סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 14 שנים. 28 ביוני 2009 בשעה 9:29

יצאתי בשישי למסיבה ולא הבנתי מה אני עושה שם ולמה. בדרך ליוו אותי הודעות האסמס של אור, שקראו לי לחזור.
אני לא יודעת אם זה מצב הרוח שהיה לי, העובדה שהשתנתי והתבגרתי בשנתיים והפכתי לאמא או אמת אוביקטיבית, אבל המסיבה היתה נוראית בעיניי.היה חם, צפוף והמוני ברמה שכבר לא מהנה, המוזיקה לא הרקידה, רוב האנשים היו לא מוכרים וכעבור דקות אחדות כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה "תוותרי על האגו הענק שלך ותחזרי אליה, הרי שם זה המקום האמיתי בו את רוצה להיות". ולא רציתי. מאד לא רציתי. גם כי האגו הענק שלי מגן עליי וגם כי היה לנו כל כך רע ביחד, כל כך הרבה זמן, כי הפגיעות נערמו להררי ענק, עד שנדמה היה שאנו חיות בחיריה, כי הכבוד ההדדי הלך ונמחק, כי שכחנו בדרך מה זה להיות בנות זוג ואפילו חברות וכל מה שהיה בינינו זה שני ילדים מדהימים ששתינו כל כך אוהבות. כי שתינו הפסקנו להיות האשה שבה השנייה התאהבה והפכנו לשתי קורבנות עלובים של הקשר, שמתחרות זו בזו מי נפגעה יותר ומנהלות פנקס חשבונות של עלבונות וקשיים.

חזרתי מהמסיבה בתחושה של עצב ענק,של אני כבר לא יודעת מי אני ומה אני באמת רוצה מעצמי וממנה. ואתמול ניהלנו שיחה ארוכה, רגע לפני ויתור אמיתי ושלם על הכל ולתמיד. שוחחנו על הקושי, על הכאב והעלבון וכן, על האהבה שעוד שם וקיימת, על התמימות בלחשוב שהיא יכולה לנצח, כשהנה, כל כך הרבה זמן ניסינו ונשארנו והיא בעיקר ניצחה אותנו ושינתה את שתינו לבלי הכר, משתי נשים מלאות שמחת חיים, מיניות ויצירתיות לשתי אומללות שמשוויצות כל אחת ברשימת הכאב שלה.

ככל שהשיחה התארכה, כך הבנו יותר כמה אהבה עוד יש שם כמה ויתורים שתינו נצטרך לעשות אם נבחר בה שוב, כמה מחירים כבדים עוד נשלם כדי שהיא סופסוף תצליח ותהיה דומה למה שהיה לנו פעם והתלבטנו והתחבטנו והגענו להחלטות וביטלנו אותן והחלטנו שוב ואחרי שעות של התשה הדדית היתה רק מסקנה אחת ששתינו הצלחנו להגיע אליה - כן, הסיכון לפגיעה חוזרת קיים וגדול, אבל לא נסלח לעצמנו ולא נצליח באמת להתקדם הלאה, אם לא ניתן לעצמנו סיכוי אמיתי ומלחמה אחת אמיתית והדדית על הקשר הזה. אנחנו אוהבות מדי מכדי לוותר לפני החייאה אחרונה והפעם אין צ'אנס נוסף - החולה יחיה או ימות.

קמתי בבוקר בלי זעקות שמחה, פעמוני כנסייה לא צילצלו וזעקות קוללו לא נשמעו מכיוון הלב שלי. קמתי בפחד איום וענק ממה ההחלטה הזאת תעשה לנו הפעם ועוד כמה כאב נסב אחת לשנייה לפני שזה יגמר סופית ועם תקווה אחת קטנה, כמעט בלתי קיימת, שאולי אולי הפעם נצליח לא להכשל שוב, נצליח לגרום אחת לשנייה את האושר שידענו להעניק זו לזו פעם,כלכך מזמן.

אז אני שוב מהמרת, מהמרת על האהבה הזאת והקשר הזה ואני יודעת שאני מהמרת על סוס חולה, אבל אני עוד זוכרת איך הסוס הזה היה אלוף המירוצים ובתוכי, כל מה שאני רוצה זה לתת לו סיכוי לנצח שוב.


השולט אור​(שולט) - נשמת חיי, זכה שלי,

הפחד הדדי אבל האהבה הענקית הזו שלנו - תנצח.

את הבחירה שלי. בחירה מוחלטת שאין שום היסוסים לזמן קבלתה ולאחריה. את האישה לצדה אני רוצה להזדקן. וכן, הטבנו להרע זו לזו במשך כל כך הרבה זמן, עד שקצת איבדנו את עצמנו וזו את זו.

בואי נעשה טוב יחד אהובה שלי. בואי נתחבק אל תוך הפחד, ונקפוץ יחד לא אל התהום, אלא אל העתיד שמחכה לנו עם זר פרחים ביד ומבקש שרק נעצור לרגע כדי להכיל את היופי שיכול להיות בו.

את נשמתי, את זוגתי ואת אהבת חיי.
באהבה שכזו יכול להיות הכי טוב או הכי רע. היינו בטוב וברע יחד. היינו לחוד ובחרנו להיות שוב יחד. עכשיו, בואי פשוט נעשה לנו טוב.

אני מאמינה בנו אישה שלי. אני מאמינה בנשים שאנחנו, בזוגיות שלנו ובעיקר באהבה שלנו.
לפני 14 שנים
משחקת באש - שיהיה לכן המון בהצלחה
לפעמים גם אם זה נראה אבוד מראש
ברגע אחרון זה פועם מחדש
תזכרו איך התחיל הכל ומה מחזיק אתכן יחד
הרבה הרבה אושר ואהבה לכן
לפני 14 שנים
diti - להיות אמא - חוויה משנה חיים.
פתאום כל סידרי העדיפויות משתנים, פתאום את מגלה בעצמך תכונות שלא ידעת שהיו קימות.

זוגיות עוברת משברים בעיקבות לידה.
ועל אחת כמה וכמה שלכן.
(עם כל הקשיים שגם ככה היו קיימים בה קודם).

יקירתי, (בעצם - יקירותי), אם אתן רוצות להצליח לכו ליעוץ זוגי.
כמה שזה נשמע הזוי, אני באמת ובתמים חושבת שזה הדבר שיכול לעזור לכן.
לכו לכמה פגשות.

נשיקות.
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - וואו. המודעות והאמיתיות, הנכונות להסתכל למציאות בעיניים ועדיין לא לוותר. זה מה שנותן לכן סיכוי.
מחזיקה לכן אצבעות.
לפני 14 שנים
זרה מוכרת - אוהבת אותך מאוד יקרה שלי.

את השאר,
בפרטי
לפני 14 שנים
צ'יטה​(שולט) - איזה כיף
עכשיו כל מה שנותר זה לתקן את הבעיות שגרמו למקום הזה וכל ישראל שמחים וצוהלים
מזל טוב ואיחולים לאהבה העצומה שלכן
}{
לפני 14 שנים
קובלט - שמחה לקרוא את זה, שמחתי לפגוש אותך.
שיהיה לכן המון המון בהצלחה בחיבור המחודש!
(וזו לא את, אגב, המסיבה הייתה נוראית! יצאתי משם אחרי שעה ספוגת עשן ואכזבה)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י