סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 14 שנים. 14 ביולי 2009 בשעה 9:49

* קלייר שלי, כל כך הרבה זמן בלי סשן. הנה משהו שיחמם אותך, לקראת הסשן הקרב ובא.

-------------

כל מי שרצה להרשם למכללה הנחשבת, נאלץ להגיש תיק עבודות מרשים. זויה, שהיתה אחת המרצות הבכירות במכללה, ידעה זאת וניצלה את העובדה להגדיל את תזרים המזומנים שלה. בשעות הפנאי ובחופשים נהגה לתת שיעורים פרטיים למועמדים הפוטנציאליים ולעזור להם להכין תיק עבודות ראוי. זה לא היה מאד אתי מצידה ללמד תמורת תשלום את תלמידיה העתידיים, בוודאי לאור העובדה שהיא היתה אחת מהמחליטות בוועדת הקבלה, אך היו לה צרכים שרק כסף יכל לספק. היא אהבה לחיות את החיים הטובים, להתענג עליהם, לרכוש לעצמה את הנעליים היוקרתיות ביותר, הבגדים הסקסיים ביותר ולצאת לחופשות יוקרתיות, שכללו תפנוקים והנאות בשרים. אבל יותר משזויה אהבה כסף, היא אהבה נשים ולא סתם נשים - נשים כנועות וצייתניות, בהן יכלה לעשות כרצונה.

בשעה שש בערב צלצל הפעמון בדירתה היוקרתית שבצפון ת"א. בפתח עמדה בחורה כבת 22, קטנה, בעלת מראה נאיבי משהו וחזה בולט, שכמו ביקש להסתתר מתחת לחולצת טריקו גדולה. זויה סקרה את גופה עד שהבחורה חשה שקרני רנטגן חודרות לה לאיברים הפנימיים ביותר והחלה לזוז בחוסר נוחות. "היי, אני שחף, באתי לשיעור הפרטי, לא איחרתי, נכון?". הטון המתנצל סיפק לזויה את התשובה שרצתה.
הבחורה הזאת היא בדיוק מה שהיא זקוקה לו עכשיו - קינוח חם ומתוק, טרף חדש שיחמם את מיטתה, ינעים את לילותיה ויגרום לה את הריגוש האהוב שבכיבוש ובאילוף.

השיעור התנהל על מי מנוחות. זויה היתה קרירה אך מקצועית וסיפקה לשחף את כל הידע הדרוש לשיעור ראשון. לפני ששחף יצאה מביתה, היא הגישה לה ביד מהוססת את שטר הכסף. זויה הניחה לו ליפול, כמו בהיסח הדעת. שחף מיהרה להתכופף ולהרים אותו. זויה נעצה בה מבטים מרוצים. כך היא תראה כשתכרע ברך לפניה. כך ישבנה יבלוט כשיפגוש את השוט, כך פיה של שחף יתקרב לאצבעות רגלה הלבנה, רגע לפני שיצמד אליה וילקק אותה לאות תודה על האילוף. אין ספק, שחף עומדת להיות כלבתה החדשה.

"אני מצפה שתגיעי לשיעור הבא עם כל השיעורים שהטלתי עלייך", אמרה בטון סמכותי, "אין לי סבלנות לתלמידות עצלות. אם את רוצה להיות תלמידה שלי, את תצטרכי להפגין חריצות וציות מלא לכללים שלי. אחרת לא תתקבלי לא אליי ולא למכללה, זה ברור?", שאלה בטון שכבר יודע מראש את התשובה.

שחף הופתעה מעט מהתוקפנות שבדרישה, אבל מיהרה לענות: "כן, בטח, אני אכין את כל השיעורים ואציית לכל כללי השיעור שלך. אני חייבת להתקבל למכללה, את לא מבינה אפילו כמה".

"יופי מתוקה", אמרה זויה, הפעם בטון רך יותר, כשידה מלווה אותו ומלטפת קלות את ראשה של שחף, "אני בטוחה שתהיי תלמידה מצטיינת".

