק בנשימה, ונושא עימו סיכון חמור לחנק. אין בכתוב לעיל המלצה או כל דבר מעבר לתיאור השימוש המומלץ כפי שהוא נתפס על ידי המחבר.
בזמן הכתיבה והתחקיר גילתי כי כמות הוריאציות על הנושא היא כה רבה שאין סיכוי לכסות את כולה. המוצג כאן הינו רק מדגם (מייצג בתקווה). תיהנו.

כמעט לכל אספקט של משחק בדס"ם יש וריאציה כזו או אחרת של שימוש במיתקן ריסון לפה או בלעז- "גאג". מקשירה פשוטה דרך משחק תפקידים של חיות (PONE PLAY ), שליטה על רשמים
(SENSORY DEPREVATION ), חטיפה ואונס וכלה בסתם לגרום לה/לו לשתוק- לכולם ישנו מכנה משותף של שימוש בגאג.

למה גאג?

ישנם אנשים שהמראה של גאג כשלעצמו מדליק אותם, ישנם שחוסר השליטה ומהצד השני הפגנת השליטה, הנטילה של יכולת הדיבור ושלילת השימוש בפה (הנשק הראשון של כל סאב מצוי) הוא שמניע אצלם את השימוש. תורמים לכך גם ההשפלה המלווה, היכולת לשלוט בתנוחת וצורת הראש, חוסר האונים המופגן שהגאג גורם והריר הנוזל ללא שליטה מזוויות הפה.

אפשר לחבר את הנושא לפנטזיות אין ספור שמשתלבות בכל אספקט של משחק, כך שהתשובה לשאלה "למה?", היא כל כך אינדיבידואלית עד שקשה לענות עליה. בסופו של דבר, זהו כלי משחק שימושי ונפוץ בבדס"ם ובארוטיקה בכלל, וככזה, יש לתת עליו את הדעת וללמוד אותו בשימת לב.

חלק מהקסם של החסם הוא נטילת יכולת התגובה מהנשלט. אומנם ישנה שפת גוף, אך חסם פה מגביר את אחריות השולט ומגביל את יכולת הנשלט להגיב בצורה משמעותית, אולי יותר מכל צורה אחרת של ריסון. מכל מתקני השליטה, הגאג מקצין את התלות וההבנה הנדרשת משולט לנשלט.

בטיחות:

כמו בחלק גדול מהמשחקים בבדס"ם, הפעולה עצמה פשוטה אך האחריות המלווה בה היא גדולה. כל חסימה של הפה משפיעה באופן ישיר על מערכת הנשימה ומציבה את הנשלט במצב מסוכן. מצבים מתפתחים יכולים לגרום למשהו תמים כמו גאג קטן ומחורר היטב להפוך לסכנת חיים. מספיק השילוב של גאג, ובחילה קלה שהופכת להקאה כדי ליצור מצב מסוכן. אין להשאיר מישהו עם גאג ללא השגחה!

אומנם הגאג מיועד להשתיק את הנשלט, ורובם אכן מונעים את יכולת הדיבור, אך מעטים מהם יכולים אכן לגרום ליותר מאובדן יכולת הדיבור. ברוב הגאגים יש לנשלט אפשרות להשמיע קול מבעד לחסם- עובדה זו מקלה ונותנת את האפשרות ליצור סימן מוסכם שהוא שווה ערך למילת בטחון. במשחק אינטנסיבי או בתנאים בעיתיים (ברעש של המועדון) מומלץ אף להוסיף חפץ בולט (ממחטה אדומה, ויברטור ורוד או כל מה שבא) אותו מחזיק הנשלט והפלתו היא סימן למצוקה.


יש לברר את מצב בריאות הנשלט לפני השימוש בחסם.
דברים שחייבים לדעת:
מחלות נשימה, אסטמה, דלקת ריאות, שפעת או אפילו הצטננות קלה.
אפילפסיה או כל מחלה אחרת שהשימוש בחסם עלול לשמש כזרז להתקף.
ניתוחים או שברים כלשהם באזור הלסת.
טראומות עבר משימוש בחסם.
אלרגיות.
במידה ויש ניסיון עבר, רגישות לסוגי החסם ולגודל.
יש לזכור, גאג הוא כלי חזק הנושא בחובו סכנות פסיכולוגיות. מעטים מוותרים על זכות הדיבור בקלות, ולכן למשחק בגאג עלולות להיות השפעות מרחיקות לכת (חלקן חיוביות מאוד). אפשר ורצוי מאוד לאמן את הנשלט בשימוש, מעבר איטי מהקל (גאג סוס) לכבד.

