ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 26 בספטמבר 2009 בשעה 18:55

1. סליחה על אי הנוחות.
2. סליחה שגמרתי לפני הזמן.
3. סליחה שלא הרשתי לך לגמור.
4. סליחה שצחקתי במקום הלא נכון; שגמרתי במקום הלא נכון; שלא באתי בזמן; שבאתי לפני הזמן; שסלחתי כשהייתי צריך לכעוס; כשליטפתי כשכל מה שהיית צריכה זה שאני אפוצץ אותך מכות. סליחה שהתנצלתי ברגע הלא נכון, ולבחורה הלא נכונה, כלומר, לך.
5. סליחה אם נפגעת מאחד מהסעיפים הקודמים של הסליחה שלי. סליחה מראש אם תפגעי מאחד מהסעיפים הבאים:
6. סליחה שלא באתי לישון איתך. סליחה על הסמס (או המייל, או הודעת הטוויטר) המלוכלכת הזאת באמצע הלילה. סליחה שהפעלתי מוזיקה בווליום גבוה באמצע הלילה - זה עוזר לי להתרכז. סליחה שלא עניתי לאינטרקום, הוא מקולקל מאז הפעם ההיא. שליחה שלא השארתי לך שלוק, וסליחה שכתבתי סליחה עם ש'. סליחה שזרקתי את המפתחות לאזיקים לאקווריום, וסליחה שלא הוצאתי אותם עד שהם החלידו.
7. סליחה ממך, מבני ביתך, מאימא שלך, מאחותך הקטנה. תמסרי לה שזה עובר תוך יומיים, ואחרי שבוע כבר לא רואים סימנים.
8. סליחה מכל מי שקרא ולא הבין; מי שקרא והבין; מי שקרא וחשב שהוא הבין, והסתובב עד כה בתודעה כוזבת; ממי שהרגיש שהדברים עוברים לו מעל הראש, כשלמעשה הם חמקו לו מתחת לביצים; ממי שחשבה שהדברים נכנסים לה אל הלב, כשלמעשה הם יצאו מן התחת. סליחה מכל מי שנגעלה, מי שנרתע, מי שחשבה עלי דברים רעים בעקבות הדברים הקשים (מצפה להתנצלותך הכנה בדואר חוזר), מי שהניח שאני ההוא וסליחה שלא יצא לאף אחד לתקן אותו.
10. סליחה בשם ההנהלה, בשם צוות העובדים, סליחה בשם ירוק, סליחה בשמי ובשם כל הבוחרים שאני מייצג על הבמה המכובדה הזו, סליחה בשם אימא שלי, שלא יכולה להיות כאן היום, סליחה בשם החברה הקוריאנית המייצרת את צעצוע הסיליקון ההוא, סליחה בשם השם יתברך, שרצה להתנצל על כל השיט שהוא עשה לנו פה באופן אישי, אבל בדיוק היה לו משהו לסגור בגלקסיה אחרת.
9. ובעיקר סליחה ממך, זאת שמגיעה לי סליחה ממנה על שהפרה את התנאי האחד שהצבתי בפניה - על שנתתי לה להתחמק בשקר זול מפלסטיק בשקל שלושים ושלוש, כשהיה כל כך ברור שמה שהיא צריכה זה אצבעות מתהדקות כצבת סביב פרק כף היד.

Shish​(שולטת) - You are forgiven :)
לפני 14 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - יש איזה שיר שעולה לי בראש עכשיו, אבל הוא ברוסית ואני לא יודעת איך לתרגם את השורה הזאת בלי לגרום לה לאבד את עצמה בתרגום.

אז בוא רק נגיד שהייתי צריכה עכשיו להחזיק את עצמי, בשביל לא להתאהב בך just for those words here.
אבל זה קורה לי אתך לפעמים, אני מתחילה להתרגל (ובדרך כלל לא אומרת כלום. כנראה שהחגים עושים אותי סנטימנטלית).
לפני 14 שנים
Grey / Green - אין צורך להתנצל :)
לפני 14 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - זו לא הייתה התנצלות, זו הייתה חשיבה בקול רם :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י