שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 5 באוקטובר 2009 בשעה 9:37

אני מנסה לכתוב משהו וצריך את עזרתכם: יצא לכם להסביר את הסטיה החביבה שלנו לאנשים שהציגו (לפחות בהתחלה) התנגדות או גועל? אם כן, מה אמרתם להם?

אושה{אוש} - שזה כולה משחק
לפני 14 שנים
קובלט - לא, בשביל מה לטרוח?
לפני 14 שנים
Grey / Green - יש אנשים שכדאי לשכנע. לפעמים
לפני 14 שנים
Little Missy​(נשלטת) - אני מנסה להסביר יותר את הצד הרגשי. מעשים תמיד אפשר לשלול כלא נכונים מוסרית, אבל לרגשות תמיד יותר קל להתחבר - ואם לא להתחבר, אז לפחות להבין או לקבל.
לפני 14 שנים
Grey / Green - למשל?
לפני 14 שנים
Little Missy​(נשלטת) - בצורה הכי רומנטית-קיטשית שאפשר. תחושת הנתינה האולטימטיבית, השחרור שזה נותן, או לצורך העניין ההתרגשות מהקבלה העצומה. משהו כזה.
לפני 14 שנים
Grey / Green - גוד סטאף!
לפני 14 שנים
TooT​(נשלטת){פטרוניוס} - השאלה מה אתה מנסה להשיג.
לא עמדתי במצב הזה אבל אני חושבת שהייתי צוחקת על מרובעותו של אותו אדם.אבל...
יש משהו נורא מעצבן באנשים כאלה. אולי צריך לתאר להם בפירוט רב מה אתה אוהב לעשות ואיך ולשחרר אותם מיסוריהם אחת ולתמיד.
:)
לפני 14 שנים
Grey / Green - זה בדסמ בפני עצמו, זה.
לפני 14 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - צריך להתאים את ההסבר לאדם, למה שהוא עשוי לתפוס כהגיוני.

במקרה שבו אני עשיתי את זה, אמרתי שזה עניין של טעם. כמו לאחד ברוקולי זה טעים ולשני זה מכשיר עינויים, אז לאחד נעים ככה ולשני נעים אחרת. וכדאי ורצוי שאנשים שרוצים דברים דומים ימצאו זה את זה ויעשו את הדברים האלה זה לזה. ולכן הסימנים הכחולים שהחבר שלי השאיר לי, לא שונים בהרבה מהדובי שהחבר שלך קנה לך. הוא רצה לעשות לי נעים.

וגם כל העניין הזה של משחק תפקידים. תגידי, את ובעלך לא שיחקתם אף פעם ברופא ואחות? תגידי את האמת. נו, תגידי. לא שיחקתם במורה ותלמיד סורר? לא הקשת על פרקי אצבעותיו בסרגל? לא אמרת לו להישען על השולחן ולהפשיל מכנסיים? לא הענשת אותו על כך שהיה ילד רע? למה את מסמיקה? אין לך מה להתבייש ממני, זאת הרי אני. אף פעם לא היה בא לך שהבעל המקסים הזה שלך לא יהיה כזה מתחשב? שיחזור הביתה ולא ישאל אותך מה שלומך, אלא שיצמיד אותך לקיר, שימעך אותך כמו בצק, שיסכור את הפה שלך כשתנסי להגיב וימשוך אותך לחדר השינה באחיזה בשיער? שלא ישאל אותך מה את רוצה? אולי אפילו, יקשור לך את הידיים. זה לא יהיה מרגש? שיקשור את הידיים שלך, ואת החזה. קשירת חזה יכולה להיות נורא יפה. בואי, אני אראה לך תמונה. עשה לך ככה פעם? בא אלייך על הברכיים, התחנן לנשק את הבהונות שלך? ללקק דבש מהירכיים שלך? כסי לו את העיניים, הגישי לפיו איבר אחר מגופך בכל דקה. אף פעם לא שיחקתם בגנבת שנתפסה ושוטר? נסי פעם לשחק בזה יום שלם. שבוע שלם. חודש. שנה. קחי לך עבד. היי שפחה. קחי את התשוקות שלך לכל הקצוות בעולם. אולי אז לא תגידי לי, אין אש בינינו. אולי גם את רוצה, אולי גם את מנסה, להפוך את המיטה שלכם ללונה פארק. ושמלת רקדנית הקאן-קאן שיש לך בארון, ושל רקדנית הבטן, רקדת בשבילו פעם?