על מנת לשמור על חוקי הבטיחות נהוג (ואף רצוי) לדחות את המשחק בגאג לשלב הכרות מתקדם.

טיפול והגיינה בגאג, על פי חומר הגאג, יש לזכור כי רוב הגאגים מכוסים חומר רך כל שהוא (עור, גומי, לטקס) חלק מחומרים אילו סופגים נוזלים, ולכן אין להעביר גאג מאדם לאדם.

גודל הגאג:
גאג גדול מדי עלול לגרום לכאבים עזים, עד לנעילת לסת. גאג קטן מדי עשוי לגרום לסכנת בליעה או פשוט לא יהיה יעיל. השילוב של גאג וכאב (שוטים, מחבטים או סתם ספנקינג) עלול לגרום להזזת גאג ממקומו. הדרך היחידה לדעת זה לנסות.

חומר הגאג:

סוג החומר מוכתב מצורת הגאג, שגופו הנכנס לפה עשוי מהחומרים הבאים: פלסטיק, לטקס, גומי, עץ, עור ואף מתכתת. גאג מחומרים קשיחים יש לצפות בחומר רך על מנת למנוע סיכוי של פגיעה בשיניים כתוצאה מנשיכה או מכה. חומרים שניתן לנשוך דרכם או מתפוררים, לא מומלצים לשימוש עקב סכנת חנק. הרצועות הסוגרות על הראש עשויות לרוב מעור או מבד אלסטי כלשהו הנסגרים באבזמים או סקוצ'.
מלבד מגבלות הבטיחות, המגבלה היחידה לחומר הגאג היא הדמיון.


סוגי הגאגים, שימוש ומילון מונחים:

קשה עד בלתי אפשרי לבצע חלוקה ממשית בנושא. החלוקה הנ"ל מבוססת על מידע מאתרים שונים והיא לא מוחלטת, נכונה או מייצגת שום דבר יותר מניסיון ליצור סדר בתוהו ובוהו השורץ באינטרנט.

החלוקה הבסיסית ביותר היא לשני סוגים(OTM – Over The Mouth) – מעל הפה או בתוך הפה. ישנם שילובים בין הסוגים שנוצרים על פי הצורך (על מנת להחזיק משהו בתוך הפה אנו זקוקים למשהו מעל, גאג מעל הפה בלבד הוא לא יעיל, מה שגורר לרוב הכנסה של אובייקט כלשהו לפה).

סוגים בסיסיים של גאג על הפה הם:
מטפחת או צעיף, חגורה , נייר דבק, זמם, מחסום.
הדרך הבסיסית ביותר על מנת להשתיק את הנשלט- קושרים סביב הראש והפה מכל הבא ליד.

סוגים בסיסים של גאג פנימי:
תחתונים, מטפחת או כל פיסת בד הנתחבת פנימה, כדור, פין, מוצצים, טבעת, מתג, פלאג, סטרפ- און.

הוריאציות השונות גאג על הפה:

גאג מחשוף ( CLEAVEGE ): נקרא כך על שם הצורה שהוא משווה לנשלט, הרעיון כאן הוא לא לכסות את כל הפה אלא להשתמש ברצועה דקה שחוצה את הפה בין השיניים ומתהדקת. יפה ולא יעיל, מספר לא מבוטל של אנשים אף יכולים לדבר למרות מחסום שכזה.
יתרונות: פשוט, לא מפריע לנשימה, מאפשר בליעה ללא בעיה, בסה"כ הגאג לנשלט המתחיל.
חסרונות: סימנים ופציעה של צידי הפה.
http://www.maledom.co.il/main/lib/equipment/gag-s.htm

גאג מאגד מדבק ( DUCT TAPE) :
חביב סרטי החטיפה מודרניים וכוכב פנטזיות האונס, קל זול ושימושי יעיל למדי, ההסרה עלולה לכאוב.
המלצה, קחו סכין חדה ופיתחו חריץ אוויר, זה כמעט ולא ישפיע על שימוש הגאג, אבל אני מבטיח רגע מפחיד לנשלט.
וארציות של גאג מדבק כוללות גאגים מניילון נצמד, או מחומר נפלא הנמכר בחנויות מסוימות בחו"ל כ- BONDAGE TAPE.
http://www.xxx69.net/bv/020/013.jpg


