בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 30 באוקטובר 2005 בשעה 22:23

אנחנו נפגשות. אני מגיעה עם חומות שאיני בטוחה שאצליח לשבור. אני מכירה את עצמי. אני סבלנית למדי, אבל כשאני כועסת קשה להרגיע אותי. אני מנסה לנחם ולהצחיק את עצמי ושרה לעצמי בלב "דם חם זה מה שכולם אומרים שיש לי", אבל זה לא מעלה אפילו חיוך על שפתיי. כעס זה אנדרסטייטמנט. אני זועמת. מעולם לא ציפיתי שקלייר תהיה מושלמת ובניגוד לכל הציפיות שלי היא היתה כזו עבורי ועכשיו האכזבה הגדולה הזאת. הנוראית.

אני זוכרת שאני אוהבת אותה. כשהכעס לא מציף אותי אני גם מרגישה "נפגשנו כך, היטב היטב חרה לי, הערפל בינינו כחומה. זאת הטיפה שעל ידי נותרה לי, טיפת סגריר ודאי היא, לא דמעה. לדור הזה הבכי הוא כלימה. הוא לא יבכה על אהבה גוססת..." מה יש לי משירים היום? איזה דרך מטורפת לבריחה.

ולא. אני לא רוצה לבכות. אני רוצה לצעוק ואני שותקת. היא שם על הכורסא, אני שכובה על הספה. מה לעזעזעל היא עושה שם במקום לרגליי? אני רוצה אותה כאן קרוב? לא, עוד לא גמרתי לדבר איתה. הרי בשניה שהיא תהיה כאן, לא יהיה מקום לדיבורים. תהיה תשוקה. אני לא רוצה תשוקה עכשיו. אני רוצה שיחה. כן כן, אני זאת שחושבת ואומרת "בואי נדבר על זה"
פחחח... אי אפשר לברוח לפעמים מלהיות כזאת אשה.

והשיחה. לא מזמן הארץ רעשה על עינויי השב"כ, כשהם מכריחים עצירים לקרוא את מוסף הספרות של הארץ. קטן עליי. שיטות החקירה שלי הרבה יותר מתוחכמות. והקושי הזה בעיניים שלי. מאיפה הוא צמח? ממתי אני מסוגלת להביט בה כך? מה אני סדיסטית? 😄

והשאלות שלי והתשובות שלה. והתשובות שלה והכעס שלי וההסברים שלה והשקט שלי.
ואז. משפט קטן על שחקן כדורגל שהיא היתה מזיינת ואני מחייכת. מספרת לה סיפור על שחקן הכדורגל מעברי. שתינו צוחקות ומסכימות ששחקני כדורגל כיף לזיין בתנאי שהם שותקים וחוזר לנו החיוך ללב והמילים הקשות נשכחות לרגע והיא מתקרבת אליי, יושבת לרגליי והחומות שלי מתנפצות על הכרית ואני מלטפת ברוך את פניה ומביטה עמוק לעיניה ורואה שם אהבה ולוקחת אותה אליי ומנשקת אותה חזק ואומרת לה "די, זה מאחורינו, אני אוהבת אותך ובפעם הבאה שזה יקרה אני או מעיפה אותך קיבינימט או קורעת לך את הצורה"

והיא מביטה בי במבט שובבי ואומרת "אז תקרעי" ובא לי לקרוע, אבל אני דומית מסוקסת שקראה את ספר הדומיות גם באלכסון ולמרות שאני לא תמיד זוכרת את מה שקראתי, אני יודעת שזה לא זמן פציעות ואני דוחה את זה לפעם אחרת, ששתינו נהיה רגועות ונקיות. שלא יהיה כעס.

ולא הכל מושלם ולא הכל נפתר, אבל חזרתי והחומות הפכו לתקווה ונסיים בעוד קלישאה אחת כדי שיהיה קלוז'ר מושלם: אחרי הכל מחר הוא יום חדש.

קלייר​(נשלטת) - אני שמחה שלא רק אני הרגשתי שהכורסה לא ממש מתאימה לי גברתי :)

אני אוהבת אותך, ואני שמחה שהעולם שלנו יצר שחקני כדורגל לזמן פציעות :)
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - כן, כן, אין כמו כדור (גלן) כשכואב :)
לפני 18 שנים
זרה מוכרת - יקירתי,

קודם כל - שמחה שיש בכן מספיק כבוד, הערכה ואהבה אחת כלפי השניה בכדי לקיים את הרצון של ללבן דברים.

דבר שני - החומות האלה שלך, נועדו בכדי להזכיר לך מדי פעם, שלא כל דבר בא בקלות בחיים... ודווקא הדברים שבאים ביותר קושי, הם אלו הראויים יותר להיחרט על לוח ליבנו.

