סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 18 שנים. 15 בנובמבר 2005 בשעה 8:24

הגעתי לקלייר אתמול במצב חרמנות מתקדם, אבל מצאתי אותה לראשונה במצב רוח בלתי חרמני בעליל. היא היתה עצובה בגלל שהיא נפרדה מהחברה הכי טובה שלה. הרגשתי את הצורך שלה בכירבול אמיתי, בלי סקס, בלי אביזרים. רק אני והיא ואהבה.

חיבקתי אותה אליי ולחשתי לה "זה בסדר, ילדונת, מותר לך" ו"תוציאי הכל". הפה שלה נצמד לפיטמה שלי וינק. היא נבהלה ושיתפה אותי "גבירתי, את יודעת, כשאני מתחברת למקום הזה של הילדה, זה המקום הכי אגואיסטי בעולם. ינקתי מהפיטמה שלך ובפעם הראשונה לא עשיתי את זה כדי לענג אותך, עשיתי את זה בשבילי".

ורציתי לתת לה את זה. לא ממקום של שיחזורים. אני לא אמא שלה ולעולם לא אהיה. אני לא רואה בה ילדונת, אני רואה בה שפחה שלי וחברה שלי ואהובה שלי, אבל אני רוצה לתת לה חופש להיות הכל, כל מה שהיא רוצה וצריכה, גם זנזונת וגם כלבונת וגם שפחה וגם ילדה ואת הכל היא נתנה והרשתה לעצמה וילדה היא לא באמת הרשתה לעצמה להיות.

פעם חבר טוב שלי ומאסטר מדופלם אמר לי, "את יודעת בליס, בעצם שולט טוב מלמד את הנשלטת שלו להיות חופשיה, להיות הכי זנזונת שהיא רוצה מתוך החופש שלה, הבחירה שלה, המיניות שלה וכדי ללמד את זה, אתה צריך לדעת לקחת את החופש הזה לעצמך, להיות מסוגל להיות זונה בעצמך ואני חושב שמה שמשותף לשנינו זה ששנינו יודעים להיות האמא של הזונות". וזה נכון. אי אפשר ללמד התמסרות אם אתה לא יודע להתמסר בעצמך, אי אפשר ללמד להיות זנזונת אם אתה לא יודע להיות זונה בעצמך ואי אפשר לתת חופש לילדה שבשפחה שלי אם אני לא יודעת להיות גם ילדה בעצמי. ואני מקווה שאני יודעת ואם לא, אני לומדת כל הזמן לקחת לעצמי את החופש שלי להיות הכל.

החיבוק נמשך והדמעות שלה זרמו והרגשתי שמשהו השתנה. שהשפחה שלי צריכה אותי אחרת היום. נטולת מיניות. כשהיא דומעת, הוצאתי אותה מהמיטה, הלבשתי אותה בחלוק ואמרתי "בואי תינוקת, גבירתך תטפל בך היום". הושבתי אותה על כיסא במטבח והכנתי לה חביתה (מעבר לזה אני לא ממש יודעת לבשל) וחתכתי לה לחם וסידרתי הכל יפה בצלחת.
"גבירתי, אפשר לעזור? אני לא יכולה כך אני מרגישה שאני מועלת בתפקידי כשפחה ואני לא מבינה איך זה שגבירתי עובדת בשבילי, זה ממש לא נוח לי", היא אמרה והסברתי לה
"גבירתך עושה מה שהיא רוצה מותק ומה שהיא רוצה זה לטפל בך עכשיו ושאת תתמסרי גם למקום הזה, כי את יודעת שבשבילך להיות ילדה, זה יותר התמסרות מלקבל אלף הצלפות".

הגשתי את האוכל לשולחן, מרחתי לה מרגרינה על הלחם ולפתע הדמעות שלה התפרצו. היא בכתה כמו ילדה קטנה ומקסימה ושאלה "אם אני ילדה עכשיו מותר לי לבקש משהו?"
ואמרתי שכן והיא ענתה "אפשר לקבל חיבוק?" וחיבקתי אותה ולקחתי אותה למיטה ואמרתי לה לסובב לי את הגב וכירבלתי אותה מאחור ושמתי לה יד על הבטן ועל הלב וביקשתי "תוציאי את כל הכאב לידיים שלי ממי" והיא הוציאה ובכתה ובכתה, עד שחיוך של אושר התפשט לה על כל הפנים, אושר מדבק, אושר של הקלה, אושר של התמסרות.