גאג טבעתי:
לדעתי הגאג הפשוט ביותר להכנה, טבעת ברזל עטופה בעור עושה נפלאות, הרבה מקום לאוויר להכנס שלא להזכיר (במידה והנשלט יכול לשאת טבעת בגודל הנכון) מאפשר חדירה לפה.
נחשב לגאג קשה ולא נוח. מעודד ריר מאוד ולכן עקב העובדה שהפה פתוח נחשב מאוד במשחקי השפלה.
מעולה למשחקי חנק עם מים או שתן, ולאימון בליעה של זרע.
חסרונות: עשוי במידה לא מתאימה לגרום לגירוי בחניכיים, בשיניים או בצדי השפתיים.
http://www.stockroom.com/j204plus.htm
http://www.extremerestraints.com/stat/st625.html
ומשלנו:
http://www.maledom.co.il/main/lib/equipment/gag-r.htm

גאג סוס (BIT ):
כמרומז משמו נראה כמו רסן של סוס ושימושו העיקרי הוא בשימוש למשחק בסוס אנושי, למעשה נוח ביותר. יתרון גדול נוסף הוא היותו אנכי ובשימוש נכון מפחית מאוד את הסיכוי לנזק לשיניים. לא השתמש במתכת חשופה.

http://www.madame-s.com/cgi-bin/madame-s/HT49.html

הוריאציות השונות גאג משולבים (או יותר ספק לפה ספק לשם):

גאג כדורי:
חביב הקהל, אמין, פשוט ליצירה, והראשון בין הגאגים שהינו שילוב בין על ופנים הפה. על דרגת הפלישה אפשר לשלוט על ידי התאמת הגודל והמידה בו הרצועה מושכת / פותחת את הפה.
הרעיון הבסיסי הוא של כדור מגומי או חומר דומה שדרכו מועברת רצועה לקשירה נוחה.
תנוחת הפה מונעת לרוב בליעה נוחה ולכן יש להיזהר בשימוש ממושך.

http://www.stockroom.com/a260.htm

ואריאציה על גאג כדורי:
שימוש בכדור אימון של גולף, הכדור הנ"ל הוא כדור פלסטיק מחורר קל וחזק, האדפטציה בו לשימוש היא קלה ביותר (העבר חבל או פיסת בד דרך שני חורים, והופלה הגאג מוכן)

http://www.maledom.co.il/main/lib/equipment/gag-g.htm


גאגים פולשניים:

תחתונים (או כל סמרטוט בד אחר) – עשוי להיות מסוכן עד מסוכן מאוד :
הוראות השימוש הנן פשוטות: קרע/י תחתונים גלל/י לכדור. בתנועה אחת החלטית תחב/י אל פי הנשלט.
מומלץ לשלב משהו מעל כדי למנוע מהנשלט לירוק את המחסום.
בתצורה הנכונה אחד מהמשפילים שבגאגים.
יש להיזהר מקצוות שעלולים להגיע אל מעמקי הפה ולעורר את רפלקס ההקאה. יש להיזהר מהצטברות נוזלים מתחת לבד. במידה והסמרטוט סופג יותר מדי נוזלים הוא מאבד את יכולת הספיגה ורוק מצטבר בפה. בשילוב עם תנוחה לא נכונה (כגון שכיבה על הגב) השימוש הנ"ל עלול לגרום להרגשת חנק מהירה מאוד.
השימוש הנכון הינו על ידי קשירת קשר במרכז התחתונים ותחיבת הקשר בלבד לפה, כך ניתן לשלוט בכמות הבד שבפה בצורה יעילה. (שלא לדבר על הנוחות, קל יותר לחבר רצועת בד נוספת (מי אמר חזייה?) על מנת שתשמש כרצועת הראש.
יש לזכור כי בדים מסוימים כמו משי מתהדקים כך שאין אפשרות להתיר אותם. שמור על כלי חילוץ (מספרי חובשים) בהישג יד.


