אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 20 ביולי 2009 בשעה 15:46

אני מנשק אותה לשלום ומאחל לה טיסה נעימה. אנחנו מחייכים כממתיקי סוד. כשהיא מעבירה יד דרך השיער שלי ואני - מתחת לחצאית שלה, אני מסתכל הצידה ורואה שהוא מאדים מכעס, נושך את השפה. אף פעם לא ראיתי מישהו נושך את השפה באמת, לא בתור ביטוי כזה. הוא נושך.

הוא עומד על הברכיים על בדיוק ארבע משבצות בסלון שלי. הוא עירום ועומד לו. אני חושב שזאת הפעם הראשונה שראיתי גבר אחר עם זקפה. זה מוזר לי, אבל לא מוזר כמו שזה היה לפני שעתיים, כשהיא באה איתו עם שרשרת קטנה ומזוודה קטנה. אני קצת שולח אצבעות, קצת מרים לה את החצאית, קצת מסיט לה את התחתונים, והיא צוחקת ואומרת, "עזוב אותך, אני מאחרת". אני לוחש לה לתוך האוזן, "נו, קצר, מה איכפת לך", ולא מפסיק. אני מסתכל רק עליה עכשיו, אם אני אסתכל עליו אני אתחיל לצחוק.

היא מתנגדת, אבל לא ברצינות, אז אני תופס לה את העורף ומנחה אותה שתתכופף על הדלפק בכניסה. אני מרים לה את החצאית, נותן לה מכה קטנה בטוסיק, שתרים אותו, שתפסק את הרגליים. הנה היא ברגליים ישרות, התחת באוויר, התחתונים החמודים שלה מוסטים הצידה, וכולה כוס מזמין בכניסה לבית שלי. אני מעביר לה יד על הירכיים, בין הרגליים. היא נשענת על הדלפק בצייתנות והשיער נופל לה על הפנים. כשאני מוריד את המכנסיים אני מרגיש מוזר שוב, אבל אני נכנס אליה ושוכח מזה. אני מזיין אותה - מהר, הבטחתי - ומלטף לה את הדגדגן. היא מסתכלת הצידה ונובחת אליו, "תתישר. שים את הידיים על הברכיים" - וגונחת - "שאני לא אגיד לך עוד הפעם, הבנת?" אני מזיין אותה חזק יותר עכשיו. היא צודקת. זה באמת מחרמן אותי.

הוא אומר לה, "כן גבירתי". אני תופס לה את העורף ומצמיד את הלחי שלה לדלפק. היא גונחת. אני מכאיב לה. אני מסתכל עליו. הוא מסתכל על הרצפה, לראות שהוא לא חורג מהמשבצות שהוקצו לו. בחוץ מישהו צופר, אולי המונית שלה. היא אומרת בין גניחה לגניחה, "אל תגמור, טוב?" ואני אומר, "מה איכפת לך, נו, שהוא ינקה". היא אומרת, "לא רוצה את ההרגשה הזאת בטיסה. תגמור אחר כך". אנחנו מתמקחים ככה בזמן הזיון, כמו חברים ותיקים. חברים ותיקים עושים טובות זה לזה. כדי לגמור היא צריכה קצת יותר כאב, אז אני לוחץ לה יותר על העורף ומזיין אותה יותר חזק. אני מזיע לה על התחת, על התחתונים המוסטים אבל לא מופשלים שבינה לביני. כשהיא גומרת היא עושה המון רעש והיא מסתכלת עליו בעיניים בהירות, מטורפות, והוא מסתכל עליה במבט סתום, מטורף גם כן. אני יוצא ממנה, מסוחרר לא מהזיון אלא מההפסקה של הזיון. היא מיישרת את הבגדים ונותנת לי חיבוק רך ונשיקה קשה. היא הולכת אליו, הוא מסתכל עליה מלמטה. אני חושב שהיא תתן לו איזה רגע אוהב של פרידה, בכל זאת לשבועיים היא מפקירה אותו פה אצלי, אבל היא פשוט מעיפה לו סטירה, דוחפת לו אצבע נוזפת בפנים ואומרת "תתנהג איתו יפה או שאני אחתוך לך את הביצים".

בת זונה קשוחה.

היא סוגרת את הדלת מאחוריה ואנחנו שומעים אותה נכנסת למעלית. אני לוקח כיסא ומתיישב מולו. הוא מסתכל לי על הנעליים.

"אז זה רק אתה ואני, גבי", אני אומר לו.

"שמע, מייק -" הוא אומר. אני בועט לו בביצים.

"תתיישר," אני אומר. הוא קם בחזרה, מנגב את הדמעות. אני תופס לו את הראש, מקרב אותו לזין שלי, לריח שלה - "תתחיל למצוץ".

שלגי - אין עליך, אין.
לפני 14 שנים
Grey / Green - :)
לפני 14 שנים
הלשון הבוערת​(נשלט) - גנב.
לפני 14 שנים
נזמית לופתת - חחחחחח רק עכשיו קלטתי!
לפני 14 שנים
Perpetua - מה נגנב?
לפני 14 שנים
ילדה'​(לא בעסק) - לחלוטין לא צפוי.
לפני 14 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - פשוט מצויין!
לפני 14 שנים
Needles And Pins​(לא בעסק) - שליטה גברית בבלוג שלך? אעע?
לפני 14 שנים
Grey / Green - :)
זה מזכיר לי בדיחה: איש אחד מגיע לפסיכיאטר, כולו רועד, ואומר לו, "דוקטור, אתה חייב לעזור לי. אני מאבד את שפיותי. אתמול עבדתי בחווה, והיה יום חם, ומצאתי את עצמי באורווה של הסוסים, והשרירים הגדולים הבוהקים האלו... הורדתי את המכנסיים ועשיתי את מה שעשיתי". הפסיכיאטר אומר, "אני מבין, אני מבין - ותגיד לי, הקורבן שלך היה סוס או סוסה?" האיש מזדקף בכעס: "מה אתה חושב שאני, הומו?"
לפני 14 שנים
shushu - יא בן אלף זונות
באת לי בול בזמן.
לפני 14 שנים
Perpetua - יייש! ג"ג משאיר את הלטנטיות מאחוריו!
וסופסוף קצת פורנו בבלוג הזה.
סיפור שמתחיל בטיסה ושלישיה חייב להיות מוצלח.
לפני 14 שנים
anima - אוח.
לפני 14 שנים
JabberwockY​(שולט) - עשית לי להתחבר לסיטואציה שאני לא מתחבר אליה; רק קטע כתוב טוב יכול לעשות את זה.
עוד.
לפני 14 שנים
נזמית לופתת - קטע מדליק פלוס.
לפני 14 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אני חושבת שעכשיו זה זמן טוב להודות שאני כבר שעה חורשת לך על הבלוג. אני נורא נהנית.

הייתי רוצה להמשיך ולפרט ממה בדיוק אני נהנית ובאיזה אופן, אבל אני קצת עסוקה כרגע.
המשך יום נעים.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י