דבר שלישי - אין כמו make up sex :)

חיבוק ונשיקות לשתיכן
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - אהובה,

את צודקת בהכל, אבל אני אאמץ במיוחד את הדבר השלישי ואיישם אותו בקרוב מאד:)

חיבוק ונשיקות לך

לפני 18 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - איין מאה אחוז בחיים
איין מושלם
תמיד יש את החשש הקטן הספק הקל
שמח שחזרתן
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - אתה צודק פלוסי אין מושלם ומעולם לא חיפשתי מושלם ותודה.
לפני 18 שנים
kael - סוף סוף!

הידעתן שאתן הזוג שאני הכי מעריץ פה? מה לא?! אז זהו אני מעריץ {בדגש כפרות, בדגש!!} אותכן, את שתיכן ובעיקר ביחד.

אז אנא- לא לנפץ לי את האידיאל!

תודה :) ומזל טוב...

kael
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - קייל אתה מותק ונשמה גם יחד. ובסדר, אם אתה מבקש כל כך יפה, לא ננפץ:)
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - kael, אתה לא המעריץ היחיד ;)

כבר כתבתי בבלוג של קלייר, ואכתוב את זה גם כאן -

אהבה כזאת גדולה לא נגמרת כל כך מהר. אני מאמינה שאין שום סוג של מערכת יחסים בלי משברים. אולי ככל שהאהבה חזקה יותר, ככל שיש יותר תשוקה, כך גם הריבים - כמו הרי געש מתפרצים.
כשקראתי את המילים שלך בפוסט הקודם - ראיתי שם את כל האהבה הענקית, את כל העצב והצער על הריב שהיה.
זה כל כך מוזר... גם אני וגם בת הזוג שלי כשקראנו את שני הבלוגים שלכן, דאגנו כאילו הייתן חברות שאנחנו מכירות מקרוב. כנראה שהאהבה שלכן כל כך מאירה ביופיה ועוצמתה שאפילו זרים שמעולם לא פגשו אתכן מתרגשים ממנה ולא רוצים לראות אותה דועכת.

אז כמו ש kael אמר - נא לא לנפץ את האידיאל יקירותיי!

:)
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מרגשת אחת. גם אני מרגישה כלפייך וכלפי זוגתך כאילו הייתן חברות קרובות ונרגשת כל פעם מחדש לקרוא אותך ואפילו לא החלפנו מילה בינינו:) וגם אנחנו לא רוצות שהאהבה הזאת תדעך ואחרי שהר הגעש שלנו השפריץ כמויות נאותות של לבה, היום המשך חדש ממקום אחר ורגוע יותר. תודה על כל התמיכה הנפלאה הזאת וד"ש חם לזוגתך.
לפני 18 שנים
אשת לפידות{a} - יששששששששששששששששש
יש יש יש יש יש ישששששש אליפות!
בליסנה, קלייר- אתן ליגה!

ובנימה מעט פחות ערסית-
יש אליפות!!!!

סתם :)

יקרות שלי- איזה אושר. עשיתן לי סיפתח מעולה לבוקר.

אני מאוד מאמינה שאם הדרך היא לא BUMPY- לא שווה לנסוע בה. מה לעשות, כולנו באיזהשהו מקום פולנים, ואי אפשר שהכל ילך טוב וחלק כל הזמן. צריך לפעמים טלטול פה ושם כדי להזכיר לנו כל מני דברים, כמו שאני תמיד אומרת "רענון נהלים", כמו שאמא שלי תמיד אומרת "זוג שלא רב זה זוג שלא יישאר יחד לנצח". :). אנד מאד'ר אולוויז נוז בסט.

מדהימות,
איזה כיף.
הלוואי והייתי יכולה לעשות משהו לפני כן כדי להאיץ את ההתקרבות שלכן, או לשפר במשהו את ההרגשה המחורבנת שהייתה לך (ואני בטוחה שגם לקלייר).
זה שאני כאן ותומכת ואוהבת- מקווה שזה מספיק טוב :)

הוהאהבת מליונתלפים!
לפידותי.
לפני 18 שנים
מאסטר יקיר​(שולט) - אז.... טקס קילור נוסף?
אוהב אתכןןןןןןןןןןןן

}{
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - לפידותי אנחנו פשוט אוהבות אותך:)
יקירון אחד, הראשון הספיק, אתה חושב שיש לי כוח לעוד 10 מבחנים?:) מעייף להיות דומית. מה שכן, אני עושה טקס הידוק הקולר לכלבה המשוטטת שלי:)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י