סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 20 באוקטובר 2009 בשעה 1:55

1. אכן, יש בעיה.
2. בתחילה ומאז הייתי מרדן טוב-לב אך זועף היושב בפתח בלוגו, רואה את התהלוכה ההמונית הסובבת את כיכר הכלוב ומעיר הערות מתחת לשפמו (המרדני אף הוא). לו המוסכמות היו מזדחלות בהישג רגלי, הייתי בועט בהן. אם לא, לא. לי היה טוב ולכם היה טוב ולכולם טוב היה. וגם אם נדמה היה לפעמים שהבלוג הזה שאנחנו יושבים לפתחו הפך למיינסטרים פה בכלוב, מעולם לא התמסחרנו, ירוק ואני. רק במקרה קרה שהתהלוכה החליטה לעבור דרך הסמטה הקטנה הזו שבה שובצה הדלת למעוני.
3. וגם אז לא הפסקתי לבעוט במוסכמות. להפך, רגלי קיבלה מטר של מטרות לבעוט בהן.
4. ואילו עתה קרה המקרה ובקבוק ערק לבנוני הזדמן לידי, ובהשפעתו הברוכה שאלתי את כלובי אם הוא במקרה רוצה שאני אערוך את המגזין הזה, והנה, עוד לפני שהזדמן לי לחוש את ההנגאובר, הפכתי לנושא תפקיד רשמי בתהלוכה הצבעונית ההיא ומה לא.
5. איך זה קרה?
6. הלבנונים האלו.
7. איך אני אמרוד עכשיו?
8. ראו, באמת שיש כאן עניין להפוך בו, אני לא סתם מקטר. מעכשיו, אותם אזרחי כלוב הנוטים לעילגות ולדברים אחרים שלא רצוי להזכיר, שפעם היה קל, נעים ומספק לצלוף בהם מבלוגי -- צריך להיות מנומס אליהם. הרי אני פה נושא תפקיד ממלכתי, אי אפשר להגיד להם מה אני חושב על השיר שהם שלחו למגזין מבלי להתחיל לעשות פה מלחמות עולם.
9. אדיב, רב-חן, איטי להתלהט, נדיב, נעים הליכות, דיפלומטי, מפשר ומרגיע -- כן, אני יכול להיות כל אלו.
10. זה הרי מה שאני עושה בחיים האמיתיים. אבל כאן, הרי --
11. למה אנחנו כאן?
12. אני עורך, תיכף אני אעלה בטח, קטע קורע לב ומצוין של פלונית (לא סתם ל=פלונית. באמת קוראים לה ככה) שאומר, בקיצור, "שמע, מאסטר יקר. אל תשאל אותי אם טוב לי, חם לי או קר לי, קרע לי את הצורה, שפשף אותי על אבני המרצפת עד שייראו את העצם מבעד לעור, ככה אני באמת רוצה, גם אם אני מתחננת שתפסיק להרביץ ותיקח אותי למיון". קטע נהדר, פוקח עיניים. באשר לירוק ולאפור, אתם יודעים הרי שהבדסמ שלי נעים, מלטף ובלתי שוחק סחוסים, אבל דווקא הכתיבה שלי צריכה מדי פעם שאני ארשה לה להגיד שתלכי להזדיין עם ערבי בלתי מקולח, שארית חומר גנטי מצינור הניקוז של בריכת הקצינים שכמותך. אני הרי אדיב ורב-חן, גם אם קצת שתלטן, בעולם של הגדולים. אז כאן זה המקום שבו אני יכול להרים את שולי צווארוני ולהביט במבט נוגה אל השקיעה.
13. כמה שעות אחרי שאני אעלה את הקטע ההוא של פלונית, אותה מקהלת עורבים קבועה תזמר בתגובות שאיך פלונית יכולה לדבר ככה, הרי זה לא -- וכאן תישלף מארגז הכלים הציבורי החבוט והמלוכלך של הכלוב אחת מכמה קלישאות בדסמיות חבוטות ובלתי נקיות בעצמן. משהו כמו SSC או משהו. עורב אחר יביא במקורו כמה עלבונות ששמר במיוחד עוד מהתקופה שבה הוא ניסה לחזר אחרי הכותבת בהודעה המקורית "שלום, משוייכת?" ואילו עפרונית נעימת הליכות יחסית למקהלה תגיד בנעימות צורמנית, "צר לי, אבל בעיני, זה פשוט לא בדסמ".
14. אני אנשוך את השפה עד שתדמם. ואז אלך להביא פלסטר. וגם אותו אנשוך.
15. אחרי הכל, אני אדיב, רב-חן, איטי להתלהט, נעים הליכות, מפשר ומרגיע.