גאג פין:
גאג בצורת פין המחובר לרצועה, נהדר למשחקי השפלה. החל מאורך מסוים הופך למשחק קצה אמיתי עקב הפלישה אל הגרון והסכנה מגירוי רפלקס ההקאה.
http://www.extremerestraints.com/stat/penis_gags.html


גאג צינורי ( (MUZZLE :
חביב, מאפשר נשימה קלה, יש לשים לב שעומק הגאג לא יהיה כזה שיגרום לרפלקס ההקאה להתעורר.

http://www.extremerestraints.com/stat/du615.html

גאגים למתקדמים:

גאג עשוי חבל (באופן לא מפתיע, חביב המחבר):

חבל הוא כלי המשחק הוורסטילי ביותר שהומצא, ככך ישנם צורות אין ספור להכין מחבל גאג, חלקן מסובכות חלקן פשוטות. השימושים הנפוצים הינם הכנת גאג דמוי סוס והכנת גאג כדורי.

http://rainbowrope.com/all.html

גאג כפול:

http://www.madame-s.com/cgi-bin/madame-s/HT72.html


מקלות סיניים (אחד מחביביי, בעיקר בשל השילוב של המראה האוריינטאלי בזמן משחק בחבל):
החומרים: זוג גומיות חזקות וזוג מקלות סיניים.
מאחר ולא מצאתי תמונה זמינה הרי הוראות שימוש:
קחו צמד מקלות אכילה סינים או כל חפץ דומה, חברו ביחד על ידי שימוש בגומייה אחת בצד, הרחיקו מקל אחד מהשני, משכו את לשון הנשלט, מקמו את המקלות מעל ומתחת ללשון, השתמש בגומייה על מנת לחבר בין המקלות בצד השני. מכאן דמיון השולט הוא המגבלה יחידה- ניתן לתלות לא מעט משקל על המקלות, ליצר בעזרת חבל מושכות. ועוד כיד הדמיון הטובה.
המלצה חמה: להשתמש במקלות מהסוג היקר, על מנת לוודא כי לא נתפסים בלשון שביבי עץ.

גאג דנטאלי – "שובר לסת" :
דיבור הוא כמעט בלתי אפשרי בשימוש בגאג הזה לעומת זאת השימוש בפיו של הנשלט אינו נפגע כלל. יתרון נוסף אדיר הוא שישנה אפשרות לשנות בקלות את מידת פתיחת הפה תוך כדי משחק.
חיסרון עיקרי – מחיר. אחד הגאגים הבודדים שקשה מאוד לייצר בבית.

http://www.medicaltoys.com/whiteheadgag.htm
http://www.extremerestraints.com/stat/ns135.html

גאגים עם תוספות (דוגמאות):
http://www.extremerestraints.com/stat/st636.html

גאגים מתנפחים:
גאג מסוכן, יש להשגיח בשבע עיניים בזמן שימוש.
http://www.extremerestraints.com/html2/gaginflate.html

גאגים כחלק ממסכות וכיסויי ראש:

מסכות רבות (HOODS ) וכן כיסויים מתוחכמים יותר מגיעים מאובזרים בגאג. הם מחולקים לעשרות סוגים, חלקם כיסוי ראש מלא, חלקם חלקי, בכולם יש לודא כי נתיב האוויר של הסאב (או החורים הקטנטנים בשביל האף) פנוי.

דורש התאמה אישית למשתמש. ואין להעביר מאדם לאדם.



דעה אישית:
יש לזכור כי בכל יום נתון אותו חסם ענק, קטן או חביב יכול לא להתאים, ולכן ההמלצה האישית שלי למשתמש הקבוע היא לשמור מספר סוגים של חסמים זמינים. יש לזכור כי ההכנה של גאג היא פשוטה, העלות נמוכה והכיף מהשימוש הוא רב.


קישורים:

http://www.gaggedlist.com/
http://www.gaggedtop.com/

אתרי עשה במו ידיך:

http://www.knottysilkscarf.com/how_to_tie.htm

חנויות:

http://www.medicaltoys.com/gagsblind.htm
http://www.stockroom.com/gags.htm
http://www.extremerestraints.com/
http://www.madame-s.com/

אתרים בתשלום:
http://gaggedgals.com/
http://www.women-tied.com/
http://www.sadiebelle.com/





defluo{BDOC} לא אסתום! - בנט אהובי/ יקירי/ אבא-

עוד לא הצלחתי לקרוא את הכל, אבל אני מוסיפה למועדפים שלי...

מדהים!

מותר להפנות עוד אנשים חסרי ניסיון לפוסט המרהיב?

דפ.
לפני 18 שנים
Bent - please do
לפני 18 שנים
דנדיליון​(שולטת) ילדה - אחת הפנתה אותי. אז באתי.
לפני 18 שנים
Qcandy​(נשלטת) - תודה ממצה.
לפני 4 שנים
Bent - ובסוף הגיע אפילו למגזין
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - שאפו ובצדק
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י