ולמרות שזאת היתה הפגישה היחידה שלנו שלא היה בה אפילו שמץ סקס, זאת בהחלט אחת הפגישות הכי מרגשות ועמוקות שהיו לשתינו אי פעם ואני אוהבת אותה, בכל דרך שהיא נותנת אותה: שפחה, זנזונת, חברה וילדה.

מUחדת - בליס יקרה.
את לא יודעת איזו צמרמורת התיאור שלך עשה לי. התרגשות אמיתית כל כך.
את מדהימה
היא מדהימה
ואני אוהבת את שתיכן מאוד.
מהקריאה של הדברים שאתן כותבות לומדים כל כך הרבה על מסירות וקרבה ותשוקה. וחברות אמיתית.
אתן מעוררות השראה- וזו המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} פוסט מרגש מאין כמוהו... - לאחרונה מערכת היחסים שלכן מאוד מזכירה לי את שלי ושל בת הזוג שלי... :)
כמה נפלא למצוא בן אדם שאיתו אפשר להיות ה כ ל, לחשוף ה כ ל.

לפני 18 שנים
בעיניים כלות - זה אחד התיאורים הכי מרגשים שקראתי פה.
אני שמחה בשביל שתיכן.
לפני 18 שנים
zboy{זאתי} - תיאור מרגש,
זכיתן שתיכן בקשר מיוחד ובלתי רגיל,
תמשיכו להיות כאלה אחת לשניה,
תמשיכו לרגש אותנו ולתת לנו להבין שיש למה לצפות,
לכל מי שקורא את זה אין ספק שהקשר שלכן הוא הדבר האמיתי,
תודה
לפני 18 שנים
Tainted​(לא בעסק) - את
מ-ד-ה-י-מ-ה-!!!

אתן כל כך ממלאות אחת את השניה, שזה למשך כמה דקות של קריאה העביר לי את הכאב שיניים :)

שמחה בשבילכן...
לפני 18 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתי
רק עכשיו חזרתי מהלימודים ישר אל הבלוג שהקראת לי עוד כשהייתי שם.
נתת לי אתמול את המתנה המשמעותית ביותר שקיבלתי בימי חיי, בפעם הראשונה בחיי ידעתי איך ילדה מרגישה כשהיא נאהבת ומוכלת. בפעם הראשונה בחיי הענקתי מילים לצורך שהיה בי, והצורך לא הושב ריקה.
ואני מחבקת אותי היום, את הילדה שגיליתי בי, ויש בה עצב, ופחד, אבל ידיעה שיש לה אותי, ושלשתינו יש אותך.
תודה גברתי.
לפני 18 שנים
marlena​(נשלטת){נבט} - בליסנה. הכתיבה שלך מרגשת ומרחיבה את הלב. אני רואה דרככן דברים במערכת היחסים שלי ומקבלת עוד מבט, עוד תובנה, עוד שמחה, בזכותך.
לפני 18 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - מרגש
לפני 18 שנים
קליבר​(שולט) - אני לא אוהב אתכן , ואתן יודעות למה , אבל קראתי , ואנ יחייב להגיד , שזה יפה , גם אני נוהג כך עם שפחותיי ..
אני נותן להן טיפול , ואהבה .. לפני הכל . וזה חוזר עם ריבית והצמדה גבוהים מאד ...
את הקטע הבא אהבתי ביותר ""את יודעת בליס, בעצם שולט טוב מלמד את הנשלטת שלו להיות חופשיה, להיות הכי זנזונת שהיא רוצה מתוך החופש שלה, הבחירה שלה, המיניות שלה וכדי ללמד את זה, אתה צריך לדעת לקחת את החופש הזה לעצמך, להיות מסוגל להיות זונה בעצמך ואני חושב שמה שמשותף לשנינו זה ששנינו יודעים להיות האמא של הזונות"
בהצלחה ..
לפני 18 שנים
זרה מוכרת - למרות שלא היו פה הצלפות, וחדירות, ומינוחיים מיניים ומה שלא יהיה...

ואולי דווקא בגלל
שהחדירה היחידה היתה דווקא זו שאת יודעת לעשות הכי טוב (לא שאני מזלזלת ביכולת החדירה הפיסית שלך :)),
החדירה לנשמה...

זה בעיניי הפוסט הכי עוצמתי והכי יפהפה שכתבת עד היום.
והסיטואציה עצמה מרגשת עד דמעות.


אוהבת המון
לפני 18 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה לכולכם על כל התגובות החמות האלה. זה פשוט מחמם את הלב ועושה שמח בנשמה:) אוהבת.
לפני 18 שנים
Melody303​(נשלטת) - מקסים. :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י