ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 14 שנים. 3 באוגוסט 2009 בשעה 17:58

המחשב שלי נכבה לו אחרי כמה זמן ובהדלקה מחודשת מכריז לי שהוא עבר "אירוע טרמי". אירוע טרמי בתחת שלי, מה זה אמור להביע בכלל ? האמת, שכנראה יש לו סיבה מוצדקת והיא שהחלפתי לו מאוורר למעבד לפני כמה זמן, היות והקודם עשה רעשים של סופת טייפון מחרידה. כנראה שהמאוורר החדש הזה לא משהו. בדקתי האם הצימוד הטרמי של צלעות הקירור למעבד לא תקין, אך הסתבר שהבעייה היא במאוורר עצמו. יש מאווררים כאלה של CoolMaster שהם שווים לגמרי, וגם נראים חתיכים לאללה, וכומבן אביא לו מתנה בימים הקרובים אחד כזה.

בכל מקרה, למרות שאני מאד קשור לחפצים, ובמיוחד למחשב שלי, החלטתי לעבור למחשב החדש יותר, ולעזוב את המחשב הישן שלי. אני בעיצומה של התמקמות, שהיא לגמרי לא קלה עבורי.

***

אפרופו לא קל, הירח מתמלא לו בקצב מרשים, ואני כבן מזל סרטן, מאד מושפע מהאשמאי הזקן הזה. לעיתים אני שומע יללות זאביות שכנראה נובעות ממני בכלל. נותרתי שוב לגמרי לבד, וריק הבית ושומם. טוב נו, אני גם מתגעגע טיפה, אבל זה לא עסק ככה. צריך לעשות דברים ברצינות, אם נפרדים אז נפרדים וזהו זה, והחלטנו ביחד שזהו זה. אני צריך לרשום לעצמי בפנקס להזכיר לעצמי שאני חייב לשפר את העניין הזה של הפרידות, שהרי פעם הייתי תותח בזה ומשהו התקלקל אצלי במנגנון.

אוהווווווואווווווהווווווווו
אתם שמעתם את זה ?
יה ירח יה ירח, מה עשית ?
זאבים בכל מקום....

קובלט - רגע!!!
האלו!!!
אתה לא אמור לכתוב את הפוסט הזה מסיני?!?!
לילה ירח טוב, צ'יטה, בהצלחה עם המחשב החדש.
לפני 14 שנים
צ'יטה​(שולט) - בסוף לא נסעתי
תודה נשמה
}{
לפני 14 שנים
אנימה - :) מה האופק שלך?
לפני 14 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא ידוע
}{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י