זה בסדר יקירה, זה בסדר, את לא צריכה לספר לי. אבל אולי אני בכל זאת לא חולת נפש כמו שקראת ל"פסיכים האלה" לפני חצי שעה? כן, גם אני כזאת. מה, לא תהיי חברה שלי יותר? :) כן, את יכולה לשאול את האזיקים בהזדמנות.
לפני 14 שנים
לילי ש' - אני סיפרתי רק לחברה שקצת מתקרבת לאזור (מתבדחת על זה וכאלה) והסברתי לה שאני פשוט נמשכת לזה, ושאני אוהבת שמכאיבים לי. הסכמתי איתה שזה אפל ומסוכן אבל אני חייבת לנסות את זה ולנסות כל מיני דברים בזה. לא ניסיתי לשכנע אותה שזה כמו בריידי באנצ' רק במכנסי עור.
ולא סיפרתי לאנשים שעלולים לא לקבל את זה.
לפני 14 שנים
James Bondage​(מתחלף) - תקביל לספורט מקצועי: מתאמנים אוהבים את הכאב שאחרי. ואתה אוהב להיות המאמן.
לפני 14 שנים
אחותופל - אני אומרת שזה קשור לחיפוש הרוחני, לפריצת גבולות. ל"דע את עצמך" - אדם שרוצה להתפתח, לחיות טוב יותר להיות נכונה יותר -עליה להכיר את כל כולה - גם את הצדדים האפלים והחשוכים בנשמה. במיוחד אותם (ועוד אומרת שזה בדיוק כמו טיפול). כדי לדעת מה מפעיל אותי - ביחסים, בגישה לחיים, לאנשים, ולרגשות שונים ומשונים שמתעוררים בי (למשל בהקשר הזה: רגשות כאב, השפלה, שליטה, התמסרות וכו'). זה פשוט מחקר שלי על ועם עצמי. וגם אם הדרך שלי מובילה לאנשהו, זה לא אומר שהיא לא יכולה להיות כיפית ואני לא יכולה להנות בדרך (זה בשביל להסביר את הכיף של המסיבות, הבלגן וההשתטות בצ'אט ובפורומים).
לפני 14 שנים
נזמית לופתת - אני מתחילה בפסיכולוגיה הפוכה ואומרת שאם הוא נרתע ממשהו בצורה מסויימת - זה אומר שיש משהו בו שנמשך לזה והיות וזה עיסוק שלילי הוא מפתח רגשות מעורבים לעניין ולא באמת מכריע באמצעות חוש השיפוט. אני נדבקת לזה רק כשאני באמת מזהה קורטוב של רצון באדם שמולי. רצון להבין, לא בהכרח להתנסות.

אחרי זה אני משחדת בפינוקים אולטימטיביים ומחוות של שפחה נרצעת, ומנסה להראות את היתרונות הרבים הטמונים ב"מלכו?ת" שכזו כלומר יותר מתייחסת ל S/D - ודוחקת הצידה את הפן הSM של העניין.

משהו בסגנון של: "אני יכולה לומר לך את זה; התנסות עם עם בחורה בדס"מית - כלומר, שפחה-זונה אמיתית, במובן הטוב של הכינויים הללו, זו חוויה מענגת עד בלתי נשכחת. בעיקר אם היא (הבחורה) אקטיבית ונהנית מנתינה."
לפני 14 שנים
נזמית לופתת - נתפס כעיסוק שלילי לעיתים!!!***
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י