מורדת וvelox{velox} - מה אני אגיד לך ....יפה שיש לך כח בשעה כזו להתפלסף
לפני 14 שנים
Little Missy​(נשלטת) - לפחות היה טוב, הערק?
לפני 14 שנים
Grey / Green - עראק זה עראק.
לפני 14 שנים
לא קשורה - אל תערבב.

או ערק או פילוסופיה.

המקהלה העליזה היתה שרה בראש הבלוג או בחצר בדיוק באותה מידה של צדקנות, רק עוצמות הרעש שונות. זו מן מנגינה שלא ניתן להפסיק.
קילבת את העריכה לא בכדי לאלף אותך למיינסטרים, אלא, כדי שתביא מעצמך לשם.

מה כן יעורר את בלוטת ה"מצטער זה לא בדסמ" שלך?



לפני 14 שנים
Grey / Green - נגיד, גבר ואישה מזדיינים ברוך ומחליפים מילות אהבה.
לפני 14 שנים
נטול מושג​(אחר) - אני מנסה לחשוב על משהו קונסטרוקטיבי לכתוב לך, אבל ת'אמת, רק קהלת קופצת לי לראש.

ועם קשר, לא קשורה צודקת. יש אנשים עם דעות שונות. לדעתי, גם בתור עורך - מותר לך לסנוט בהם. סנוט סנוט חופשי, בשביל זה יש לך את טור העורך שלך לא?
לפני 14 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - לך אחרי נטיית הלב הראש הכישרוני שלך והשכל הישר
הם ייצבו את כובע העורך שעל ראשך בביטחה.
וכל המקרקרים מסביב
תן להם לשמש תפאורת צליל לפעילותך.
והערק...
יכול לעוור עיני כישרונים אך באותה מידה גם לשבח מוחות פועלים.
את המינון אתה ורק אתה תקבע.
לחיים....!
לפני 14 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - וואו, אתה העורך הכי רגיש שנתקלתי בו בחיי.
תמיד אנשים מקטרים על העורכים שלהם שנובחים עליהם שמה שכתבו הוא זבל ושישכתבו את הכל עד יום רביעי או שילכו לחתום אבטלה, או שמקטרים שבין מה שכתבו למה שפורסם אין קשר כי העורך שינה להם הכל...
מותר לך להיות קשוח קצת יותר בתור עורך מגזין, הרי בידך נתונה איכות המגזין וזה, כידוע, יותר חשוב בהרבה, מכמה חסרי כשרון שיתלהמו מקיצוצך והערותיך.
לפני 14 שנים
Grey / Green - מה? לא, רגע, זה בכלל לא מה שאמרתי.
לפני 14 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - כנראה באג שלי בהבנת הנקרא, ככה זה כשקוראים בלוג עמוק ופילוסופי בדקה וחצי כי הקטנה מתעוררת ומחפשת אותי בלחץ בגלל השיניים ואני כבר לא ישנה נורמלי כבר כמעט שנתיים (:
לפני 14 שנים
Grey / Green - נשמע טוב דווקא :)
לפני 14 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - בתור סשן או ככה סתם?
(:
לפני 14 שנים
נקבה​(נשלטת) - שפם זה לחתולים
לפני 14 שנים
Grey / Green - הו שלום
לפני 14 שנים
אחותופל - פלונית ענקית.
מתה כבר לקרוא
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י