שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזוקה באזיקים

#FF1493
לפני 14 שנים. 11 ביולי 2009 בשעה 21:54

אז הציעו לי שלישיה. איזו דרך מצוינת לחזור לכתוב, הא? לא שחזרתי או משו, הלו הלו, אתם חונקים אותי עם המחויבות הזאת. אני לא בנויה לקשר בלוגי ארוך טווח.

מגניב, שמציעים לך שלישיה. את מרגישה נחשקת פי שתיים. את הולכת עם שתי צמות, והן עשויות להימשך על ידי שני אנשים שונים בו זמנית! אחד מכל צד, ואחד מכל מין. ואפרופו מין... כן. שניהם נאים בעיניי.

ובכל זאת אני עומדת להגיד לא כשהם יתקשרו (היהי. הם. יתקשרו. ברבים. ישות כלשהי ברבים תתקשר אליי כדי שנעשה שלישיה. אולי ההתלהבות הזאת פרובנציאלית, ואולי ינשלו אותי רשמית מתל אביב, אבל מה לעשות, זה מגניב אותי). אפילו סתם סטוצים, אחד על אחד, לא רוצה עכשיו. לא מסוגלת לשכוח את הזוגיות שהיא מה שאני רוצה באמת, אפילו לזמן הקצר שנדרש לשכוח אותה כדי ליהנות מסטוץ. אז עם זוג? זוג זוגי? שיש לו זוגיות, והזוגיות הזאת תהיה מולי? (או מאחורי, או מצדדי, או בתוכי, בסדר, בסדר. רעיונית היא תמיד תהיה מולי). כמו לאכול סלט (טעים) עם תמונה של גלידה מול העיניים. לא רוצה סלט. כבר מראש המחשבה על האחרי מדכדכת אותי.

אז אני אגיד לא. אבל בינתיים, היי, הציעו לי שלישיה.

Grey / Green - אוי והידד משמשים בי בערבוביה.
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אפילו אני לא יודעת להבדיל ביניהם כרגע, האוי וההידד. מה שכן, עכשיו הכנסת לסיפור כל מני דמיונות של ממשמשים בערבוביה. הולך טוב, דווקא :-)
לפני 14 שנים
Grey / Green - אם כך - אוי! וגם: הידד!
לפני 14 שנים
בודק - בשלישיה תמיד יש איזה
סרח עודף
בשניים יש מצב שהם יהפכו לאחד
ואז לב ונפש וגוף נשזרים
באהבה
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - תמיד? לא בטוחה. למעשה די ברור מההודעה שאין לי מספיק (או כל) ניסיון כדי לחוות דעה. אבל כל משפט שמעורבת בו המילה "תמיד" מעורר בי אי נוחות. מה שבטוח, שאני ארגיש עודפת, או חסרה.
לפני 14 שנים
בודק - אולי תמיד זה קצת מוחלט למדי
ויש מקום להמיר אותה במילת לעיתים
ככל הנראה היא נפלטה כסרח עודף
בשעטת המקלדת
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - לא יודעת אצל אחרים, אבל בחוויה הפרטית שלי ממש לא. היו לי שלישיות (ויותר) שהיו רוויות אהבה וקסומות לחלוטין.
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - איזה כיף זה לקבל הצעות אטרקטיביות. ואיזה כיף זה להיות מסוגלת לסרב להן. :-)
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אני מניחה שיש בזה תחושה של חוזק, של היכרות עצמית לפחות. ועדיין, לא בטוחה שהייתי מגדירה את הרגשתי הנוכחית ככיף. זאת אחת הסיבות שידעתי די בוודאות שמוטב לדחות את ההצעה המלבבת. אם זה מדכדך אותי עוד לפני שקרה...
לפני 14 שנים
Succubus​(אחרת) - כן, אני מניחה שה"כיף" בא מנקודת המבט הפרטית שלי, שבפעם הראשונה שגיליתי שאני מסוגלת לסרב להצעה אטרקטיבית כי היא לא התאימה לי באותו רגע - כלומר, שאני לא נאחזת בפחד הפולני של "אולי אף פעם לא יהיה שוב?" - זה עשה לי נורא כיף.
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אה, טוב, זה כי את בן אדם הרבה פחות מפוחד ופולני ממני :-)

כמו כן, סתמי.
לפני 14 שנים
Cafe​(שולט) - תמיד אלוהים מחלק אגוזים למי שאין לו שיניים
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - זאת אגדה אורבנית. נראה לך שאלוהים מחלק אגוזים? יש לו זמן לחלק אגוזים? בפועל יש שרשרת שלמה של האצלת אגוזים במורד סולם הדרגות, ובסוף תמיד איזה רבי זוטר נתקע עם כל האגוזים, והוא מאבד את הרשימה של האנשים בלי השיניים, ורופאי שיניים לא יכולים לחלוק מידע כזה בגלל חיסיון רופא (שיניים)-מטופל, והרבי סתם זורק את האגוזים לפח ולא מחלק אותם בכלל. ושאני לא אתחיל בכלל לדבר על הסנאים, ועל האנשים שאלרגים לאגוזים.
לפני 14 שנים
pinktonette​(נשלטת) - או על הסנאים שאלרגים לאגוזים O-:
לפני 14 שנים
ManDeHu - חחח
לפני 14 שנים
Cafe​(שולט) - וגם לא על הגמד, כורתי העצים , השר ואהובתו ...

ובטח שלא תדברי על הסודות והרזים בשלושת האגוזים שלך (טוב נו הפעם רק שניים אבל את בתחילת הדרך..)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י