צמרמורת עברה בגופה של שחף. היא אפילו לא הבינה מדוע. משהו במגע של זויה היה אחר, אחר משל מורה שנותנת לה חיזוק. היא לא ידעה אם זאת צמרמות של עונג או של פחד, אבל היא בהחלט עתידה לגלות שמעתה שני אלה יהיו שזורים בחייה יחד. חייה כשפחתה של זויה רק מתחילים.

פעם פרח​(נשלטת) - נשמע מצויין :-)

הרבה הנאה לך ולקלייר {}
לפני 14 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה שפחה מומלצת שכמותך:) }{
לפני 14 שנים
קלייר​(נשלטת) - גבירה שלי,
החלטת לשגע קצת את השפחה שלך ביום לוהט?
את הרי יודעת איזה כבשן בוער בי אלייך גברתי... אני עולה בלהבות כשאת רק אוחזת בשערי... אני מתגעגעת אלייך גברתי. מתגעגעת לאושר שאני מרגישה כשאני בזרועותייך. לאושר שמציף אותי כשעינייך פוגשות בשלי.

שפחתך. תמיד.

למרות עייפותה, החליטה שחף לבטל את הפגישה שהיא קבעה לאותו היום עם יעל, חברתה הטובה. הקומדיה הרומנטית שהן תכננו לראות, נראתה לה לפתע סתמית.

במקום לצאת לסרט, היא הסתגרה בחדרה מול המחשב, המחברת והספרים, והתמקדה בהכנת שיעורי הבית שהוטלו עליה. השעות חלפו ביעף, ובשלוש בלילה היא יכלה לסגור את המחברת בתחושה שבעת רצון, של מי שמילאה את המטלות שהטילה עליה המורה.

עם כניסתה למיטה היא גילתה שדמותה של זויה מככבת במחשבתה ובהזיותיה, כשאצבעותיה חמקו מתחת לסדין המכסה אל בין רגליה. משהו בטון המורה, המצווה של מורתה, גרם לתחושות לא מוכרות בבטנה. שחף ידעה שהיא נמשכת גם לנשים, היא אפילו שכבה עם כמה מאז הצבא. אבל בזויה היה משהו אחר שגרם לה לרצות להצטיין מולה.

היומיים הבאים חלפו באיטיות מייסרת. פעמיים היא הרימה את האפרכסת מבקשת להקדים את השיעור שנקבע לה. דמותה חמורת הסבר של מורתה שעלתה במחשבתה, גרמה לה לסגור את הטלפון בחוסר נוחות. היה לה ברור שהמורה החדשה שלה, לא תאהב שתלמידתה תציק לה.

ביום בו התקיים השיעור, היא התעוררה בתחושת ריגוש. לקח לה יותר משעה לבחור את הבגדים אותם תלבש. זה מהודר מדי, זה פשוט, זה מבליט מדי את השדיים וצועק את הרעב שהיא מרגישה, וזה חסר כל ייחודיות. לבסוף היא בחרה בחצאית בצבע חמרה כתמתמה שגלשה בגלים על רגליה, ובגופיה לבנה צמודה. בלב הולם היא לחצה על פעמון ביתה של זויה בדיוק בדקה הנכונה.

לקחתי לי את החירות גברתי :)
אני מזדהה... :):):)
לפני 14 שנים
Belisana​(שולטת) - שפחונת, רואים שמזמן לא קיבלת חינוך ראוי.
מצד אחד, יופי של המשך, מצד שני, לקחת לעצמך חירות שלא קיבלת ממני, להמשיך את הפנטזיה של גבירתך ולכן (תמיד מגיע ה"ולכן"), מגיע לך עונש. אני כבר אחשוב על משהו יצירתי :)
לפני 14 שנים
עבד מחמד​(נשלט) - ממממ , איזה כייף לכן
לפני 14 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מותק}{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י